sau

De fiecare dată când un client Agoda pleacă dintr-un hotel, acesta va primi un e-mail cu rugămintea de a-şi exprima în scris opinia în legătură cu sejurul său. Este singura modalitate prin care se pot trimite opinii. Fiecare opinie trebuie apoi să fie aprobată de către echipa noastră editorială înainte de a fi postată pe site-ul Agoda. Astfel, spre deosebire de alte site-uri de turism, TOATE opiniile Agoda sunt autentice şi reale.
Introduceți datele dvs. pentru a verifica disponibilitatea și faceți o rezervare la acest hotel

L'hotel Island South

55 Wong Chuk Hang Rd, Hong Kong Island Sud, Hong Kong (Arată hartă)

Rezervaţi acum!

L’hotel Island South Hong Kong - Baie L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Piscină L’hotel Island South Hong Kong - Hol L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Pub/Lounge L’hotel Island South Hong Kong - Pub/Lounge L’hotel Island South Hong Kong - Piscină L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Restaurant L’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitness L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Exterior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe
L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Hol L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi
Zona Hong Kong Island Sud Număr camere: 432

Toate opiniile (1813)
Sortare:
Marian G. Călător individual Romania, 9 ianuarie 2011
Un loc minunat .

patul mare si foarte confortabil, totul e superb.
e un hotel superb , conditii excelente, personal prietenos si foarte eficent.privelistea e ok, aproape de centru orasului.
Shopping Tip: e aprope de centru orasului si de zona centrului comerceal.
Francesco D. Călător pentru drum de afaceri Italy, 19 iulie 2014
Buono

Ottimo rapporto qualitá prezzo
Kathleen A. Familii cu copii tineri Philippines, 27 mai 2013
pleasant and comfy

friendly staff, efficient service, nice rooms
Lorenzo S. Călător în pereche Italy, 29 noiembrie 2010
Buon Hotel

Stanza
Allora, l'hotel non è male, di recente costruzione, le stanze sono spaziose e pulite. Al prezzo che ho pagato io non era male, il più basso di tutta Hong Kong. Tuttavia la posizione non è buona, si trova a 20min. dalla stazione di Hong Kong, e se non c'è traffico in taxi costa circa 8 Euro. Il servizio shuttle, secondo me, non è sufficiente, ci sono poche corse al giorno. Tuttavia è servito molto bene da varie linee di bus, ma se ci arrivate alla notte, come è successo a noi, dovete prendere un taxi. Una nota negativa allo staff, chi va in un 4 stelle pretende un servizio della reception migliore, li ho trovati maleducati (ma sembra una costante in tutta la zone) e non professionali: per stampare 4 pagine ho dovuto tornare alla reception 3 volte..... Non ho approfittato di altri servizi dell'hotel, quindi non saprei giudicarli, ma ci sono una piscina e mi pare anche una palestra. Non ci ho nemmeno fatto colazione, meglio uscire e andare in un caffè locale. Comunque, se trovassi ancora il prezzo che ho spuntato, ci tornerò.
Maria C. Călător în pereche Philippines, 18 noiembrie 2014
Too Far

It's very clean, staff were nice, comftable room
I initially requested for a king bed but we were put in 2 twin bed room. It was quite frustrating because for us to be able to get the king bed, i need to sign a document stating that they will be transferring our things to the king bed room once its available but they will not be liable for any things that will be lost while transporting it.. The room was very clean however, its too far from the city.. Thanks to aberdeen center (you need to ride 4C mini bus from the hotel) where we bought good deal clothes from Giordano.. In aberdeen center, there's also Tai Hing resto and Cafe De Coral.. Going back to the hotel very late is quite a struggle.. Good thing we always have our map and google map on our phone.. I hope that they will have MTR close to the hotel so it'll be easier
Allan J. Călător individual Hong Kong, 17 noiembrie 2014
l'hotel Island South

Friendly & efficient staff,clean,modern
Very good - extended stay
Jericho B. Familii cu copii tineri Philippines, 17 noiembrie 2014
Super relaxing hotel

Ambience, scent and scenery
We'll definitely come back to this hotel
Siew L. Familii cu copii tineri Singapore, 17 noiembrie 2014
Poor location

Free shuttle bus to central, big room and friendly staff.
No eating places nearby, but overall a good and clean hotel with shuttle service which is very convenient.
Wang P. Călător în pereche United Kingdom, 16 noiembrie 2014
Not superb clean

Staff with Good attitude
May come back agn
Yuk K. Familii cu copii tineri Hong Kong, 15 noiembrie 2014
Near ocean park

near ocean park, price is ok , get the hotel bus to ocean park

Rezervaţi acum!

Grăbiţi-vă - disponibilitate redusă!

L’hotel Island South Hong KongL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Pub/LoungeL’hotel Island South Hong Kong - Pub/LoungeL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - RestaurantL’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitnessL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Exterior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi

AS-AGWEB-3B03