Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof

Platz vor dem Neuen Tor 6, Mitte, Berlin, Tyskland 10115 (Visa karta)

Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Reception Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby
Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mötesrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mötesrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/lounge Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/lounge Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pool Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang
Område: Mitte Antal rum: 139

8,8
8,5
9,0
9,0
Marina S. Reste med partner Sweden, den 30 juni 2014
Perfekt boende i fräsch lägenhet

Fina lägenheter, lugnt område, trevlig personal
Bra lägenheter fint utrustade, fräscht hotel. Bra personal 200 m till U bahn och 600 m till S-bahn och Haptbahnhof. Berlin är en fantastisk stad som kräver manga besök. Har allt -kultur - historia-restauranger,
Louise E. Ensamresenär Sweden, den 31 maj 2014
Fint hotell på gångavstånd från centralstationen

Mysigt rum, utsökt frukost buffé, centralt läge
Jag (22 år) och min pappa (50 år) var på 4 dagars resa till Berlin, första gången för båda. Vi kom med nattåg och en av anledningarna till valet av hotell var närheten till centralstationen Berlin Hauptbahnhof, som ligger mindre än en kilometer bort. Ca 500 meter till tunnelbana. Fint rum och fantastisk frukostbuffé. Middagen i restaurangen var också god men i dyraste laget. Inget gratis wifi på rummet men fick ta ner min laptop och surfa gratis i foaljen.
Karin N. Reste med partner Sweden, den 4 maj 2014
Hade en härlig weekend i Berlin!

Hotellet låg perfekt m gångavstånd till det mesta o i ett lugnt område. Rummen var fina m sköna sängar o med kylskåp. Rent o snyggt! Pool, bastu o gym.
Perfekt läge, fint rum, sköna sängar, pool o bastu
Karsti F. Reste med partner Sweden, den 15 oktober 2012
Trevlig hotelllägenhet, bra spa del

Spa och gymdelen, stort rum med kökshörna, separat sovrum
Trevligt lägenhetshotell med trevlig personal. Bra pool och gym. Centralt
Anna-Carin H. Reste med partner Denmark, den 3 augusti 2012
Snygg design med bra komfort i gästvänlig miljö

Stora rum, snygg stilren design, sköna sängar och mycket trevlig . Ett plus för pool avdelningen som var liten men ren och fräsch.
Min man och reste en weekend i Berlin och för oss var det viktigt att bo på ett trevligt hotell med snygg design, stora rum med ett bra läge. Vi fick allt detta och mer därtill. Redan när man parkerar bilen i garaget ser man att hotellet är nytt, rent, och gästvänligt. Ljusa fina färger och lätt att parkera i garaget. Hotellet är lagom stort, så det är lätt att orientera sig på hotellet. Rummet var perfekt för oss, sort och rymligt med mycket snygg design. Badrummet på hotellrummet blev en inspiration till vårt badrum som vi nu renoverar. Hotell rummen är överlag mycket rymliga och nästa gång när barnen får följa med, blir detta hotell ett givet val då det finns extra sovrum och även kök om man vill ha det- perfekt för en 2-barns familj. På kvällen tog vi ett dopp i hotellets lilla, men mycket trevliga pool avdelning. Det var rent och fräscht och helt lagom för en simtur. Hotellets personal var mycket gästvänliga och hjälpte oss med sevärdheter, restauranger och annat som gjorde var weekend trevlig. Det var gångavstånd till både U-bahn och S-bahn, men vi valde att ta en promenad varje dag till servärdheter och restuaranger, det tog ca 15-20 minuter och var en skön promenad. Sista kvällen tog vi taxi från shopping gatan, och det är smidigt och prisvärt. Detta hotell kan jag och min man varmt rekommendera!
Chern C. Affärsresenär Singapore, den 16 oktober 2014
Exceptional

Room , Hotel staff , Location
Room : Well designed, fully equipped , comfortably functional and in good order Location: Near Main train station, and walking distance to most attraction Hotel Staff : Mr. Axel ( front desk) -extremely friendly, helpful and knowledgeable.
Shirley S. Reste med partner Australia, den 14 oktober 2014
spacious room

spacious room, clean, good location, great staff.
There was plenty of room with washing facilities - very handy. Close to main train station and bus stops very near.
Wu S. Familj med äldre barn United States of America, den 5 oktober 2014
nice

location, clean, big rooms
Wang N. Gruppresenär Hong Kong, den 1 oktober 2014
nice apartment type of hotel

kitchen and cooking facilities; huge room; good service
nice kitchen to cook breakfast at, with dish washing machine for cleaning. not good is no free wifi connection in the room.
Yuvensianti T. Reste med partner Singapore, den 30 september 2014
Good stay in Berlin

cleanliness, service, location
The room has all the amenities for a short stay. I was expecting a bit more for the studio room, but it's basically similar to the normal double room with a small kitchen (only oven/microwave, no stove) in the corner. The economy studio room is nothing like the pictures, most likely the pictures displayed are just general pics from the more expensive room types. Nevertheless, it's still a plus point to have a small kitchen in the room. Location is about 8 mins walk to the main train station, and about 15-20 mins walking to the market and berlin downtown.

Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof BerlinAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - ReceptionAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GymAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum

Kundrecensioner - Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof, Berlin