or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments

5C LPL Tower, Legaspi Street, Makati, Makati, Manila, Philippines 1229 (Show on map)

Book now!

Formerly : Suite 5C LPL Tower Condotel

Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Bathroom Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Dining Area Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Hotel Interior Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Master Bathroom Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Sink Area Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Twin Room Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Living Area Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Dining Area Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Bathroom Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - 1 Bedroom Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Kitchen Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Kitchen Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Twin Room Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Kitchen
Area: Makati Number of Rooms: 2

5.0
All reviews (4)
Sort by:
Joseph G. Business travelers Singapore, July 12, 2013
Clean room with fast internet access

Centrally located to eating and entertainment
6.3
Lack of privacy because owner of condotel has his office in the suite that I was staying and he came into room with another set of keys to do his work without knocking at the door.
Alejandro G. Solo travelers United States of America, May 15, 2013
Not recommended

Located next to Greenbelt 5
4.3
All I can say is stay somewhere else! No hot water at all. It doesn't even turn on. The bathroom stinks of sewer gases. It was 90 degrees inside. (32C ) Very small single beds in the room with foam mattress.This is not a hotel. It's someone's condo room rental.
David R. Solo travelers Australia, April 30, 2013
Appalling

nothing!!!!!!!
This is not a hotel!!!! Its a room in a shared apartment -
Lars L. Couples Norway, May 30, 2013
En skuffelse, det eneste som er helt ok er badet

Badet og nærheten til Greenbelt
4.7
Badet var helt ok, resten var av dårlig standard. Condotelet har antagelig bare 1 "leilighet" til leie. Ble møtt av en vertinne som ga meg en nøkkel, sa at koden til internett var under ruteren, og at jeg måtte henvende meg til administrasjonen i 1. etg. om det var noe. I 1. etg. var det ingen, og jeg ble sendt til et hotell i 9? etage. Selv om det sto hotellets navn på et papir damen ville ha meg til å fylle ut ville ikke hotellet ha noe med meg å gjøre. Jeg ble sendt over gangen til gårdens administrasjon, men de ville ikke ha noe mer med det å gjøre enn at de prøvde å ringe henne, uten å få svar. Etter mye prøving og feiling fikk jeg internett til å virke. Rommet har seng og tv i en reol av malt sponplate, og 3 bilder over senga. Det er ikke gardiner på rommet, og ingen skrivepult. Bygården er ganske utrivelig, men har heldigvis vakt i 1. etage. Prisen er altfor høy for denne standarden. Det er et kjøkken der, men kjøleskapet er tydeligvis i bruk, og jeg hørte ingen ting om at vi kunne bruke dette. Airconditionen var forresten ganske bråkete.

Book now!

Sale ends soon!

Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - 1 BedroomSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - BathroomSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Dining AreaSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Hotel InteriorSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Master BathroomSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Sink AreaSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Twin RoomSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Living AreaSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Dining AreaSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - BathroomSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - 1 BedroomSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common KitchenSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common KitchenSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Twin RoomSuite 5C LPL Tower Serviced Apartments Manila - Common Kitchen

Customer Reviews - Suite 5C LPL Tower Serviced Apartments, Manila

AS-AGWEB-3B03