arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

• Ontbijt/maaltijden 7,2

JP H.
01 juli 2013
Een mooie ervaring rijker
Centraal gelegen, rustige omgeving, prima restaurant
Het personeel was behulpzaam en heel vriendelijk en heeft op ons een goede indruk achtergelaten.

carla B.
16 juni 2013
centraal gelegen
prijs-kwaliteit, ligging, vriendelijk en attent personeel
Kamer is niet bijzonder luxueus of modern, wel schoon en compleet; airco, kluisje, buro met krukje, koelkast, waterkoker , kop en schotels (wel zelf koffie/thee meenemen of aanschaffen?!), badkamer met wc, douche in badkuip. Buiten klein terrasje met 2 stoelen en tafel en droogrek voor kleding. Klein zwembad met 5 ligbedden. Handdoekservice voor strand/zwembad aan receptie. Opvallend detail; hoofdkussens worden buiten gelucht bij gastenwissel!

Joke H.
België
06 april 2013
Leuk hotel, kindvriendelijk.
Vlakbij strand, winkelstraten en zwembad
Leuk hotel, beetje achterin gelegen, dus geen last van lawaai. Klein zwembad, aangenaam, goede kamers,roper, vrij ruim. Ontbijt beperkt, restaurant vrij duur

Michiel N.
28 januari 2013
Leuk hotel
Goede locatie, nette kamers, goed ontbijt
Om 1600 ' s middag gingen er chloorkorrels in het zwembad waardoor mijn zoon hevige irritatie aan zijn ogen kreeg. Onbegrijpelijk. Geen Wifi bereik op de kamer.

Esther M.
18 januari 2013
Goed hotel op prettige locatie
Locatie, schone kamers, vriendelijk personeel
We verbleven drie nachten in Yulia Beach Inn hotel. Bij aankomst kregen we een kosteloze upgrade van onze kamer, dat was erg fijn natuurlijk. We vonden vooral de plek van het hotel prettig. Het ligt net achter de grote weg en je bent zo bij het strand (vijf min lopen). Wat wel vervelend is, zijn de winkeliers aan de hoofdstraat die je kost wat kost bij hun winkel willen laten kijken. Na een paar keer op en neer lopen gaat dit wel vervelend voelen omdat je steeds nee moet zeggen. Het ontbijt bij Yulia's restaurant is erg goed, veel keuze en goede kwaliteit.

Johan R.
16 januari 2013
Goed hotel
Restaurant
Goed hotel en een prima kamer en eten in Julia's Kitchen.

GEERT M.
België
03 januari 2013
Aangenaam om te verblijven.Service zeer goed
Geen last van het straatlawaai
ideaal hotel als uitvalsbasis om Kuta en omgeving te verkennen.Het hotel heeft maar een beperkt aantal kamers wat de service zeker ten goede komt.Door zijn ligging(niet vlak aan de straatkant)heeft men geen of nauwelijks last van het lawaai en is men op 3 minuten op het strand.Geen "grand chique" hotel maar voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.

Michael Z.
26 november 2012
THE place 2 B in Kuta!
Oase van rust in THE center of action!
Al voor de derde keer terug in Yulia's beach inn binnen 2 maanden want het is hier geweldig! Oase van rust met een zwembadje en mooie schone kamers die er in 3 of 4 verschillende prijscategorien verkrijgbaar zijn. Gratis Wifi en een heerlijk uitgebreid ontbijt in Yulia's kitchen, waar je ook zeer goed kunt lunchen en dineren. Het personeel is zeer vriendelijk en heeft duidelijk plezier in hun werk. De fulltime poolman, tuinman en securityman zorgen voor een mooi schoon en veilig paradijsje in het 'drukke' Kuta. Het ligt 160 mtr van het strand. Als je een strandwandeling maakt, ben je binnen 10 min in Legian en in 20 min in Seminyak. Dagelijkse schoonmaak, schone handdoeken en gratis 2 flesjes water. Airco, tv en kluisje in kamer aanwezig. Als je de kans krijgt om via agoda dit hotel te kunnen boeken met een 'flash' deal....Doen!! Bij mijn volgende bezoek aan Bali ga ik hier zeker weer heen!

Lars D.
04 november 2012
Leuk hotel met goede ligging
5 minuten van strand en 5 minuten van de hoofdstraat
Leuk hotel, vooral geschikt voor families. Goede ligging, veel winkels in de buurt en toch rustig! Goed ontbijt, tot half 11, en ruime keuze welke vers klaargemaakt werd.

Hendrik W.
31 oktober 2012
Goed hotel mooie tuin.
De ligging en vriendelijk personeel
Kortom een goed hotel, vriendelijk personeel, nette kamer, goed ontbijt. Mooie legging.