arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

Martin B.
Zwitserland
05 mei 2013
Stadbesuch Prag mit Familie
Garage, Kinderfreundlich und gutes Essen.

Andreas B.
Duitsland
03 november 2010
Cooles modernes Designhotel aber mit Schwächen
Sehr gute Lage,gutes Rezeptionspersonal(4 sprachig) und sehr sauberes Zimmer
Frühstück sehr unkonstant, 1 Tag super 2 und 3 Tag katastrophal
Das Preis-Leistungsverhältnis war alles in allem gut.Für 76 Euro inkl. Frühstück kann man nicht viel mehr, in so zentraler Lage, erwarten. Das Yasmin ist ein cooles und modernes Designhotel, besonders die Lobby und der gesamte Restaurant/Bar Bereich sieht sensationell aus. Unser Zimmer war super sauber(Sauberkeit das Hauptkriterium für uns),von befreundetem Paar nebenan allerdings total verraucht und Bad nicht sauber! Zimmer sind modern und ok,Betten und Dusche allerdings nicht für grosse und schwere Personen ab 185 cm geeignet. Lage und günstige Parkmöglichkeiten und Sauberkeit in der 200m Entfernung, obwohl super zentral gelegen sprechen eindeutig für das Yasmin.

Frederic N.
Frankrijk
10 april 2016
toujours très satisfait de cet hôtel
toujours très satisfait de mon séjour dans cet hôtel

Jean-Philippe P.
Frankrijk
10 juni 2009
Hotel Yasmin
L'emplacement de l'hôtel, proche du centre; les petits déjeuners;la qualité de la literie;le service;la déco générale qui est assez moderne
La chambre plus petite qu'en photo
L'hôtel est globalement de bonne qualité, la déco est assez moderne et la qualité de service est bonne (accueil,propreté,repas..)Cependant,la chambre m'a semblé plus petite qu'en photo et je pensais que par centre ville, ils entendaient le centre ville historique (l'hotel reste cependant bien placé et donne la possibilité de visiter tous les points touristiques importants à pied) Bonne impression générale.

Henni M.
Denemarken
02 september 2010
Lækkert hotel. Super god beliggenhed.
Beliggenheden, stille og roligt
langt til elevator, beskidt gulvtæppe
Dejligt ophold på 3 nætter. Hotellet levede op til forventningerne. Det ligger godt gemt inde bag det travle hovedstrøg, og der er ikke noget larm. Beliggenheden er også perfekt til, når man ankommer med lufthavnsbussen Airport Express til hovedbanegården, ligesom det er tæt ved alle linier af metroen.

Johanna C.
Zweden
26 januari 2010
Lugnt och modernt
hotellfrukosten , servicen. Hotellets drinkar.
Ac var lite knäpp. Svårt att ändra den, men inga större bekymmer.
När vi kom fram till hotellet var klockan bara 10 opå förmiddagen, men vi fick checka in direkt, utan några problem. De var väldigt trevliga och hade inga problem med språket. Vårt rum låg på samma våning som rökrummen och vårt rum luktade lite rök när vi kom. Öpnnade fönstret en stund och sa även till personalen dsom ställde in nån slags rökdammsugare som skulle ta bort lukten. Luktade dock fortfarande lite efter det, men inget som störde. Rummen är normalstora, ungefär som ett normalt rum på Scandic. Badrummen fräscha och rena. Sängen lagom hård . Hotellfrukosten var helt okej enligt svenska mått . Allt man ville ha hade de. Men det bästa av allt är deras restaurang. Deras drinkar kostade en tredjedel av vad man betalar hemma och smakade minst lika bra. maten var också bra, även om restaurangen Ambiente (italienska) är mitt bästa tips. Drinkarna däremot.. bästa! Och personalen otroligt trevlig.Läget var super, tyckte vi. Låg på en sidogata så tyst och skönt. Ca 2 minuter från shoppinggatan (hm, zara, mcdonalds m.m. )Hotellets taxiservice är dock överpriser.

Mr. G.
Noorwegen
25 juli 2013
Praha har alt og hotellet lå midt i sentrum
Store rom, frokosten, beliggenhet.
Meget bra! Hyggelig og fårståelig betjening som var raske og vennlige.

Lorenzo S.
Italië
17 april 2016
Eccellente!
Hotel moderno, ottima posizione, buon prezzo, ottima colazione.

ALESSANDRA B.
Italië
13 december 2010
hotel centralissimo, molto pulito
cortesia nel servizio, ottime colazioni
nessuna
l'hotel è pulito, collegato mediante una galleria coperta alla piazza Venceslao e quindi alla stazione della metro. la reception e la sala pranzo sono molto curate anche con installazioni di design che però in breve tempo potrebbero deteriorarsi

dochoon B.
Zuid-Korea