TS Suites Surabaya

Frans S. Individuele reizigers Netherlands, 24 augustus 2014
prima

lokatie, schoon en comfortabel
9,7
Prima hotel,een kamer van alle gemakken voorzien (inclusief rainshower) en heel erg goed ontbijt
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 18 april 2013
Goed en centraal gelegen

vlakbij uitgaans gelegenheid, schoon, modern ingericht
Algemeen goed, alleen de bureau tafel en stoel is niet comfortable om te werken.
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 7 mei 2012
Geweldige locatie maar service kan beter

Veel restaurants en nachtleven op loopafstand
Service van hotel restaurant kan beter: we hebben 20 vrienden uitgenodigd voor een dinner. We waren daar om 19:00, maar kregen ons drank en eten pas 1,5 uur later. Sterker nog sommige van ons vrienden moesten nog langer wachten op hun drank en eten. Dranken en eten komen niet tegelijkertijd aan. Enkele van ons hebben ons bord al leeg gegeten, terwijl anderen nog op hun eten moesten wachten. Het was chaotisch geweest, wat namelijk heel jammer is, want het eten is wel lekker.
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 1 mei 2012
Geweldige locatie maar service kan beter

Veel restaurants en nachtleven op loopafstand
We hebben aangegeven voor een early check-in ivm ons vliegtuig; we waren namelijk om 10:00 gearriveerd. Desondanks moesten we toch 2 uur wachten op ons kamer. Als je al 17 uur lang in het vliegtuig heb gezeten, wil je zo snel mogelijk opfrissen en uitrusten en niet nog 2 uur in de lobby van het hotel moest wachten. Het kamer is wel mooi ingericht en schoon.
Shinta P. Groepen Indonesia, 8 mei 2016
Nice hotel in city center
5,3
This is my 2nd stay at this hotel. Overall I'm satisfied and would recommend this hotel to my friends adn relatives. The staffs are friendly and very responsive to queries.
Rajan S. Zakelijke reizigers Australia, 26 april 2016
Overall good
Staff & service is the best
Lilis N. Zakelijke reizigers Indonesia, 15 april 2016
4,3
Awesome
Bowen N. Zakelijke reizigers China, 24 maart 2016
Good Place to be
Near Surabaya Mall, good service from receptionist, nice bars at 1st floor.
1 - 4 van 4 beoordelingen
TS Suites Surabaya SurabayaTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - SuiteTS Suites Surabaya Surabaya - GastenkamerTS Suites Surabaya Surabaya - Hotel interieurTS Suites Surabaya Surabaya - GastenkamerTS Suites Surabaya Surabaya - Hotel interieurTS Suites Surabaya Surabaya - Hotel interieurTS Suites Surabaya Surabaya - Hotel interieurTS Suites Surabaya Surabaya - Hotel interieur

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.