Tony Resort

206/300 Raj-u-thid 200 Pee Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Bekijk op kaart)

Tony Resort Phuket - Hot tub Tony Resort Phuket - Hotel exterieur Tony Resort Phuket - Gastenkamer Tony Resort Phuket - Gastenkamer Tony Resort Phuket - Gastenkamer Tony Resort Phuket - Gastenkamer Tony Resort Phuket - Gastenkamer Tony Resort Phuket - Badkamer Tony Resort Phuket - Badkamer Tony Resort Phuket - Badkamer Tony Resort Phuket - Badkamer Tony Resort Phuket - Badkamer Tony Resort Phuket - Zwembad Tony Resort Phuket - Zwembad Tony Resort Phuket - Zwembad Tony Resort Phuket - Zwembad
Tony Resort Phuket - Zwembad Tony Resort Phuket - Zwembad Tony Resort Phuket - Zwembad Tony Resort Phuket - Zwembad Tony Resort Phuket - Zwembad
Gebied: Patong Aantal kamers: 102

6,3
Willem V. Individuele reizigers Netherlands, 20 oktober 2014
Goed resort

zwembad
Verblijf was goed maar de bedden waren net te hard
Jill O. (Echt)paren Netherlands, 8 december 2013
Comfortabel, centraal, leuk zwembad

Comfortabel, centraal, leuk zwembad
Centrale ligging, goede kamers en mooi zwembad. Internet in lobby goed, in kamers geen internet
Jurgen V. (Echt)paren Belgium, 7 december 2013
goed hotel , maar weinig keuse ontbijt

goed gelegen,mooi hotel,vriendelijk personeel met kennis van engels
spijtig dat de russen aan het zwembad s'nachts tot 4 u zaten te zuipen en te zingen
Jeffrey V. (Echt)paren Netherlands, 31 mei 2013
Mooie kamer, slecht personeel aan de incheckbalie!

Grote kamer, mooi zwembad, centrale ligging
6,3
Ontvangst bij aankomst was vriendelijk en werden al snel naar onze kamer gebracht, bij de balie aangegeven dat als de kamer beviel mijn vrouw en ik in plaats van 1 nacht een week wilde blijven! Dat was prima en kon het de volgende dag laten weten.. De volgende ochtend naar de balie want de kamer beviel goed maar kreeg toen te horen dat we dan naar de andere kant van het hotel moesten in een kleinere kamer. Het was dezelfde vrouw die me hielp en herinnerde zich dat ze me de kamer had toegezegd maar kon er toch niets meer aan veranderen! Heb snel uitgecheckt en zijn naar een leuker hotel verhuisd voor minder geld inclusief ontbijt!!
William M. (Echt)paren Netherlands, 30 januari 2013
gustig gelegen maar onpersoonlijk hotel

gunstig gelegen ten opzichte van strand en winkels
De door ons geboekte kamer lag op de eerste verdieping boven de keuken gelegen met een vreemd balcon welke grensde aan het raam van een andere kamer.De mensen die hier verbleven hadden dan ook de hele dag dor hun gordijnen gesloten. Wij hadden een Deluxe kamer geboekt maar hebben achteraf het idee gehad dat dit een standaard kamer was.Ontbijt niet luxe maar voldoende.Hotel is erg gehorig elke keer dat er een kamerdeur werd dicht gegooit zat je stijf in je bed van schrik. Het personeel was heel behulpzaam.Mooi zwembad met voldoende ligbedjes
Chris V. (Echt)paren Netherlands, 11 januari 2013
Net hotel goede prijs/kwaliteit

Dichtbij strand
Ontbijt stelt niet veel voor en te duur, dit zou ik buiten het hotel doen, mooi zwembad. Je kunt buiten het hotel leuke excursies boeken, er zijn overal van die boekingsstuk standjes langs de straat. Wij hebben een 4 in 1 excursie gedaan: 4 eilanden waaronder James bond eiland en kanoën in diverse grotten bij een paar eilanden echt super gaaf.
Tip: Lekker buiten het hotel ontbijten. Wij hebben een tocht 4 in 1 geboekt: 4 eilanden aandoen en gaan kanoën in de grotten echt super gaaf dit kun je gewoon boeken bij de standjes aan de straat
Rob T. Individuele reizigers Netherlands, 17 december 2012
Standaard hotel

Mooi zwembad
Kamers niet erg modern, donker. Zwembad mooi. Ideaal gelegen net buiten drukte van het nachtleven en derhalve stil.
Theodorus G. (Echt)paren Netherlands, 6 november 2012
Goede locatie, op korte loopafstand naar strand

Mooi zwembad
mooi zwembad en goede lichtbedden. wat tegenviel was de connectie met wifi. zeer slecht, moesten constant zoeken naar een redelijke verbinding die erg traag bleef. wat we misten was een water koker op de kamer, deze was wel in de hal te vinden voor een beperkte tijd.
Restaurant tip: Ontbijt kun je beter in een nabij gelegen restaurantje nemen.
Chee C. (Echt)paren Malaysia, 11 november 2014
Satisfaction

Nice swimming pool, Reasonable Price, Close to everything
Their staff is helpful, simple breakfast but it's okay. Definitely will come again to Tony Resort
Curtis N. Gezinnen met oudere kinderen Canada, 10 november 2014
Convenient comfortable

Central location had all amenities required. Quiet with a nice pool

Tony Resort PhuketTony Resort Phuket - Hot tubTony Resort Phuket - Hotel exterieurTony Resort Phuket - GastenkamerTony Resort Phuket - GastenkamerTony Resort Phuket - GastenkamerTony Resort Phuket - GastenkamerTony Resort Phuket - GastenkamerTony Resort Phuket - BadkamerTony Resort Phuket - BadkamerTony Resort Phuket - BadkamerTony Resort Phuket - BadkamerTony Resort Phuket - BadkamerTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - ZwembadTony Resort Phuket - Zwembad

Beoordelingen door klanten - Tony Resort, Phuket

AS-AGWEB-3B01