TS Suites Surabaya

JL. Hayam Wuruk No. 6, Surabaya Center, Soerabaja, Indonesië 60242 (Bekijk op kaart)

TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Gastenkamer TS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur TS Suites Surabaya Soerabaja - Gastenkamer TS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur TS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur
Gebied: Surabaya Center Aantal kamers: 126

Frans S. Individuele reizigers Netherlands, 24 augustus 2014
prima

lokatie, schoon en comfortabel
9,7
Prima hotel,een kamer van alle gemakken voorzien (inclusief rainshower) en heel erg goed ontbijt
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 18 april 2013
Goed en centraal gelegen

vlakbij uitgaans gelegenheid, schoon, modern ingericht
Algemeen goed, alleen de bureau tafel en stoel is niet comfortable om te werken.
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 7 mei 2012
Geweldige locatie maar service kan beter

Veel restaurants en nachtleven op loopafstand
Service van hotel restaurant kan beter: we hebben 20 vrienden uitgenodigd voor een dinner. We waren daar om 19:00, maar kregen ons drank en eten pas 1,5 uur later. Sterker nog sommige van ons vrienden moesten nog langer wachten op hun drank en eten. Dranken en eten komen niet tegelijkertijd aan. Enkele van ons hebben ons bord al leeg gegeten, terwijl anderen nog op hun eten moesten wachten. Het was chaotisch geweest, wat namelijk heel jammer is, want het eten is wel lekker.
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 1 mei 2012
Geweldige locatie maar service kan beter

Veel restaurants en nachtleven op loopafstand
We hebben aangegeven voor een early check-in ivm ons vliegtuig; we waren namelijk om 10:00 gearriveerd. Desondanks moesten we toch 2 uur wachten op ons kamer. Als je al 17 uur lang in het vliegtuig heb gezeten, wil je zo snel mogelijk opfrissen en uitrusten en niet nog 2 uur in de lobby van het hotel moest wachten. Het kamer is wel mooi ingericht en schoon.
Ida F. Zakelijke reizigers Indonesia, 11 april 2015
Good value of money

location, room, staff
I was surprised to know that they could prepare breakfast at 4 o`clock. It was in a box, complete with orange juice. The location also very near to eating places. So convenient.
Muhammad D. (Echt)paren Indonesia, 5 april 2015
nice stay

large room, central, good service
The 10th floor room was nice with a lot of noise from an event in Sutos. Food are good in reasonable price
Mei S. Zakelijke reizigers Malaysia, 18 maart 2015
First preference in Surabaya

Location, rates, breakfast spread
Friendly staffs, spacious room. And I've stayed here three times in the past 6 months. Nothing to fault.
Indrayoga S. Zakelijke reizigers Indonesia, 8 maart 2015
TS Suites Surabaya

Location, Bed, Bathroom
Very nice
Benson T. Groepen Singapore, 25 februari 2015
Surabaya 3 day trip

Near a big mall, good location, clean and comfortable
Mei S. Zakelijke reizigers Malaysia, 14 februari 2015
Good amenities, GREAT location

Location, complimentary mini bar, strategically location next to a shopping mall
I had a comfortable stay and will in fact be returning for my coming trip. Its strategic location, next to SUTOS mall makes it easy for taxi drivers to find. There is a connecting level from hotel to the mall, which houses many cafes and restaurants. I have to say I am amazed by TS as this is the first hotel I've stayed in which has offers complimentary mini bar, and they replenish your drinks and snacks every day. TS is approx. 30-45mins away from airport, depending on traffic condition. Breakfast is good, service is commendable. Value for money.

TS Suites Surabaya SoerabajaTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - GastenkamerTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - GastenkamerTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur

Beoordelingen door klanten - TS Suites Surabaya, Soerabaja

AS-AGWEB-3A08