The Oasis Lagoon Sanur

8,0
8,5
7,6
Angela B. (Echt)paren Netherlands, 6 oktober 2015
Leuk geprijsd maar geen aanrader

Ontbijt ligging
Onze aandacht werd getrokken door de leuke foto's en de prijs (rond de 45,- pn). Het hotel is donker opgezet en oogt niet vriendelijk. Alle kamers met balkon hebben een soort kooi constructie wat het niet gezellig maakt om daar te zitten. Hotel heeft weinig sfeer. Wij hebben ook in Swiss Belresort in Sanur geslapen en dat is veel beter en leuker (en ook leuk geprijsd - wij waren rond de 55,- pn kwijt). Kortom qua ontbijt en locatie prima maar voor de rest wat ons betreft een onvoldoende. Zijn leukere hotels. Heb je een iets ruimer budget dan is Santrian een aanrader. Is aan het strand en is prachtig opgezet. Wij vinden deze tent het beste van Sanur qua eten, aanrader!
Pedro J. (Echt)paren Netherlands, 11 september 2015
Mooi hotel .... Ruime mooie kamers .

De kamers. De douche . En het ontbijt .
Melchert G. (Echt)paren Netherlands, 24 augustus 2015
Niet wat het lijkt.

Aardig personeel.
5,7
Matig met veel overlast van de verbouwing wat van te voren niet was gemeld, anders nooit uitgezocht.
Vivienne V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 1 augustus 2015
Nice clean hotel

Room, clean en kabel tv
6,3
Manon D. (Echt)paren Netherlands, 30 mei 2015
Vochtig
5,7
Kamers zijn door de lagoon zeer vochtig, hierdoor ook de kleding. Bovendien stinkt de kamer hierdoor. Reactie van hotel komt door de lagoon kunnen we helaas niets aan doen.
Joep A. (Echt)paren Netherlands, 11 maart 2015
Super hotel

Heerlijk zwembad, goed eten en vriendelijk personeel!!!
Heerlijk bijgekomen in onze tweede week Bali. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Het eten was goed zo ook het ontbijt. De kamer wordt goed schoon gehouden en als je nieuwe handdoeken wil is dit geen probleem. Na het te vragen werd zelfs ons gehele bed verschoond echt top!! Dan mijn verjaardag daar hadden ze ook aan gedacht, de handdoeken waren in een varkentje gevouwen met een briefje tussen zijn pootjes met de felicitaties van het personeel, lief. Een minuutje later na aankomst werd er geklopt en kreeg ik ook nog een verjaardags taartje. Dus onze conclusie, het is de prijs van €56,00 via agoda meer dan waard👍👍👍👍
Vincent H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 15 november 2014
Prima hotel om bij te acclimatiseren

Uitstekende service, goed ontbijt en prima kamers
Na een lange vliegreis is The Oasis Lagoon een prima hotel om bij te komen en te acclimatiseren. Kamers en bedden zijn goed maar te minimalistisch voor een verblijf langer dan 3 dagen. Ligging is goed, niet te ver van het vliegveld en de service is vriendelijk en uitdtekend.
Helen V. (Echt)paren Netherlands, 15 september 2014
Prima hotel

Ruime kamer, mooi interieur, schoon
Wel wat gehorig: hotelgasten op de gang, dichtslaande deuren en geschuif van meubilair boven de kamer. Vriendelijk personeel. Heerlijke ruime douche. Mooie verlichting in kamer. Middelmatig matras (rugpijn na 3 nachten). 1 zitje op balkon, 2 was leuker geweest.
Amani M. (Echt)paren Netherlands, 18 juli 2014
sanur is een leuk stadje

de kamer was echt mooi en schoon. Heel fijn was dat ze een prive strandje hadden, alleen jammer dat de drie parasols die stuk waren niet gemaakt werden zodat we niet in de schaduw konden liggen
Het is een prima hotel. Wel behoorlijk gehorig. En de gym stelt niets voor. zijn een loopband en fiets, dit mag geen gym genoemd worden!!
Chiara B. (Echt)paren Netherlands, 19 juni 2014
super locatie!

locatie, hardys 100 meter verderop, prive strand
Helemaal super. Fijne douche, heel schoon. de locatie is echt helemaal top, 100 meter vanaf een supere grote supermarkt hardys. Waar mensen met busjes worden afgeleverd. Dit hotel heeft ook een n privestrand. Handdoeken liggen klaar en is ook weleens fijn dat je nietet naar bedjes hoeft te zoeken en onderhandelen. Dit was een van de fijnste hotels waar wij in Bali zijn geweest.
1 - 10 van 45 beoordelingen Volgende pagina
The Oasis Lagoon Sanur BaliThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Hotel interieurThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Hotel exterieurThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - EntreeThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Bar/LoungeThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Hotel exterieurThe Oasis Lagoon Sanur Bali - BadkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - LobbyThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Hotel exterieurThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Hotel exterieurThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - VergaderruimteThe Oasis Lagoon Sanur Bali - VergaderruimteThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - EntreeThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - BadkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - RestaurantThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Hotel exterieurThe Oasis Lagoon Sanur Bali - GastenkamerThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Hotel interieurThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Eten en drinkenThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Eten en drinkenThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Eten en drinkenThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Eten en drinkenThe Oasis Lagoon Sanur Bali - Eten en drinken

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B01