sau

De fiecare dată când un client Agoda pleacă dintr-un hotel, acesta va primi un e-mail cu rugămintea de a-şi exprima în scris opinia în legătură cu sejurul său. Este singura modalitate prin care se pot trimite opinii. Fiecare opinie trebuie apoi să fie aprobată de către echipa noastră editorială înainte de a fi postată pe site-ul Agoda. Astfel, spre deosebire de alte site-uri de turism, TOATE opiniile Agoda sunt autentice şi reale.
Introduceți datele dvs. pentru a verifica disponibilitatea și faceți o rezervare la acest hotel

L'hotel Island South

55 Wong Chuk Hang Rd, Hong Kong Island Sud, Hong Kong (Arată hartă)

Rezervaţi acum!

L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Baie L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Piscină L’hotel Island South Hong Kong - Hol L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Pub/Lounge L’hotel Island South Hong Kong - Pub/Lounge L’hotel Island South Hong Kong - Piscină L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Restaurant L’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitness L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi
L’hotel Island South Hong Kong - Exterior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Hol L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi
Zona Hong Kong Island Sud Număr camere: 432

Toate opiniile (1674)
Sortare:
Marian G. Călător individual Romania, 9 ianuarie 2011
Un loc minunat .

patul mare si foarte confortabil, totul e superb.
e un hotel superb , conditii excelente, personal prietenos si foarte eficent.privelistea e ok, aproape de centru orasului.
Shopping Tip: e aprope de centru orasului si de zona centrului comerceal.
Francesco D. Călător pentru drum de afaceri Italy, 19 iulie 2014
Buono

Ottimo rapporto qualitá prezzo
Kathleen A. Familii cu copii tineri Philippines, 27 mai 2013
pleasant and comfy

friendly staff, efficient service, nice rooms
Lorenzo S. Călător în pereche Italy, 29 noiembrie 2010
Buon Hotel

Stanza
Allora, l'hotel non è male, di recente costruzione, le stanze sono spaziose e pulite. Al prezzo che ho pagato io non era male, il più basso di tutta Hong Kong. Tuttavia la posizione non è buona, si trova a 20min. dalla stazione di Hong Kong, e se non c'è traffico in taxi costa circa 8 Euro. Il servizio shuttle, secondo me, non è sufficiente, ci sono poche corse al giorno. Tuttavia è servito molto bene da varie linee di bus, ma se ci arrivate alla notte, come è successo a noi, dovete prendere un taxi. Una nota negativa allo staff, chi va in un 4 stelle pretende un servizio della reception migliore, li ho trovati maleducati (ma sembra una costante in tutta la zone) e non professionali: per stampare 4 pagine ho dovuto tornare alla reception 3 volte..... Non ho approfittato di altri servizi dell'hotel, quindi non saprei giudicarli, ma ci sono una piscina e mi pare anche una palestra. Non ci ho nemmeno fatto colazione, meglio uscire e andare in un caffè locale. Comunque, se trovassi ancora il prezzo che ho spuntato, ci tornerò.
Cristina C. Familii cu copii tineri Macau, 11 august 2014
Good and cozy

Nice swimming pool, good breakfast and nice staff
6,7
Kwan H. Călător pentru drum de afaceri Hong Kong, 23 iulie 2014
good

price location clean
Hyungkwon M. Familii cu copii tineri South Korea, 21 iulie 2014
Clean and reasonable price

Clean, kindness and reasonable price
It was wonderful memory for our family. Especially, it was very good for us that we swam in a clean swimming pool as free of charge from 6:30am till 10:00pm.
Raymond Y. Călător în pereche Singapore, 20 iulie 2014
very affordable price for the type of rooms

price, walking distance to Ocean park
6,7
location wise it is not near to city centre or any shopping district but walking distance to Ocean park. it is also very near to Aberdeen, the sea front, and Aberdeen old town which one may enjoy a morning or evening walk along the sea front. In Aberdeen old town you may find interesting old & tradition restaurants which all distinct in other part of HK. a 10 min bus ride you will arrive at repulse bay which is another tourist attraction.
Allan J. Călător individual Hong Kong, 17 iulie 2014
Comfortable,modern and convenient

Large comfortable rooms,modern facilities,efficient staff
Pleasant with helpful staa,comfortable,modern rooms and facilities.
Zhi W. Călător în pereche Singapore, 13 iulie 2014
Great Stay totally love it

The free shuttle service, the cleanliness of the hotel rooms, Spacious
It was great. It has free hotel shuttle service which brings us to MTR and ocean park. Room is big enough and clean. Love the transparent glass at the showering area whereby you can watch your television while taking a bath in the bath tub. Awesome experience.

Rezervaţi acum!

Grăbiţi-vă - disponibilitate redusă!

L’hotel Island South Hong KongL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Pub/LoungeL’hotel Island South Hong Kong - Pub/LoungeL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - RestaurantL’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitnessL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Exterior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi

AS-AGWEB-3C03