TS Suites Surabaya

JL. Hayam Wuruk No. 6, Surabaya Center, Soerabaja, Indonesië 60242 (Bekijk op kaart)

TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Suite TS Suites Surabaya Soerabaja - Gastenkamer TS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur TS Suites Surabaya Soerabaja - Gastenkamer TS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur TS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur
Gebied: Surabaya Center Aantal kamers: 126

Frans S. Individuele reizigers Netherlands, 24 augustus 2014
prima

lokatie, schoon en comfortabel
9,7
Prima hotel,een kamer van alle gemakken voorzien (inclusief rainshower) en heel erg goed ontbijt
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 18 april 2013
Goed en centraal gelegen

vlakbij uitgaans gelegenheid, schoon, modern ingericht
Algemeen goed, alleen de bureau tafel en stoel is niet comfortable om te werken.
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 7 mei 2012
Geweldige locatie maar service kan beter

Veel restaurants en nachtleven op loopafstand
Service van hotel restaurant kan beter: we hebben 20 vrienden uitgenodigd voor een dinner. We waren daar om 19:00, maar kregen ons drank en eten pas 1,5 uur later. Sterker nog sommige van ons vrienden moesten nog langer wachten op hun drank en eten. Dranken en eten komen niet tegelijkertijd aan. Enkele van ons hebben ons bord al leeg gegeten, terwijl anderen nog op hun eten moesten wachten. Het was chaotisch geweest, wat namelijk heel jammer is, want het eten is wel lekker.
Yotje H. (Echt)paren Netherlands, 1 mei 2012
Geweldige locatie maar service kan beter

Veel restaurants en nachtleven op loopafstand
We hebben aangegeven voor een early check-in ivm ons vliegtuig; we waren namelijk om 10:00 gearriveerd. Desondanks moesten we toch 2 uur wachten op ons kamer. Als je al 17 uur lang in het vliegtuig heb gezeten, wil je zo snel mogelijk opfrissen en uitrusten en niet nog 2 uur in de lobby van het hotel moest wachten. Het kamer is wel mooi ingericht en schoon.
Kristine T. (Echt)paren Indonesia, 15 december 2014
Great stay, good value

location, cleanliness, huge room
(+) clean, huge room, good service, laundry is available (-) our TV is broken, it could change channel by it self.
Arya H. Individuele reizigers Indonesia, 30 november 2014
Nice hotel

Nice, clean, good
Sok M. Zakelijke reizigers Singapore, 26 november 2014
Simple Man

Comfort, Neat, Convenience
Lai S. Zakelijke reizigers Taiwan, 5 november 2014
SEALED HOTEL WITH UNBEARABLE PERFUME EVERYWHERE!

XXXXXXXXXX
SEALED HOTEL WITH UNBEARABLE PERFUME EVERYWHERE! CAN BARELY BREATHE INSIDE THE BUILDING! NOT ONLY THEY "DEPLOY" PERFUMER IN ELEVATOR, HALLWAY, BUT ALSO THEY HANG A BAG OF PERFUME INFRONT OF THE VENT ON EACH FLOOR TO EVACUATE THE UNBEARABLE SMELL TO EVERY EACH ROOM OF THE BUILDING MAKING MY EYES IRRATATED AND NOSE SO ALLEGIC TO IT! IT WILL COST PEOPLES' LIFE AND HEALTH TO STAY THERE AGAIN!
Julius W. (Echt)paren Indonesia, 27 oktober 2014
One of Best Hotel in Surabaya

Neat, comfort and near foodplaces
Nice room, comfort room, we can go to surabaya townsquare on L.. So we can shopping or have a meal anytime
Yuliani S. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 26 oktober 2014
Just perfect

Bathroom, free minibar, cozy room
Just perfect as usual. The minibar is free as before. But the staff did not give us the getaway package benefit as they said if we book from Agoda we will not get the benefit. Dissapointed as my booking proof that we bought the getaway package room....

TS Suites Surabaya SoerabajaTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - SuiteTS Suites Surabaya Soerabaja - GastenkamerTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - GastenkamerTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieurTS Suites Surabaya Soerabaja - Hotel interieur

Beoordelingen door klanten - TS Suites Surabaya, Soerabaja

AS-AGWEB-3B08