Villa Mandi

Jl. Katik Lantang, Ubud, Bali, Indonesië (Bekijk kaart)

Villa Mandi Bali - Gastenkamer Villa Mandi Bali - Zwembad Villa Mandi Bali - Zwembad Villa Mandi Bali - Zwembad Villa Mandi Bali - Zwembad Villa Mandi Bali - Tuin Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Gastenkamer Villa Mandi Bali - Badkamer Villa Mandi Bali - Tuin Villa Mandi Bali - Badkamer Villa Mandi Bali - Badkamer Villa Mandi Bali - Gastenkamer Villa Mandi Bali - Gastenkamer Villa Mandi Bali - Hotel exterieur Villa Mandi Bali - Restaurant
Villa Mandi Bali - Restaurant
Gebied: Ubud Aantal kamers: 15

8,0

7,2
6,8
Michelle K. (Echt)paren Netherlands, 4 december 2013
Resort uit het centrum met ongemotiveerd personeel

Ruime kamer, sfeervol, shuttle naar centrum
5,3
We kregen niet de kamer die we geboekt hadden. Dit zou komen door een overboeking maar volgens mij had het meer te maken met luiheid ban het personeel. Deze kamer (luxere variant op die we geboekt hadden) lag namelijk dicht bij de receptie, en de andere kamer op 500m afstand. Het ontbijt was zeer matig en ze kwamen 2 uur te vroeg. Ook hadden we een keukentje op onze kamer maar er was niks van keukengerij aanwezig. We hadden acht dagen geboekt maar zijn na twee dagen vertrokken.
Desiree M. (Echt)paren Netherlands, 24 oktober 2013
rustige villa tussen de rijstvelden

rustig gelegen mooie grote schone kamer vriendelijk personeel
Prima kleinschalig hotel (9 kamers). gelegen in een prachtige tuin en tussen de rijstvelden. Het hotel wordt gerund door een zeer lieve en behulpzame familie. Ze regelen alles voor je, bezoek naar Ubud, taxi naar de rijstvelden, vulkaan etc. Drie keer per dag is er een gratis shuttle naar Ubud. Wil je op een andere tijd gaan kost dit slechts 5000 rp. Er is geen restaurant in het hotel maar het ontbijt en evt. avondeten wordt geserveerd bij je villa. Het kleine zwembad zorgt voor een lekkere verkoeling na een bezoek aan Ubud.
Agnes M. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 13 augustus 2013
Mooi, schoon hotel, echter buiten stad.

1. Schone en heldere kamer
Het verblijf was oke. Het hotel is na onze mening minder geschikt voor kinderen. Een zeer klein zwembad, problemen met tijdig uitserveren van het ontbijt, het ligt ver buiten Ubud. Zo'n 20/30 min lopen... De kamers zijn mooi en helder. Er is geen restaurant in de buurt. Laten bezorgen in je kamer kan wel. Erg veel medewerkers in training, ze spreken maximaal 30 woorden engels.
Rene H. (Echt)paren Netherlands, 16 november 2012
een grote verassing!!!!!!!!!!

superr mooie huisjes met geweldig personeel die alles voor je doen
heerlijk verblijf gehad net buiten drukke centrum ubud. goed schoon en 1 van de beste plekjes op bali waar je kwaliteit krijg voor een klein bedrag
Rene H. (Echt)paren Netherlands, 16 november 2012
the best in bali

erg mooie bungalows,superschoon!!!
heerlijk verblijf gehad,dit is pas relaxen!!,super staff
Roger S. (Echt)paren Belgium, 30 oktober 2012
Aangenaam maar afgelegen

een rustpunt
Rustig verblijf, veel ruimte, geen overbodige luxe.Ideaal om even tot rust te komen. Ligt wel ver uit het centrum (weg met hellingen),en de pendeldienst is zeer beperkt, waardoor het minder geschikt is voor mensen die moeilijker kunnen stappen. Ook omdat er in de nabijheid bijna geen eetgelegenheid is.
Alexandra R. Individuele reizigers Netherlands, 6 oktober 2012
een hemel op aarde

dichtbij ubud gelegen,toch rustig,koele wind uit de rijstvelden
prachtige goed onderhouden kamers,lekker ruim,ijskast en fornuis aanwezig.goede internetverbinding.kunst aan de muur..zeer schoon,ubud centrum is beloopbaar,maar er is ook een gratis vervoersservice van het hotel.het personeel heeft een antenne voor wat de gast nodigheeft.heb veel hotels gezien in heel bali,maar dit is echt voor herhalingh vatbaar.topklasse!
Mandy K. (Echt)paren Netherlands, 3 oktober 2012
Prachtige villa in mooie omgeving

Schoon, mooie villa, omgeving mooi, vriendelijk personeel, goedkope transferservice naar Ubud
Wij verbleven hier de eerste 3 dagen van onze reis door Bali. De villa had uitzicht over een rijstveld. Veel grappige eenden. 's avonds hoor je niets anders dan krekels en kikkers. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt wordt op het terras van je villa opgediend. Op elk moment van de dag staat er iemand klaar om je voor bijna niets naar Ubud te rijden. heerlijk zwembad.
Sightseeing/attracties tip: Loop vanuit Ubud richting brug over diep dal met riviertje. Rechts voor de brug naar beneden richting tempel. Bij de volgende brug die je tegenkomt staat een bordje "trekking" o.i.d., hier weer naar beneden en je komt op een prachtig pad dat uitkomt tussen de rijstvelden, echt indrukwekkend mooi!
Jeroen S. (Echt)paren Netherlands, 8 september 2012
Leuke villa's

Rustige omgeving
6,3
Leuke villa's, wij hadden een mooi uitzicht over de rijstvelden. Zwembad is klein, maar wel schoon. De villa's zijn zeer ruim en schoon. De gecko op de kamer zorgt ervoor dat je er uur wakker wordt van z'n geluid... De ligging is ruim buiten Ubud, je bent dus afhankelijk van de shuttle. Deze rijdt twee maal per dag gratis Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ze willen graag allerlei trips verkopen, afdingen is hierbij wel verstandig!
Tetske K. Groepen 20 augustus 2012
super hotel!!

Helemaal nieuw, mega grote villa's
9,7
Leuk gelegen hotel. Ontbijt is prima. Villa's zijn erg groot. Eigenaar zeer vriendelijk

Villa Mandi BaliVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - ZwembadVilla Mandi Bali - TuinVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - TuinVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - BadkamerVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - GastenkamerVilla Mandi Bali - Hotel exterieurVilla Mandi Bali - RestaurantVilla Mandi Bali - Restaurant

AS-AGWEB-3B05