sau

De fiecare dată când un client Agoda pleacă dintr-un hotel, acesta va primi un e-mail cu rugămintea de a-şi exprima în scris opinia în legătură cu sejurul său. Este singura modalitate prin care se pot trimite opinii. Fiecare opinie trebuie apoi să fie aprobată de către echipa noastră editorială înainte de a fi postată pe site-ul Agoda. Astfel, spre deosebire de alte site-uri de turism, TOATE opiniile Agoda sunt autentice şi reale.
Introduceți datele dvs. pentru a verifica disponibilitatea și faceți o rezervare la acest hotel

Junior Guesthouse

21 Soi 1 Rachapakinai Rd. A.Muang, Oraşul Vechi, Chiang Mai, Thailanda 50200 (Arată hartă)

Rezervaţi acum!

Junior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţi Junior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţi Junior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţi Junior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţi Junior Guesthouse Chiang Mai - Baie Junior Guesthouse Chiang Mai - Restaurant Junior Guesthouse Chiang Mai - Interior hotel Junior Guesthouse Chiang Mai - Interior hotel Junior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinte Junior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinte Junior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinte Junior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinte Junior Guesthouse Chiang Mai - Exterior hotel Junior Guesthouse Chiang Mai - Exterior hotel Junior Guesthouse Chiang Mai - Exterior hotel
Zona Oraşul Vechi Număr camere: 18

7,2
Toate opiniile (566)
Sortare:
Valter A. Călător în grup Italy, 18 ianuarie 2014
posizione centrale in chiang mai, buon prezzo

personale cordiale e disponibile, hotel pulito e facile accesso ai luoghi da visitare
siamo rimasti solo 2 giorni in quanto dovevamo poi andare a chiang rai
Vatchareeya S. Călător în pereche Thailand, 10 septembrie 2012
posizionato in centro

otimo nella media
personale eccellente, massima cortesia,camere sufficientemente spaziose , ottima la pulizia.rapporto qualita' prezzo ottimo. unico neo, se si vuole portare in camera una altra persona ti chiedono 300 bath.
Antonio M. Călător individual Italy, 10 septembrie 2012
hote piacevole e cortesia nel servizio

posizione centrale e manager professionale
6,3
l'unica cosa che ho contestato e' il fatto che pur avendo pagato una camera doppia, quando ho portato con me una amica thai mi hai fatto pagare per il pernottamneto 300 bath!!! una cosa mai verificatesi nella mia esperienza di hotel. ultimamente sono stato all'hotel omni tower di bangkok e pur avendo porato con me una amica non ho pgatao nulla anzi ho usufruito anche del servizio colazione per due!!!!
Vincenzo S. Călător individual Italy, 12 martie 2012
Piccola GuestHouse, distante dal centro città

Asciugamani nuovi
3,7
Avete un servizio pari a quello che pagate ne più ne meno, la linea "WI-FI", che esiste è spesso per non sempre occupata dal ragazzo che lavora in reception, il quale scarica video e musica per Lui stesso e di notte è sempre spenta. La pulizia è ottima ma le camere come detto in precedenza valgono la cifra spesa.
Sfat pentru călătorie: è un tantino distante da tutti i luoghi di interesse comune e se viaggiate soli e trovate compagnia, all'ingresso vi imbaraqzzano chiedendo i documenti al compagno/compagna che portate a dormire con Voi, cosa che mai avevo visto prima di ora nei vari guestHouse che ho frequentato in Chiang Mai.
Luciano P. Călător individual Italy, 5 martie 2012
piccolo hotel molto confortevole

vicinissimo al centro
vicinissimo al centro storico con ogni tipo di attrazione
Thipphawan T. Călător individual Thailand, 3 aprilie 2015
good budget hotel

clean, good staffs and location
6,3
comfortable
Amy B. Călător în pereche United Kingdom, 29 martie 2015
Amazing value for somewhere to sleep with aircon.

PRICE, location, aircon
Perfect. Super cheap, had aircon, and was a great location for us. We stayed here because we both wanted to drink and didn't want to drive home. Would stay here again for sure.
Katarzyna C. Călător în pereche Poland, 27 februarie 2015
Great value!

Great service and exelent location.
Shirley W. Călător în pereche United States of America, 27 februarie 2015
Great Stay

Staff, Location, Air conditioning
Our Stay at the Junior House was very nice. The staff, especially Tata, were very friendly and extremely helpful. We spent many hours just sitting in the lobby having nice conversations. It's located in a great area in the old city with easy walking access to all the Temples, markets and places to eat. Though the rooms are not fancy, is an excellent place to stay and very affordable.
Hannah F. Călător în pereche United States of America, 17 februarie 2015
great as expected from other reviews

friendly and helpful staff, all necessities, good food

Rezervaţi acum!

Grăbiţi-vă - disponibilitate redusă!

Junior Guesthouse Chiang MaiJunior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţiJunior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţiJunior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţiJunior Guesthouse Chiang Mai - Cameră de oaspeţiJunior Guesthouse Chiang Mai - BaieJunior Guesthouse Chiang Mai - RestaurantJunior Guesthouse Chiang Mai - Interior hotelJunior Guesthouse Chiang Mai - Interior hotelJunior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinteJunior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinteJunior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinteJunior Guesthouse Chiang Mai - Cadă fierbinteJunior Guesthouse Chiang Mai - Exterior hotelJunior Guesthouse Chiang Mai - Exterior hotelJunior Guesthouse Chiang Mai - Exterior hotel

AS-AGWEB-3A03