Wyndham Apollo Hotel Amsterdam

Apollolaan 2, Oud Zuid, Amsterdam, Nederland 1077 BA (Bekijk op kaart)

Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieur Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Lobby Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Restaurant Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/Terras Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/Terras Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Gastenkamer Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Gastenkamer Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Gastenkamer Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Badkamer Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Uitzicht Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Restaurant Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Restaurant Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/Terras Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/Terras Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/Terras Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Vergaderruimte
Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Vergaderruimte Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Fitnessruimte
Gebied: Oud Zuid Aantal kamers: 223

7,4
Linda H. (Echt)paren Netherlands, 4 oktober 2014
Prachtige locatie

Location, location, location
Hele fijne locatie aan het water. Kamer had een schuifpui en lag direct aan het water, waardoor we konden genieten van frisse lucht, zon op ons gezicht en het water. Ook fijne bedden, kussens konden beter. Minibar kon niet open, maar hebben we ook geen hulp van t personeel voor gevraagd. Fijn restaurant ook in t hotel met terras wederom aan t water.
Michel V. (Echt)paren Netherlands, 3 september 2014
Een mooie herinnering

Persoonlijke ontvangst, keurige kamers, Goede bereikbaarheid
Na een huwelijksdiner en nacht precies 33 jaar geleden, was dit een trip naar "Memory Lane". Onze kamer werd spontaan geupgrade naar een Junior Suite, was bijzonder attent en aardig was van de betreffende receptioniste: hulde voor haar spontane actie. Mooi uitzicht op de gracht; alleen jammer dat om 03.15 uur het onderliggende terras aan een stofzuigbeurt werd onderworpen, waarbij elke tafel en stoel werd verschoven (wel grondig dus). Het ontbijt was prima verzorgd en overvloedig. Alleen de vraag of wij ook buiten konden ontbijten werd met enige norsheid min of meer negatief beantwoord, d.w.z. dat zouden we dan even aan iemand van een andere afdeling moeten vragen.Die moeite hebben wij niet genomen. Al met al hebben wij het korte bezoek aan uw hotel zeer gewaardeerd en we kunnen uw hotel dan ook van harte aanbevelen. Met een hartelijke groet, Michel
Teun B. (Echt)paren Netherlands, 19 mei 2013
Prettig verblijf, service laat te wensen over

ligging, prijs, kamer
Goed. Echter, na verblijf werd iets vergeten. Na telefonisch contact wilde zij niet naar de kamer lopen om te voorkomen dat het kwijt zou raken. De Ipad werd nog gelocalisseerd in het hotel (via wifi) maar nooit door het Hotel teruggegeven.
Willem J. (Echt)paren Netherlands, 23 februari 2013
Heerlijk hotel!

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, lieve mensen.
Je voelt je goed verzorgd in dit hotel, prachtig ingericht, heerlijke bedden. We hadden wel wat mooiste om de verwarming op de gewenste temperatuur te krijgen en de tv heeft zijn eigen net met films maar gewoon tv kijken is niet gelukt tja, hadden we kunnen vragen natuurlijk. De lounge is ookmerg gezellig, met grote lounge hoek met moderne open haard. Toen we daar na het ontbijt, even wilden wachten op onze vrienden kregen we een kopje koffie en warme chocolademelk als service van de zaak. Erg lief dus!
A D. Groepen Netherlands, 16 juli 2011
Prima hotel met goede ligging

Parkeergelegenheid en dicht bij tramhalte
dit hotel is zeer geschikt indien u met eigen auto komt. men heeft een eigen parkeerplaats (kosten zo'n eur 35.00 per dag). hotelkamer is redelijk ruim met heerlijke douche en bad.
Shaul B. Zakelijke reizigers Israel, 26 december 2014

Comfortable & Convenient,

Location, Room facing the canal, Quiet Amosphere
Relaxing
Haikou W. Zakelijke reizigers Australia, 25 september 2014
Twin Room with 2x Singles!

Haven't found out.
5,7
It's ok for a conference.
Shehzad S. Zakelijke reizigers Bangladesh, 7 augustus 2014
Wynham Apollo Amsterdam

1. Value for Money, 2. Staff helpful and courteous, 3. Room quality is above average for the price
Great experience.
Franklin F. Zakelijke reizigers United States of America, 21 juli 2014
Nice Hotel

The staff were friendly, the hotel being on the water and having a good breakfast before starting your day
Our stay was good and we were happy with the room we were given.

Wyndham Apollo Hotel Amsterdam AmsterdamWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - LobbyWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/TerrasWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/TerrasWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - BadkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - UitzichtWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/TerrasWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/TerrasWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Balkon/TerrasWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - VergaderruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - VergaderruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Fitnessruimte

Beoordelingen door klanten - Wyndham Apollo Hotel Amsterdam, Amsterdam

AS-AGWEB-3B03