Villa Mandi

Jl. Katik Lantang, Ubud, Bali, Indonesië (Bekijk op kaart)

Villa Mandi Bali - Zwembad Villa Mandi Bali - Tuin Villa Mandi Bali - Hotel interieur Villa Mandi Bali - Hotel interieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel interieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel interieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur
Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel interieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Hotel exterieur
Gebied: Ubud Aantal kamers: 15

7,9

8,4
7,2
8,6
8,4
Sander A. (Echt)paren Netherlands, 28 november 2014
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ruime schone kamers, vriendelijk personeel, goede prijs.
Aangenaam verblijf. Ruime kamers met redelijke hygiene. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt redelijk. Mooie locatie, wel ver buiten de binnenstad. Hotel biedt op 3 tijdstippen gratis transfer naar het centrum van Ubud. Terugreis moet wel zelf geregeld worden (50.000 idr).
Paivi E. (Echt)paren Finland, 4 november 2014
Rustig gelegen tussen de rijstvelden.

Omgeving, privacy en vriendelijke personeel.
We hadden een ricepaddies villa geboekt, maar kregen tot onze verbazing een upgrade naar een private villa met een private zwembad. Heel luxe villa met een grote kamer, grote badkamer en een afgesloten tuin. Super verblijf! Het personeel sprak goed Engels en was heel vriendelijk. Enige nadeel is het ontbijt, dat is in het restaurant naast het hotel en er is zeer weinig keuze, het tweede kopje koffie moet je bijbetalen. Dat rijmt niet met de luxe van het kleine resort. De omgeving is mooi om te wandelen, de shuttle brengt je kosteloos om 10 uur, 12 uur en 16 uur naar het centrum van Ubud. Er is maar één restaurant in de directe omgeving, de maaltijden waren daar niets bijzonders, je kunt beter naar Ubud gaan, daar is keuze genoeg in restaurants. Overwegend een mooi verblijf!
Johanna P. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 25 oktober 2014
Kan mooi zijn als ze de puntjes op de I zetten

mooie deur villa met eigen tuintje en grote badkamer
6,3
Deluxe villa, ruime kamer, ruime badkamer, terras en tuin (met hek) uitzicht op de rijstvelden. Klein zwembad. Op het eerste gezicht niks mis mee. Jammer dat de buitenkeuken met niks is uitgerust. Wij vonden het iets te rustig en te ver van Ubud (1 uur lopen) en niet fijn lopen langs de weg. Het personeel is vriendelijk maar spreekt slecht Engels. Ontbijt karig, maar ja thuis hebben we ook niet altijd zoveel keus. Bed is in 4 nachten niet verschoont (was wel fijn geweest met kindervoetjes die overal lopen) en minibar werd niet bijgevuld. Geen grote ramp met een heel klein winkeltje tegenover. Al met al geen slecht verblijf, maar niets voor ons met kleine kinderen. Ze zouden er iets moois mee kunnen maken. 3 x per dag shuttle service naar ubud. (10, 12 en 16 uur) andere tijden en terug moet je zelf regelen (kost 50.000 rp) Misschien iets voor een stelletje?
Marcel J. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 18 augustus 2014
Middle of nowhere

Geen
Slechte badkamer was niet af stopcontacten in de douche ruimte hingen los, zaten in superior room, kabels van tv hingen los. Extra bed was matras op de grond, niet voor herhaling vatbaar
Erwin V. (Echt)paren Belgium, 27 juli 2014
kijk uit welke kamer je boekt!

zeer behulpzaam personeel,
Michelle K. (Echt)paren Netherlands, 4 december 2013
Resort uit het centrum met ongemotiveerd personeel

Ruime kamer, sfeervol, shuttle naar centrum
5,3
We kregen niet de kamer die we geboekt hadden. Dit zou komen door een overboeking maar volgens mij had het meer te maken met luiheid ban het personeel. Deze kamer (luxere variant op die we geboekt hadden) lag namelijk dicht bij de receptie, en de andere kamer op 500m afstand. Het ontbijt was zeer matig en ze kwamen 2 uur te vroeg. Ook hadden we een keukentje op onze kamer maar er was niks van keukengerij aanwezig. We hadden acht dagen geboekt maar zijn na twee dagen vertrokken.
Desiree M. (Echt)paren Netherlands, 24 oktober 2013
rustige villa tussen de rijstvelden

rustig gelegen mooie grote schone kamer vriendelijk personeel
Prima kleinschalig hotel (9 kamers). gelegen in een prachtige tuin en tussen de rijstvelden. Het hotel wordt gerund door een zeer lieve en behulpzame familie. Ze regelen alles voor je, bezoek naar Ubud, taxi naar de rijstvelden, vulkaan etc. Drie keer per dag is er een gratis shuttle naar Ubud. Wil je op een andere tijd gaan kost dit slechts 5000 rp. Er is geen restaurant in het hotel maar het ontbijt en evt. avondeten wordt geserveerd bij je villa. Het kleine zwembad zorgt voor een lekkere verkoeling na een bezoek aan Ubud.
Agnes M. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 13 augustus 2013
Mooi, schoon hotel, echter buiten stad.

1. Schone en heldere kamer
Het verblijf was oke. Het hotel is na onze mening minder geschikt voor kinderen. Een zeer klein zwembad, problemen met tijdig uitserveren van het ontbijt, het ligt ver buiten Ubud. Zo'n 20/30 min lopen... De kamers zijn mooi en helder. Er is geen restaurant in de buurt. Laten bezorgen in je kamer kan wel. Erg veel medewerkers in training, ze spreken maximaal 30 woorden engels.
Rene H. (Echt)paren Netherlands, 16 november 2012
een grote verassing!!!!!!!!!!

superr mooie huisjes met geweldig personeel die alles voor je doen
heerlijk verblijf gehad net buiten drukke centrum ubud. goed schoon en 1 van de beste plekjes op bali waar je kwaliteit krijg voor een klein bedrag
Rene H. (Echt)paren Netherlands, 16 november 2012
the best in bali

erg mooie bungalows,superschoon!!!
heerlijk verblijf gehad,dit is pas relaxen!!,super staff

Villa Mandi BaliVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - TuinVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - Hotel interieurVilla Mandi Bali - Hotel interieur

AS-AGWEB-3A04