The One Hotel Surat

118/68 Tha Thong Road, Centrum, Surat Thani, Thailand 84000 (Bekijk kaart)

The One Hotel Surat Surat Thani - Badkamer The One Hotel Surat Surat Thani - Hotel exterieur The One Hotel Surat Surat Thani - Receptie The One Hotel Surat Surat Thani - Gastenkamer The One Hotel Surat Surat Thani - Hotel interieur The One Hotel Surat Surat Thani - Hotel interieur The One Hotel Surat Surat Thani - Hotel interieur The One Hotel Surat Surat Thani - Recreatie-faciliteiten The One Hotel Surat Surat Thani - Gastenkamer The One Hotel Surat Surat Thani - Gastenkamer The One Hotel Surat Surat Thani - Recreatie-faciliteiten The One Hotel Surat Surat Thani - Gastenkamer The One Hotel Surat Surat Thani - Vergaderruimte The One Hotel Surat Surat Thani - Vergaderruimte The One Hotel Surat Surat Thani - Vergaderruimte The One Hotel Surat Surat Thani - Gastenkamer
Gebied: Centrum Aantal kamers: 109

7,1

7,4
7,1
7,2
Marcel S. (Echt)paren Netherlands, 4 mei 2013
The one hotel you dont want to stay

Het is dichtbij de ferry
Het slechtste hotel wat we gedurende onze rondreis tegengekomen zijn. Het hotel is smerig, je voelt je er onveilig en het personeel lijkt een hekel te hebben aan toeristen. Het begint al bij binnenkomst, geen vriendelijke ontvangst en er word meteen gevraagd waar je naartoe gaat zodat ze evt. comissie van de ferry binnenkunnen halen. We hadden een suite geboekt maar deze kamer was smerig,luidruchtig. We waren s ochtends blij dat we weer wegkonden
Paulien V. (Echt)paren Netherlands, 5 december 2012
Het kost niks, maar het is ook helemaal niks

....
Surat thani is geen leuke stad. Er is werkelijk niks te doen en omdat iedereen op doorreis Surat Tani aandoet willen de locals zo veel en zo snel mogelijk je van je geld afhelpen. Vooral m.b.t. op vervoer krijgen je de ene na de andere scam voorgegeschoteld. De mensen lijken ook wel een beetje pissig dat de toeristen er het liefst niks uitgeven. Dan het hotel... als je van schimmel houdt, keiharde karaoke tot 1.00 uur 's nachts (wij lachen op de 7e en konden er niet van slapen.....) en van een slecht werkende airco's die kraken dan is dit hotel het helemaal voor u! Ik klink erg cynisch, maar het was echt heel slecht. Mijn advies; mijt Surat Thani en het One Hotel Surat, beide zijn niet best!
Sightseeing/attracties tip: Ga niet niet naar Surat Thani
Gerard T. (Echt)paren Netherlands, 22 augustus 2012
Redelijk nieuw hotel met een mooie ligging

Centrum
5,7
Leuk hotel voor op doorreis naar bijvoorbeeld Koh Samui Het ontbijt kun je beter overslaan !
Sjouke L. (Echt)paren Netherlands, 21 augustus 2012
Comfortabel centraal gelegen business hotel

Modern, centraal gelegen.
Hotel ziet er verzorgd uit. Op Thai georiënteerd (uitgebreid Aziatisch ontbijt, als Westers ontbijt alleen toast, boter en marmelade. Karaoke bar aan de achterzijde van het hotel klinkt hard (iig tot middernacht).
Tip: Hotel is prima te voet te bereiken vanaf het oude busstation (15min). In de avond komen in de stad de ratten tevoorschijn (niet in het hotel). Daytrip naar Wat Suan Mokkhu is heel bijzonder. Met lokale rode bus naar treinstation (30 min), met song tieu (Pick up) naar Suan Mokkhu.
Stefan V. (Echt)paren Netherlands, 3 april 2012
Goed doorreishotel

dvd service, ligging
Voor 1 nacht geboekt in verband met doorreis naar Koh Samui. Voor 1 nacht een prima hotel, geen last van karaoke (zoals sommige hadden vermeld)
Restaurant tip: Ga naar de night market en doe je tegoed aan de lekkernijen
Anne B. Groepen Netherlands, 6 maart 2012
Net hotel, niet erg gezellig!

Schone kamers, vriendelijke service restaurant, goed eten
Slecht geslapen want mensen in kamer boven ons maakten veel lawaai.
Catharina V. (Echt)paren Netherlands, 11 februari 2012
Door-reis Hotel

ligging nabij lokale busstations
Wij waren op doorreis van Hua Hin naar de Khao Sok en wilden eigenlijk een hotel bij het treinstation. Op verschillende boekingssite gezocht en niet gevonden. Vanwege de ligging bij het busstations voor de lokale bussen kozen we toen The One Hotel. Na treinvertraging kwamen we echter in het donker aan, reed de lokale bus bus niet meer en moesten we toch een taxi nemen. De hotelkamers zijn prima, de badkamer wat verouderd. Het ontbijtbuffet is vooral gericht op de aziatische gasten, de keuze voor westersontbijt is minimaal. De inrichting van het restaurant vonden wij kaal en ongezellig. Tot 's avonds laat was er muziek te horen van een nabijgelegen cafee. Het personeel spak weinig tot geen engels.
Khj V. Groepen Netherlands, 14 november 2011
Prima hotel voor een paar nachten

vriendelijk personeel, schone kamer, fijne bedden, prima eten voor prima prijs
We hebben hier 2 nachten geslapen na onze vlucht vanuit Nederland om van hieruit door te reizen naar Koh Samuih. Hiervoor is het een prima hotel. De stad zelf is niet veel bijzonders. Personeel is vriendelijk, het ontbijt is goed maar wel heel Thais gericht. Maar thee, sap, toast en jam is er in ieder geval ook.
Sightseeing/attracties tip: We bezochten de monkey training school waar een erg lieve vrouw ons een leuke rondleiding gaf. Met de tuk tuk prima bereikbaar.
Roberto D. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 29 oktober 2011
Prima hotel voor 2 nachten

Dichtbij centrum
Prima hotel, wel erg druk. 8 verdiepingen met vooral Thai die nog wel eens luidruchtig waren. Het hotel ziet er modern en schoon uit. Echter bij ons zat er in de douche een gat in de muur waardoor wij kakkerlakken in onze douche hadden. Hierop de schoonmaakster geattendeerd. Meteen kwam er iemand van de technische dienst die een plaatje voor het gat maakte en we nergens meer last van hadden. Het ontbijt is prima. Meer voor de Aziaten maar ook toast, jam en ei. Staf is vriendelijk. Gratis internet en Wifi in het hotel
Winkel tip: Het colloseum is een grote winkelmoll waar je volop kan shoppen voor goede prijzen. Elke avond is er een grote nichtmarket maar dit zijn vooral eettentjes
Joannes L. (Echt)paren Netherlands, 14 augustus 2011
Typisch hotel voor één nacht

Bekend met alle transport van en naar eilanden en vliegveld.
we zijn hier één nacht geweest, op doorreis naar samui. dat is prima bevallen. in het hotel kun je alle gewenste transport boeken. er was wat gedoe over de vertrektijd, maar dit lag waarschijnlijk aan de persoon achter de balie, die kennelijk met het verkeerde been uit bed was gestapt. hotel is qua voorzieningen en sfeer erg vergelijkbaar met b.v. bastion.
Sightseeing/attracties tip: Ga vooral door naar één van de eilanden.

The One Hotel Surat Surat Thani - Hotel exterieurThe One Hotel Surat Surat Thani - BadkamerThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotel exterieurThe One Hotel Surat Surat Thani - ReceptieThe One Hotel Surat Surat Thani - GastenkamerThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotel interieurThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotel interieurThe One Hotel Surat Surat Thani - Hotel interieurThe One Hotel Surat Surat Thani - Recreatie-faciliteitenThe One Hotel Surat Surat Thani - GastenkamerThe One Hotel Surat Surat Thani - GastenkamerThe One Hotel Surat Surat Thani - Recreatie-faciliteitenThe One Hotel Surat Surat Thani - GastenkamerThe One Hotel Surat Surat Thani - VergaderruimteThe One Hotel Surat Surat Thani - VergaderruimteThe One Hotel Surat Surat Thani - VergaderruimteThe One Hotel Surat Surat Thani - GastenkamerThe One Hotel Surat Surat Thani - GastenkamerThe One Hotel Surat Surat Thani - Gastenkamer