Mijn account (inloggen)

Villa Puri Royan

Jl. Pantai Sari No. 25, Jimbaran, Bali, Indonesië 80361 (Bekijk kaart)

Villa Puri Royan Bali - Gastenkamer Villa Puri Royan Bali - Badkamer Villa Puri Royan Bali - Gastenkamer Villa Puri Royan Bali - Gastenkamer Villa Puri Royan Bali - Gastenkamer Villa Puri Royan Bali - Zwembad Villa Puri Royan Bali - Hotel interieur Villa Puri Royan Bali - Zwembad Villa Puri Royan Bali - Hotel interieur Villa Puri Royan Bali - Hotel interieur Villa Puri Royan Bali - Zwembad Villa Puri Royan Bali - Gastenkamer Villa Puri Royan Bali - Gastenkamer Villa Puri Royan Bali - Badkamer Villa Puri Royan Bali - Badkamer Villa Puri Royan Bali - Badkamer
Villa Puri Royan Bali - Badkamer Villa Puri Royan Bali - Gastenkamer Villa Puri Royan Bali - Hotel interieur Villa Puri Royan Bali - Zwembad
Ligging: Jimbaran Aantal kamers: 18

7,9
8,0
7,2
7,0
7,5
6,5
Frank E. Groepen Netherlands, 18 maart 2014
Schoon maar gedateerd hotel; value for money.

Grootte van onze bungalow, gezellig/knus hotel, zéér vriendelijke medewerkers.
Prima hotel met grote en schone kamers/bungalows. Vriendelijke medewerkers en dichtbij strand en zee. Kortom, value for money.
Anna B. (Echt)paren Netherlands, 20 september 2013
Uitstekend hotel vlakbij het vliegveld.

Vlakbij het vliegveld, fijn zwembad en goede visrestaurantjes in de buurt.
Wij gebruiken Puri Royan als aankomst- of vertrekhotel. Binnen een kwartier ben je op het vliegveld. Het hotel ligt vlakbij het strand en de goede visrestaurantjes. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. het ontbijt is eenvoudig, maar goed.
Anna B. (Echt)paren Netherlands, 19 september 2013
'Rustig gelegen onderkomen voor een goede prijs

Het hotel ligt op steenworp afstand van de luchthaven. Het hotel ligt dichtbij het strand. Er zijn een aantal goede visrestaurantjes.
Wij gebruiken Villa Puri Royan omdat het dichtbij de luchthaven ligt. Als we aankomen op Bali starten we daar en als we weer vertrekken van Bali verblijven we daar ook. Daarnaast is het erg rustig gelegen. De kamers zijn ruim en de bedden goed. Het ontbijt is inclusief, maar de keus is matig.
Erik K. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 30 augustus 2013
Hotel met vergane glorie, goede ligging aan zee

Goedkoop, dicht bij zee en restaurants, zwembad
5,3
Eij hadden 1 nacht villa puri Royan geboekt, aangezien we dicht bij de luchthaven moesten verblijven. Jimbaran is leuk voor 1 dag, aangezien het bekend staat om zijn vele visresataurants aan zee. Een goedkoop was dan dan ook het uitgaanspunt. Dit hotel was erg goedkoop, de verwachting was weinig bijzonders aan te treffen. Het hotel zelf is echt leuk van opzet, kleine accomodatie maar doet sfeervol aan. Leuke binnenin met klein zwembad. Het hotel is slecht onderhouden, wel was het schoon. Ook de kamer was schoon. We hebben een kijkje genomen in de zgn. Bungalowkamers. Deze waren ruim, schoon, maar ook gedateerd. De ligging was perfect hetgeen waar wij het voor geboekt hadden. Een heerlijk vis diner aan een tafeltje op het strand bij zonsondergang. 5 minuten lopen van het hotel. Al met al prima voor diegene die geen eisen stelt aan luxe.
Jelle V. (Echt)paren Netherlands, 20 augustus 2013
Leuk hotel met mooi zwembad

Hotel en zwembad
Jelle V. (Echt)paren Netherlands, 18 augustus 2013
Goed hotel

Zwembad en ligging
Grote kamers. Heel erg mooi zwembad. Dicht bij het strand waar heerlijke eet tentjes zijn. Verse snappers rond de 80.000 p/kg. Kamer had iet schoner gemogen, maar alsnog aanrader!
Kay J. (Echt)paren Netherlands, 9 augustus 2013
leuk hotel, lekker zwembad schone kamers

dicht bij vliegveld en de strand bbq egt een aanrader
2 nachten verbeleven, nette kamer goede start/eind locatie voor rondreis bali
Tineke T. Individuele reizigers Netherlands, 29 juni 2013
Schattig hotel vlakbij strand en eettentjes

Zwembad, ligging, prijs-kwaliteit
Hubert T. Individuele reizigers Netherlands, 14 juni 2013
Ongedwongen sfeer, goede service.

Perfecte ligging, mooi zwembad, goede service.
Ben er al meerdere keren geweest en is echt een aanrader voor enkele dagen verblijf in Jimbaran
Wouter B. Individuele reizigers Netherlands, 10 maart 2013
leuk hotel als je niet te veel wil betalen

zwembad, ligging en personeel
5,3

Villa Puri Royan Bali - ZwembadVilla Puri Royan Bali - GastenkamerVilla Puri Royan Bali - BadkamerVilla Puri Royan Bali - GastenkamerVilla Puri Royan Bali - GastenkamerVilla Puri Royan Bali - GastenkamerVilla Puri Royan Bali - ZwembadVilla Puri Royan Bali - Hotel interieurVilla Puri Royan Bali - ZwembadVilla Puri Royan Bali - Hotel interieurVilla Puri Royan Bali - Hotel interieurVilla Puri Royan Bali - ZwembadVilla Puri Royan Bali - GastenkamerVilla Puri Royan Bali - GastenkamerVilla Puri Royan Bali - BadkamerVilla Puri Royan Bali - BadkamerVilla Puri Royan Bali - BadkamerVilla Puri Royan Bali - BadkamerVilla Puri Royan Bali - GastenkamerVilla Puri Royan Bali - Hotel interieurVilla Puri Royan Bali - Zwembad