Villa Mandi

8,5
8,2
Astrid M. (Echt)paren Netherlands, 4 januari 2016
Mooie accomodatie

Goed zwembad, vrije ligging in platteland, mooie kamers en villas
We zijn hier prima verbleven voor een nacht, kunnen eerder inchecken en het zwembad gebruiken. Staff en manager Wayan is zeer vriendelijk, we hebben een upgrade gekregen naar een villa met 1 slaapkamer in plaats van de superior kamers. Heerlijk verbleven!
Jan O. Groepen Netherlands, 28 november 2015
fraai gelegen

de ruime kamers,het uitzicht over rijstvelden ,shuttlebus naar ubud
ons verblijf was prima goede ontvangst ondanks dat wij erg vroeg waren prima opgelost het enigste minpunt is het ontbijt zeer karig wat eigenlijk niet klopt bij een viersterren locatie.
Paul V. (Echt)paren Belgium, 1 november 2015
1 woord schandalig

Airco en muggen beschermer
Beginnen met te zeggen dat agoda hier verschrikkelijk in de fout gaat door totaal verkeerde informatie te geven verder heb ik zoveel negative dingen te zeggen dat 2000caracters niet genoeg zijn ik denk dat dit alles zegt gewoon terrible niet eens 25 euro waard en de prijzen zijn 10 maal meer getekend een heel boze ontevreden klant
Marvin B. (Echt)paren Netherlands, 18 september 2015
Prijs technisch oke

Als je van rust houd vind je dat hier.
Was goed ga niet van ui dt meer is dan andere hotels voor dit geld. Is wat verouderd maar voor de rest redelijke goed. Alleen internet was echt bagger.
Roelof V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 5 augustus 2015
Villa op zich is prachtig gelegen.

Villa zelf.
Personeel heel slecht. Is met zichzelf bezig. Moet steeds aangespoord worden om wat te doen. Kan niet goed luisteren werkt met mobiel en oordopjes in het oor. Mankementen werden niet verholpen: douchekop was kapot, buitentoilet verstopt, aangekaard en tot we weggingen niet gemaakt. Verhuurders vroegen steeds waar het personeel was.. Ondanks deze minpunten, een hele fijne vakantie hier gehad !
Filip V. Gezinnen met oudere kinderen Belgium, 9 juli 2015
Kleinschalig hotel, op enkele minuten van Ubud

Zeer ruime kamers, rustige ligging, vriendelijk personeel
Zeer ruime kamers (deluxe en superior), sober maar smaakvol gedecoreerd, weliswaar met gedateerde badkamer. Verfrissend zwembad met uitzicht over achterliggende rijstvelden. Eenvoudig doch lekkere maaltijden. Vriendelijke bediening en behulpzaam personeel. Gratis shuttle van het hotel naar centrum Ubud (doch slechts op bepaalde tijdstippen per dag), daarbuiten steeds beschikbaar tegen zacht prijsje. Ideaal indien je toch vlakbij maar buiten het drukke centrum van Ubud wil verblijven.
Elisabeth D. (Echt)paren Netherlands, 1 juni 2015
Super staff

vriendelijke en hulpvolle staff, goed ontbeit, goede service
Top verblijf, super service. De staff is zeer vriendelijk en behulpzaam,dat ik ziek was kregen we een gratis upgrade, en kamers zijn prima en schoon.
Gina R. (Echt)paren Belgium, 1 juni 2015
verblijf Ubud

vriendelijk personeel, goed restaurant, mooie kamers
Heel goed, maar kleine bemerkingen: ontbijt beperkt, juist iets te ver gelegen van centrum
Humphrey S. (Echt)paren Netherlands, 8 maart 2015
onspannen

rustige omgeving
Goed bevallen
Sander A. (Echt)paren Netherlands, 28 november 2014
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ruime schone kamers, vriendelijk personeel, goede prijs.
Aangenaam verblijf. Ruime kamers met redelijke hygiene. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt redelijk. Mooie locatie, wel ver buiten de binnenstad. Hotel biedt op 3 tijdstippen gratis transfer naar het centrum van Ubud. Terugreis moet wel zelf geregeld worden (50.000 idr).
1 - 10 van 27 beoordelingen Volgende pagina
Villa Mandi BaliVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - VillaVilla Mandi Bali - VillaVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - RestaurantVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - VillaVilla Mandi Bali - ReceptieVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - Hotel interieur

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.