De fiecare dată când un client Agoda pleacă dintr-un hotel, acesta va primi un e-mail cu rugămintea de a-şi exprima în scris opinia în legătură cu sejurul său. Este singura modalitate prin care se pot trimite opinii. Fiecare opinie trebuie apoi să fie aprobată de către echipa noastră editorială înainte de a fi postată pe site-ul Agoda. Astfel, spre deosebire de alte site-uri de turism, TOATE opiniile Agoda sunt autentice şi reale.
Introduceți datele dvs. pentru a verifica disponibilitatea și faceți o rezervare la acest hotel

L'hotel Island South

55 Wong Chuk Hang Rd, Hong Kong Island Sud, Hong Kong (Arată hartă)

Rezervaţi acum!

L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Piscină L’hotel Island South Hong Kong - Hol L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Pub/Lounge L’hotel Island South Hong Kong - Pub/Lounge L’hotel Island South Hong Kong - Piscină L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Restaurant L’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitness L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Exterior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel
L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Hol L’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţe L’hotel Island South Hong Kong - Interior hotel L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Apartament L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi L’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi
Zona Hong Kong Island Sud Număr camere: 432

Toate opiniile (2058)
Sortare:
Marian G. Călător individual Romania, 9 ianuarie 2011
Un loc minunat .

patul mare si foarte confortabil, totul e superb.
e un hotel superb , conditii excelente, personal prietenos si foarte eficent.privelistea e ok, aproape de centru orasului.
Shopping Tip: e aprope de centru orasului si de zona centrului comerceal.
Francesco D. Călător pentru drum de afaceri Italy, 19 iulie 2014
Buono

Ottimo rapporto qualitá prezzo
Kathleen A. Familii cu copii tineri Philippines, 27 mai 2013
pleasant and comfy

friendly staff, efficient service, nice rooms
Lorenzo S. Călător în pereche Italy, 29 noiembrie 2010
Buon Hotel

Stanza
Allora, l'hotel non è male, di recente costruzione, le stanze sono spaziose e pulite. Al prezzo che ho pagato io non era male, il più basso di tutta Hong Kong. Tuttavia la posizione non è buona, si trova a 20min. dalla stazione di Hong Kong, e se non c'è traffico in taxi costa circa 8 Euro. Il servizio shuttle, secondo me, non è sufficiente, ci sono poche corse al giorno. Tuttavia è servito molto bene da varie linee di bus, ma se ci arrivate alla notte, come è successo a noi, dovete prendere un taxi. Una nota negativa allo staff, chi va in un 4 stelle pretende un servizio della reception migliore, li ho trovati maleducati (ma sembra una costante in tutta la zone) e non professionali: per stampare 4 pagine ho dovuto tornare alla reception 3 volte..... Non ho approfittato di altri servizi dell'hotel, quindi non saprei giudicarli, ma ci sono una piscina e mi pare anche una palestra. Non ci ho nemmeno fatto colazione, meglio uscire e andare in un caffè locale. Comunque, se trovassi ancora il prezzo che ho spuntato, ci tornerò.
Camille T. Familii cu copii tineri Hong Kong, 3 mai 2015
Super inconvenience

Pool, staff, taxi
Not convenience, very noisy
Sio C. Familii cu copii tineri Macau, 1 mai 2015
hotel at industrial area

nice staffs, good service, nice food.
location of the hotel is too remote, the hotel has too many group tour, very noisy in the early morning.
Isabel L. Familii cu copii tineri Portugal, 26 aprilie 2015
Good

Ocean Park
Ya K. Călător pentru drum de afaceri China, 26 aprilie 2015
Value for money

Shuttle bus
Comfortable bed , clean, good mounrain view.
Shane L. Familii cu copii tineri Australia, 19 aprilie 2015
Good location.... only for Ocean Park

Location to Ocean Park, free shuttle to HK station, Size of room (especially for two rooms interconnecting)
Excellent rooms. Kids in one and us in the other - interconnecting. Staff were very friendly and helpful. The free shuttle to HK station was very handy, as the airport was very far out of the way. Only close to Ocean Park which is why I booked it.
Juhyoung S. Călător pentru drum de afaceri South Korea, 18 aprilie 2015
I'm very Happy with this hotel.

I'm very Happy with this hotel.
I'm very Happy with this hotel. I'm very Happy with this hotel. I'm very Happy with this hotel.

Rezervaţi acum!

Grăbiţi-vă - disponibilitate redusă!

L’hotel Island South Hong KongL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Pub/LoungeL’hotel Island South Hong Kong - Pub/LoungeL’hotel Island South Hong Kong - PiscinăL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - RestaurantL’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitnessL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Exterior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - HolL’hotel Island South Hong Kong - Sală de şedinţeL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitnessL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - Interior hotelL’hotel Island South Hong Kong - VedereL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Sală de fitnessL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - BaieL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - ApartamentL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţiL’hotel Island South Hong Kong - Cameră de oaspeţi

AS-AGWEB-3A08