Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof

Platz vor dem Neuen Tor 6, Mitte, Berlin, Tyskland 10115 (Visa på karta)

Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mat och dryck Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mat och dryck Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mötesrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/lounge Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang
Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pool Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gym Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Barnklubb Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Barnklubb Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/lounge Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/lounge Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pool
Område: Mitte Antal rum: 139

8,8
8,5
9,0
9,4
9,1
Marina S. Reste med partner Sweden, den 30 juni 2014
Perfekt boende i fräsch lägenhet

Fina lägenheter, lugnt område, trevlig personal
Bra lägenheter fint utrustade, fräscht hotel. Bra personal 200 m till U bahn och 600 m till S-bahn och Haptbahnhof. Berlin är en fantastisk stad som kräver manga besök. Har allt -kultur - historia-restauranger,
Louise E. Ensamresenär Sweden, den 31 maj 2014
Fint hotell på gångavstånd från centralstationen

Mysigt rum, utsökt frukost buffé, centralt läge
Jag (22 år) och min pappa (50 år) var på 4 dagars resa till Berlin, första gången för båda. Vi kom med nattåg och en av anledningarna till valet av hotell var närheten till centralstationen Berlin Hauptbahnhof, som ligger mindre än en kilometer bort. Ca 500 meter till tunnelbana. Fint rum och fantastisk frukostbuffé. Middagen i restaurangen var också god men i dyraste laget. Inget gratis wifi på rummet men fick ta ner min laptop och surfa gratis i foaljen.
Karin N. Reste med partner Sweden, den 4 maj 2014
Hade en härlig weekend i Berlin!

Hotellet låg perfekt m gångavstånd till det mesta o i ett lugnt område. Rummen var fina m sköna sängar o med kylskåp. Rent o snyggt! Pool, bastu o gym.
Perfekt läge, fint rum, sköna sängar, pool o bastu
Karsti F. Reste med partner Sweden, den 15 oktober 2012
Trevlig hotelllägenhet, bra spa del

Spa och gymdelen, stort rum med kökshörna, separat sovrum
Trevligt lägenhetshotell med trevlig personal. Bra pool och gym. Centralt
Anna-Carin H. Reste med partner Denmark, den 3 augusti 2012
Snygg design med bra komfort i gästvänlig miljö

Stora rum, snygg stilren design, sköna sängar och mycket trevlig . Ett plus för pool avdelningen som var liten men ren och fräsch.
Min man och reste en weekend i Berlin och för oss var det viktigt att bo på ett trevligt hotell med snygg design, stora rum med ett bra läge. Vi fick allt detta och mer därtill. Redan när man parkerar bilen i garaget ser man att hotellet är nytt, rent, och gästvänligt. Ljusa fina färger och lätt att parkera i garaget. Hotellet är lagom stort, så det är lätt att orientera sig på hotellet. Rummet var perfekt för oss, sort och rymligt med mycket snygg design. Badrummet på hotellrummet blev en inspiration till vårt badrum som vi nu renoverar. Hotell rummen är överlag mycket rymliga och nästa gång när barnen får följa med, blir detta hotell ett givet val då det finns extra sovrum och även kök om man vill ha det- perfekt för en 2-barns familj. På kvällen tog vi ett dopp i hotellets lilla, men mycket trevliga pool avdelning. Det var rent och fräscht och helt lagom för en simtur. Hotellets personal var mycket gästvänliga och hjälpte oss med sevärdheter, restauranger och annat som gjorde var weekend trevlig. Det var gångavstånd till både U-bahn och S-bahn, men vi valde att ta en promenad varje dag till servärdheter och restuaranger, det tog ca 15-20 minuter och var en skön promenad. Sista kvällen tog vi taxi från shopping gatan, och det är smidigt och prisvärt. Detta hotell kan jag och min man varmt rekommendera!
Sambhav C. Reste med partner India, den 22 maj 2015
Fantastic place in city centre

Very nice rooms , good Bar and cleanliness
Was looking for a place to spend a night as had to catch a train next day morning . This hotel seemed to be a perfect choice . Right in the heart of the city , this hotel is in a min walk from the central railway Station . Very nice well appointed studio rooms makes it a fantastic place to stay .
Lyle K. Reste med partner Australia, den 20 maj 2015
Concerns

Our apartment, swimming Pool, Restaurant.
In our apartment it would have been nice to have been given a new tea towel every couple of days and not just one for the whole week - likewise the soap in the bathroom!
Gunasekaran S. Reste med partner Singapore, den 6 maj 2015
recommend to all

facilities, cleaniness safety
Great
Koan C. Ensamresenär Taiwan, den 29 april 2015
Here's a nice hotel :]

The staffs are very friendly, neatly kept room and there's a kitchen in my room!
I had a wonderful stay in Berlin. I very much enjoyed this trip and I really like here. The hotel is lovely, cleanly and in a perfect location. The staffs are very friendly. I think that I would return to adina next time :]
Mohamed S. Reste med partner Egypt, den 29 april 2015
Just perfect

Hotel staff could not be better, Hotel rooms are great, and location is good
Excellent stay, very helpful and attentive staff, very quick check-in and check out. The staff is doing their best to make you happy. Rooms are great, and a location that is near from central stations. A great stay all in all,

Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof BerlinAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mat och dryckAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mat och dryckAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GymAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - ReceptionAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - ReceptionAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum

Kundrecensioner - Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof, Berlin