Back to hotel info

John E. from Netherlands
Solo travelers
Stayed 4 nights in August 2007
plaza Aarhus
maybe the price can be a little more less
Reviewed August 30, 2007

Yu B. from China
Business travelers
Stayed one night in November 2013
不错的酒店
位置好,早餐可以,服务好。
位置好,早餐可以,服务好。服务员热情友善。房间高大,床大。位置好,早餐可以,服务好。服务员热情友善。房间高大,床大。位置好,早餐可以,服务好。服务员热情友善。房间高大,床大。位置好,早餐可以,服务好。服务员热情友善。房间高大,床大。
Reviewed November 26, 2013

Marie M. from Sweden
Stayed one night in March 2011
Perfekt läge, centralt i stan
Centrala läget, närhet till centralstation, närhet till museum
Trevlig helg då Århus bjöd på fantastiskt väder. Vi skulle fira en god vän som fyllde 50 år, och tack vare att detta hotell låg så centralt, kunde vi ta en skön promenad hem till honom. Söndagen flanerade vi runt i stan och tog en söndags-fika på ett trevligt café. Den återskapade ån som rann genom Århus ökade mysfaktorn. Vi kommer gärna tillbaka!
Reviewed March 31, 2011

Maria S. from Denmark
Stayed one night in October 2013
Dejlig central beliggenhed
God pris på overnatningen, morgenmad inkluderet, dejlig central placering.
Et fint ophold. Har boet på bedre Scandic hoteller, men denne bookning var på niveau med priser hos lavpris hoteller, og derfor valgte vi dette. Værelse og badeværelse er ikke så store, men funktionelt og indfriede de behov vi havde på denne tur.
Reviewed October 23, 2013

Gert M. from Denmark
Stayed 3 nights in July 2012
Udmærket Hotel med superfin betjening.
Hotellet ligger dejligt centralt til alle ting,kun få meter til gågade.
Det eneste der er et problem er parkeringspladser i gården man kan ikke regne med at man har en plads hvis man er ude og køre en dagtur og kommer tilbage hen på aftenen. Fin morgenmads restaurant der er bare det hele. Hvad aftensmåltid angår er der for lidt at vælge imellem på spisekortet og madens kvalitet lever ikke helt op til prisen samtidig gik der næsten en time inden vi fik mad og hvad er det dog for nogle priser på vin det er der nok ikke mange der har råd til i længden men flinke tjenere.
Reviewed August 06, 2012

Bjarne M. from Denmark
Business travelers
Stayed one night in February 2012
Enkelt hotel
Tæt på centrum
Enkelt og lidt slidt hotel i Århus centrum. Værelserne ok størrelse men støj fra klimaanlæg og andre værelser var en gene. Til enkelt overnatning er hotel ok, men dyr i forhold til andre hoteller. Dog er der direkte adgang til centrum fra hotel. Morgenbuffet indeholdt rigt udvalg og service var ok.
Reviewed February 12, 2012

Janne W. from Denmark
Stayed one night in November 2011
God beliggenhed og kanon udsigt
Kort afstand til alt, og dejlig værelsesindretning
Alt var som det skulle være på værelset, som var smagfuldt indrettet. Vi havde en dejlig udsigt til rådhusparken. Morgenmaden var rigtig lækker. Alt i alt et dejligt ophold.
Reviewed November 08, 2011