Enter your dates to check availability and book this hotel

Scandic Sergel Plaza

Brunkebergstorg 9, City Center - Norrmalm, Stockholm, Sweden 103 27 (Show on map)

Book now!

Michael N. Solo travelers United Kingdom, March 16, 2011
Good Business Hotel

Good location
6.7
Good location for a short business stay sentrally located and a 10 min walk from the central train station.
Nina J. Solo travelers Finland, June 27, 2015
Prisvärt, utmärkt läge, rekommenderas

Läget, komfort och service
Mycket nöjd med hotellet, återvänder gärna!
Igor Z. Solo travelers Sweden, April 15, 2013
Centralt och bra

Perfekt läge, bra mat, tyst trots mycket folk
Margareta O. Solo travelers Sweden, March 15, 2013
Trevlig vistelse

vi fick mat trots att vi var sena (SJ var sena) .Trevlig och hjälpsam personal ,Rent i rummet. Mycket och God frukost .
9.3
Mycket bra hjälpsam personal. Bra att få ha väskorna kvar efter som vi skulle åka hem på kvällen.Snabb service. rent och snygt.Tack
Elin H. Solo travelers Sweden, March 11, 2013
Bekvämt, centralt

Läget, badkaret, priset
7.7
Den var kort och bra. Som vegan var jag mycket nöjd med att det fanns sojayoghurt till frukost. Små men bra rum. Lyxigt att ha t-centralen som hemmahållplats.
Daniel S. Solo travelers Sweden, January 6, 2013
Bra läge centralt

Läget
Trevlig personal tyckte dock rummet inte var det skick som jag förväntat mig, ganska slitet rum och sämre städat än förvänatat.

Book now!

Sale ends soon!

Agoda.com is part of The Priceline Group, the world leader in online travel & related services.