sau

De fiecare dată când un client Agoda pleacă dintr-un hotel, acesta va primi un e-mail cu rugămintea de a-şi exprima în scris opinia în legătură cu sejurul său. Este singura modalitate prin care se pot trimite opinii. Fiecare opinie trebuie apoi să fie aprobată de către echipa noastră editorială înainte de a fi postată pe site-ul Agoda. Astfel, spre deosebire de alte site-uri de turism, TOATE opiniile Agoda sunt autentice şi reale.
Introduceți datele dvs. pentru a verifica disponibilitatea și faceți o rezervare la acest hotel

Aranya Hotel

128 Hang Bong Street, Hoan Kiem District, Hoan Kiem District - Cartierul Vechi, Hanoi, Vietnam (Arată hartă)

Rezervaţi acum!

Aranya Hotel Hanoi - Interior hotel Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Baie Aranya Hotel Hanoi - Spa Aranya Hotel Hanoi - Spa Aranya Hotel Hanoi - Baie Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Restaurant Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi
Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţi Aranya Hotel Hanoi - Hol Aranya Hotel Hanoi - Hol Aranya Hotel Hanoi - Recepţie Aranya Hotel Hanoi - Recepţie Aranya Hotel Hanoi - Hol Aranya Hotel Hanoi - Intrare Aranya Hotel Hanoi - Hol Aranya Hotel Hanoi - Hol Aranya Hotel Hanoi - Hol
Zona Hoan Kiem District - Cartierul Vechi Număr camere: 38

7,6
Toate opiniile (263)
Sortare:
Luca D. Călător în pereche Italy, 2 mai 2014
Città ottima base per tour nel nord vietnam

Posizione centrale per visitare la città,nel vecchio quartiere ma camere silenziose. Personale gentile e disponibile. Buona colazione a buffet. Ottimo rapporto qualità prezzo
Ci siamo trovati molto bene sia per le stanze che per il personale molto cortese.
Manuela R. Călător în pereche Italy, 5 septembrie 2013
Un paradiso di relax nel centro di Hanoi

Centralissimo, camere stupende,personale splendido
Manuela R. Călător în pereche Italy, 29 august 2013
Una citta' frenetica e magica

Personale, posizione, camere
Daniele S. Călător pentru drum de afaceri Italy, 10 aprilie 2013
Ottimo

pulizia, cortesia, facilita`
Sono stato soltanto una notte presso questo Hotel, il pomeriggio seguente sono ripartito. Ho avuto un soggiorno veloce pero` devo dire che non mi e` mancato nulla. L`hotel e` situato in un ottima posizione e` molto pulito, e il personale mi sembrava qualificato.
Gianluigi R. Călător în pereche Italy, 29 ianuarie 2013
scelta eccellente

posizione, wi-fi, personale
9,7
L'hotel è situato in ottima posizione per visitare la città. Le camere sono dotate di tutti i comfort, tra cui wi-fi, cassetta di sicurezza, phon, ecc. Il personale è cortese ed efficiente (hanno comprato per noi i biglietti del treno che abbiamo trovato al nostro arrivo). Abbiamo anche provato la spa che si è rivelata di ottimo livello.
Francesco F. Călător pentru drum de afaceri Italy, 4 noiembrie 2012
Hotel confortevole con un buon servizio

Centrale
La centralità dell'hotel consente di vistare Hanoi e di organizzare i tour nei dintorni. Il personale è molto disponibile nell'offrire soluzioni e consigli.
Yenny Y. Călător în pereche Indonesia, 20 august 2014
Very kind & helpful staff make our stay convenient

All the staff are very kind and helpful. The hotel location is strategic, near the city center and the room was nice.
9,3
It was really great to stay at Aranya hotel. Especially for the hotel staff,they are very kind, helpful,and really care about their guests. The location is very strategic, so we can go to the city center by walking (to Hoan Kim Lake, Ho Chi Minh Maoseleum, Dong Xuan market, etc).
Yessy O. Călător în grup Indonesia, 2 august 2014
Friendly staff, good location

Friendly staff, near to hoakim lake, fast internet comnection, tasty breakfast menu
Actually we just planning 3 night from 6 days at hanoi, but because excellent service from this hotel. So we decided to stay longer at this hotel
Hilkianus H. Călător în pereche Indonesia, 1 august 2014
A Superb Strategic Hotel

Staff are very friendly & informative yet fluent in English, cozy room & clean, strategic location to all attraction in Hanoi
Amazingly all staffs were very fluent in English, helpful & friendly. Location nearby to famous food hawkers, tourist interest etc. Room was spacey, comfort and quiet. Highly recommended. DIrectly fall in love to Aranya Hotel.
Spencer C. Călător în pereche United Kingdom, 30 iulie 2014
Centrally located hotel

Location, caring staff, the room

Rezervaţi acum!

Grăbiţi-vă - disponibilitate redusă!

Aranya Hotel HanoiAranya Hotel Hanoi - Interior hotelAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - BaieAranya Hotel Hanoi - SpaAranya Hotel Hanoi - SpaAranya Hotel Hanoi - BaieAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - RestaurantAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - Cameră de oaspeţiAranya Hotel Hanoi - HolAranya Hotel Hanoi - HolAranya Hotel Hanoi - RecepţieAranya Hotel Hanoi - RecepţieAranya Hotel Hanoi - HolAranya Hotel Hanoi - IntrareAranya Hotel Hanoi - HolAranya Hotel Hanoi - HolAranya Hotel Hanoi - Hol

AS-AGWEB-3B04