arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

• Verhouding prijs/kwaliteit 8,1
  • Ontbijt/maaltijden 7,6

6,3 Louw M.
03 april 2013
good location many attrections shops
Location and the swimming pool
Pleasant stay. crowded and noisy street activities.

9,7 Christiaan, A.
28 februari 2013
geweldig hotel en super service
ligt centraal, bij het strand als centrum
Personeel, vriendelijk, en hulpbereid. kamers schoon en ruim Met andere woorden een zeer goed en betaalbaar hotel

9,3 Christiaan, A.
27 februari 2013
Goed hotel met geweldig vriendelijk personeel!
Midden in centrum en vlakbij het strand met leuke eettentjes!
Heel goed hotel. Mooie kamers met ruim balkon. Goed ontbijtbuffet , heel uitgebreid. Naar het strand is het ongeveer 5 minuten lopen. Ze hebben ook een eigen beachclub maar daar zijn we niet geweest. Je kunt er met een shuttlebus naar toe. Bij het zwembad was het niet druk. Het is jammer dat er weinig zon kon komen door de hoogbouw. Restaurant is prima. Prijzen zijn wel wat duurder! Zo ook van de drankjes! Maar alles werd met een vriendelijke glimlach geserveerd en we voelden ons heel welkom. Komen hier zeker weer een keer terug!

7,3 Kenneth K.
06 februari 2013
Top locatie maar matige service
Zeer centraal gelegen, makkelijk om taxi te krijgen, leuke winkelstraat
De kamers zijn prima. Schoon en aangezien het een vrij nieuw hotel is zijn de faciliteiten zoals het bed en de badkamer meer dan prima te noemen. aGroot nadeel is dat de check in tijd pas om : 15.00pm is. Dt is erg laat, vooral als je al rondom 12.00 aankomt met alle bagage. Wij vonden het personeel tijdens het inchecken niet vriendelijk, waardoor we een minder gevoel kregen en dan ook nog eens zo'n late check in tijd. Voor de rest was het verblijf prima. Alles op loofafstand of easy met een gehuurde scooter of gewoon een taxi aanhouden. Vele restaurants op loopafstand. Afgezien an de zeer matige service tijdens het inchecken al met al redelijk ok.

8,7 Jeffrey W.
14 januari 2013
Nieuw hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding!
Ligging, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, veel faciliteiten
Een goed en nieuw hotel in de drukke straat van seminyak. Bij aankomst kregen we een hotel villa ivm volle bezetting. Dit maakte het verblijf erg prettig. Deze villa's zijn van ongekende luxe. Na de eerste nacht hebben we 5 nachten bijgeboekt. Een nadeel is dat je pas om 15.00 kunt inchecken, maar je kunt alvast terecht bij het zwembad of in de Andre ruimtes. Hotel heeft 2 zwembaden en ook een beachclub, op 10 min lopen aan het strand. Hier kun je gebruik maken van de bedden en handdoeken etc. Het ontbijt is zeer uitgebreid: pannenkoeken, wafels, alle soorten ei, warm eten, fruit, diverse sappen, salade, broodjes noem maar op. De kamers zijn goed, en hebben een bad, flatscreens met veel kanalen, kluis, paraplu's ( handig in regenseizoen), goede bedden, koelkast met iedere dag kleine flesjes water, waterkoker etc. Kamers zijn erg schoon en dagelijks nieuwe handdoeken en schoon linnen. Het hotel ligt in een drukke straat midden tussen alle winkels. Klein beetje last van de motoren. Met oversteken helpt de security en wij maakten gebruik van de garage onder het hotel, handig als je een scooter huurt. Iedere avond is er live muziek in het restaurant tot 22.00. Dit zou een nadeel kunnen zijn als je iets vroeger wilt slapen. Het is namelijk wel hard en je hoort het erg goed in de kamer. Fitness centrum is klein maar goed genoeg. Gratis water en handdoeken service. De Wifi is goed is het gehele hotel. Je krijgt een code voor 3 dgn en je moet wel steeds opnieuw inloggen als je niet gebruikt. Via Agoda is het boeken trouwens veel goedkoper dan in het hotel zelf! Scheelde ons ongeveer 50 euro per nacht. Voor het geld dat je betaald vinden wij dit een super goed hotel!

9,3 Richard T.
24 december 2012
Schoon hotel met vriendelijk personeel
Goede keuken
Mijn vriendin en ik zijn 9 nachten in The Haven verbleven en hebben hier geen moment spijt van gehad. We kwamen hier om te relaxen en dat is ons goed gelukt. Het hotel heeft een (prijzige) spa, eigen area op het strand, shuttle naar het strand, twee prima restaurants en elke avond live muziek. Het strand is op zo'n 15 minuten lopen, de shuttle is dus niet noodzakelijk. Overige restaurants zijn allemaal binnen bereik met een taxi. Ook is het leuk om eens door de straatjes te kuieren, langs de winkeltjes en zaakjes.

9 Rune M.
22 november 2012
Sfeervol hotel
Mooi zwembadje
het is in mooi hotel. mooi zwembad, wel klein. tien minuten lopen van het strand. prima kamer met een heerlijk bed, ruime badkamer met inloopdouche. de buren waren wel aan het verbouwen, daar heb je wel degelijk last van in de ochtend.

9,7 John J.
19 oktober 2012
Geweldig hotel, goede locatie
Dichtbij restaurantjes en winkels en strand
We hebben ons verblijf verlengd van 5 naar 7 nachten, dat zegt genoeg lijkt mij. De prijs, ca 65 Euro per nacht is spotgoedkoop als je het vergelijkt met andere hotels. Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet. Een lawaaiige receptie, die altijd druk maar zeer vriendelijk is. Zwembad is prima met zon tot ca drie uur.

9,7 John J.
14 oktober 2012
Heerlijk hotel met prettig personeel in stadskern
Nette kamer, top ontbijt
via agoda voor een relatief goede prijs ( euro per nacht) een week in the haven verbleven. we hebben zelfs verlengd, van 5 naar 7 nachten. de ligging van het hotel is perfect. de winkelstraat aan je voeten, restaurants ook, strand is 10 min lopen. het ontbijt is perfect, eitjes en pancakes worden voor je gemaakt, zwembad met towelservice is top. na 15u ligt het zwembad in de schaduw, maar nog steeds prima. het personeel is fantastisch. wat kan er beter? voor 4 sterren is alles meer dan goed. enige verbeterpuntjes voor ons zijn de roomservice die tot 21.30u beschikbaar is. we belden voor wat late snacks om 21.45u en alsnog maakten ze klaar wat we wilden (top he!), maar is wel vroeg dicht dus voor de late hotelkamer eter en puntje twee is dat de receptie altijd vrij chaotisch, druk verloopt. fontijnen en achtergrondmuziek maken het gehorig. anyway, minor details en meer kan ik niet bedenken, dus wij raden dit hotel aan!

6 Johanna K.
02 juni 2012
In eerste instantie leuk hotel
Heel grote suite
Eerste keer dat ik daar was, was het een plek om terug te komen, een week later opnieuw was zeer teleurstellend.Kwamen thuis na etentje met een nogal gestoorde taxichauffeur die ons probeerde op te lichten, hij schreeuwde naar ons, reed weg met open deuren, terwijl wij er nog in zaten,hij schreeuwde en wilde geld niet teruggeven. De bewaking stond erbij en keek erna.