De fiecare dată când un client Agoda pleacă dintr-un hotel, acesta va primi un e-mail cu rugămintea de a-şi exprima în scris opinia în legătură cu sejurul său. Este singura modalitate prin care se pot trimite opinii. Fiecare opinie trebuie apoi să fie aprobată de către echipa noastră editorială înainte de a fi postată pe site-ul Agoda. Astfel, spre deosebire de alte site-uri de turism, TOATE opiniile Agoda sunt autentice şi reale.
Introduceți datele dvs. pentru a verifica disponibilitatea și faceți o rezervare la acest hotel

L'hotel Island South

Toate opiniile (2373)
Sortare:
Marian G. Călători individuali Romania, 9 ianuarie 2011
Un loc minunat .

patul mare si foarte confortabil, totul e superb.
e un hotel superb , conditii excelente, personal prietenos si foarte eficent.privelistea e ok, aproape de centru orasului.
Shopping Tip: e aprope de centru orasului si de zona centrului comerceal.
Francesco D. Călători drum de afaceri Italy, 19 iulie 2014
Buono

Ottimo rapporto qualitá prezzo
Kathleen A. Familii cu copii tineri Philippines, 27 mai 2013
pleasant and comfy

friendly staff, efficient service, nice rooms
Lorenzo S. Călători în pereche Italy, 29 noiembrie 2010
Buon Hotel

Stanza
Allora, l'hotel non è male, di recente costruzione, le stanze sono spaziose e pulite. Al prezzo che ho pagato io non era male, il più basso di tutta Hong Kong. Tuttavia la posizione non è buona, si trova a 20min. dalla stazione di Hong Kong, e se non c'è traffico in taxi costa circa 8 Euro. Il servizio shuttle, secondo me, non è sufficiente, ci sono poche corse al giorno. Tuttavia è servito molto bene da varie linee di bus, ma se ci arrivate alla notte, come è successo a noi, dovete prendere un taxi. Una nota negativa allo staff, chi va in un 4 stelle pretende un servizio della reception migliore, li ho trovati maleducati (ma sembra una costante in tutta la zone) e non professionali: per stampare 4 pagine ho dovuto tornare alla reception 3 volte..... Non ho approfittato di altri servizi dell'hotel, quindi non saprei giudicarli, ma ci sono una piscina e mi pare anche una palestra. Non ci ho nemmeno fatto colazione, meglio uscire e andare in un caffè locale. Comunque, se trovassi ancora il prezzo che ho spuntato, ci tornerò.
Tsz F. Călători în pereche China, 15 mai 2016
reasonable price, spacious room, quiet location
6,7
ditto
Choi Y. Călători în pereche Hong Kong, 11 mai 2016
mainly for ocean park
3,7
is very near to ocean park
Alastair A. Călători individuali United Kingdom, 8 mai 2016
aaa
5,7
enjoyed
Karen A. Călători în grup Philippines, 3 mai 2016
Toilet Stinks
Toilet smells like it was not cleaned enough. We can smell pee everywhere in the toilet.
Henry Y. Familii cu copii în vârstă Australia, 2 mai 2016
Good value for money. Staff very nice
Room spacious, but surrounding a bit quiet
Steven W. Călători drum de afaceri Indonesia, 22 aprilie 2016
Good Hotel, But it is so far From every where
Good for people need some quiteness, all facilities were so good but, if u need water or wanted to get some snacks, u cannot find any convinence store. Reachable by taxi. By bus will take u a long walk to the hotel. If u bring big lugage, be alert.
1 din 1 recenzii
L’hotel Island South Hong KongL’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitnessL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Mâncare şi băuturăL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Pub/LoungeL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Coffee Shop/CafeneaL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - Mâncare şi băuturăL’hotel Island South Hong Kong - IntrareL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Coffee Shop/CafeneaL’hotel Island South Hong Kong - hartăL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - RestaurantL’hotel Island South Hong Kong - Restaurant

Agoda este parte a The Priceline Grup, liderul mondial în turism online și servicii conexe.

AS-AGWEB-3B08