sau

De fiecare dată când un client Agoda pleacă dintr-un hotel, acesta va primi un e-mail cu rugămintea de a-şi exprima în scris opinia în legătură cu sejurul său. Este singura modalitate prin care se pot trimite opinii. Fiecare opinie trebuie apoi să fie aprobată de către echipa noastră editorială înainte de a fi postată pe site-ul Agoda. Astfel, spre deosebire de alte site-uri de turism, TOATE opiniile Agoda sunt autentice şi reale.
Introduceți datele dvs. pentru a verifica disponibilitatea și faceți o rezervare la acest hotel

Mango Park Hotel

General Maxilom Avenue, Orasul Cebu, Cebu, Filipine (Arată hartă)

Rezervaţi acum!

Mango Park Hotel Cebu - Piscină Mango Park Hotel Cebu - Piscină Mango Park Hotel Cebu - Restaurant Mango Park Hotel Cebu - Sală de şedinţe Mango Park Hotel Cebu - Facilităţi de recreere Mango Park Hotel Cebu - Restaurant Mango Park Hotel Cebu - Baie Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Restaurant Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi
Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Baie Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţi Mango Park Hotel Cebu - Baie
Zona Orasul Cebu Număr camere: 48

Sortare:
Valentino C. Călător în pereche Italy, 27 noiembrie 2010
buona posizione, ristoranti lontani

colazione, internet gratis, gentilezza
siamo arrivati alle 6 e ci hanno fatto attendere fino alle 2 pm per la stanza, quindi abbiamo riposato su all ultimo piano sulle sdraio della piscina, senza pero che ci offrissero un bicchiere d acqua, colazione a buffet completa con dolci e piatti western, ovviamente gentili come in ogni albergo nelle filippine, oltretutto hanno obbligatoriamente preteso il voucher della prenotazione anche dopo che gliel abbiamo fatto vedere sul portatile
Nightlife Tip: vicino ai bar.....
Sergio P. Familie, copii în vârstă Italy, 5 noiembrie 2009
vacanze acebu

sopratutto la pulizia delle camere e il servizio in generale
l'hotel mi è piacciuto, non troppo piccolo e di gestione famigliare anche la posizione centrale , vicino ai grandi centri. il ristorante anche se casual è ok. lo staff è gentile e premuroso, la qualita delle vivande è in linea con un 3 stelle il breakfast ofre diversi piatti filippini e american,tutto ben presentato a buffet ,anche la clientela di maggioranza pilippina si comporta in un modo rispettoso e educato. anche il front desk ha dollo staff cualificato,ho avuto bisogno di alquni servizi che mi hanno aiutato. anche il servizio taxi è ok. posso solo consigliare questo hotel.
Andrea C. Călător individual Italy, 31 iulie 2010
Mango Park Hotel
Acest client numai a punctat acest hotel, fără a-şi exprima vreo opinie.
Antonette R. Călător în pereche Philippines, 19 ianuarie 2015
disappointed
4,7
Overall performance is poor. My parents were informed that breakfast will start at 6 am but it was past 6 and they dont have food yet. Not everyday do they clean the room. Not worth for the m9ney
Emily F. Călător în pereche United States of America, 8 ianuarie 2015
Good location and clean

Location, comfortable bed, good breakfast
They upgraded us for free so that we could have a double bed rather than two twins. The hotel is walking distance to many nice restaurants and shops. Room decor is a little shabby but it's functional and the price is alright.
Urquiola E. Călător individual Bolivia, 28 decembrie 2014
At the bottom of the three-star rank

cheap, cheap , cheap
Fair, good enough for a short stay. It is not marvelous as their pics show..
Kenneth W. Călător individual Australia, 23 decembrie 2014
a pleasant enough hotel

location to where I needed to be
6,3
The hotel was fine enough. Clean rooms. The breakfast left a bit to desired. The pool isn,t anywhere the size of what it looks like on their website
Alain D. Familii cu copii tineri France, 23 decembrie 2014

Nice place

Location comfort affordable
Nice

Rezervaţi acum!

Grăbiţi-vă - disponibilitate redusă!

Mango Park Hotel CebuMango Park Hotel Cebu - PiscinăMango Park Hotel Cebu - PiscinăMango Park Hotel Cebu - RestaurantMango Park Hotel Cebu - Sală de şedinţeMango Park Hotel Cebu - Facilităţi de recreereMango Park Hotel Cebu - RestaurantMango Park Hotel Cebu - BaieMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - RestaurantMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - BaieMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Cameră de oaspeţiMango Park Hotel Cebu - Baie

AS-AGWEB-3C01