Wyndham Apollo Hotel Amsterdam

Prima hotel
Rika V. Groepen Belgium, 22 november 2015
Mooi, gezellig hotel. Perfecte bediening

Nette kamer / vriendelijke, onberispelijke bediening / gezellig bar
Geen opmerkingen. Piekfijn in orde!!!
Linda H. (Echt)paren Netherlands, 4 oktober 2014
Prachtige locatie

Location, location, location
Hele fijne locatie aan het water. Kamer had een schuifpui en lag direct aan het water, waardoor we konden genieten van frisse lucht, zon op ons gezicht en het water. Ook fijne bedden, kussens konden beter. Minibar kon niet open, maar hebben we ook geen hulp van t personeel voor gevraagd. Fijn restaurant ook in t hotel met terras wederom aan t water.
Michel V. (Echt)paren Netherlands, 3 september 2014
Een mooie herinnering

Persoonlijke ontvangst, keurige kamers, Goede bereikbaarheid
Na een huwelijksdiner en nacht precies 33 jaar geleden, was dit een trip naar "Memory Lane". Onze kamer werd spontaan geupgrade naar een Junior Suite, was bijzonder attent en aardig was van de betreffende receptioniste: hulde voor haar spontane actie. Mooi uitzicht op de gracht; alleen jammer dat om 03.15 uur het onderliggende terras aan een stofzuigbeurt werd onderworpen, waarbij elke tafel en stoel werd verschoven (wel grondig dus). Het ontbijt was prima verzorgd en overvloedig. Alleen de vraag of wij ook buiten konden ontbijten werd met enige norsheid min of meer negatief beantwoord, d.w.z. dat zouden we dan even aan iemand van een andere afdeling moeten vragen.Die moeite hebben wij niet genomen. Al met al hebben wij het korte bezoek aan uw hotel zeer gewaardeerd en we kunnen uw hotel dan ook van harte aanbevelen. Met een hartelijke groet, Michel
Teun B. (Echt)paren Netherlands, 19 mei 2013
Prettig verblijf, service laat te wensen over

ligging, prijs, kamer
Goed. Echter, na verblijf werd iets vergeten. Na telefonisch contact wilde zij niet naar de kamer lopen om te voorkomen dat het kwijt zou raken. De Ipad werd nog gelocalisseerd in het hotel (via wifi) maar nooit door het Hotel teruggegeven.
Willem J. (Echt)paren Netherlands, 23 februari 2013
Heerlijk hotel!

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, lieve mensen.
Je voelt je goed verzorgd in dit hotel, prachtig ingericht, heerlijke bedden. We hadden wel wat mooiste om de verwarming op de gewenste temperatuur te krijgen en de tv heeft zijn eigen net met films maar gewoon tv kijken is niet gelukt tja, hadden we kunnen vragen natuurlijk. De lounge is ookmerg gezellig, met grote lounge hoek met moderne open haard. Toen we daar na het ontbijt, even wilden wachten op onze vrienden kregen we een kopje koffie en warme chocolademelk als service van de zaak. Erg lief dus!
A D. Groepen Netherlands, 16 juli 2011
Prima hotel met goede ligging

Parkeergelegenheid en dicht bij tramhalte
dit hotel is zeer geschikt indien u met eigen auto komt. men heeft een eigen parkeerplaats (kosten zo'n eur 35.00 per dag). hotelkamer is redelijk ruim met heerlijke douche en bad.
Jane-Marie S. Gezinnen met oudere kinderen Australia, 18 mei 2016
Awesome
The ambience of the hotel was outstanding, the staff were amazing, the location was ideally situated on the Canals away from the hustle and bustle of the night life. Clean, spacious rooms, modern and fresh.
David S. (Echt)paren Australia, 16 april 2016
Good choice near museums
We had a great time here
James B. (Echt)paren United Kingdom, 5 april 2016
Good Hotel
Only problem is no air conditioning in the rooms which made it too hot the last couple of days.
1 - 7 van 7 beoordelingen
Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - OmgevingWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - OmgevingWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Nabij attractieWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - ReceptieWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - SpaWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - FitnessruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - SpaWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - VergaderruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - VergaderruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - VergaderruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - BalzaalWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Business Center Wyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Bar/LoungeWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Bar/LoungeWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Bar/LoungeWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel interieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - BadkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - BadkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - OmgevingWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - ReceptieWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - VergaderruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - VergaderruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - FitnessruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - GastenkamerWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - FitnessruimteWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - OmgevingWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel interieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Hotel exterieurWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - RestaurantWyndham Apollo Hotel Amsterdam Amsterdam - Bar/Lounge

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B08