Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof

8,6
9,0
9,1
Marina S. Reste med partner Sweden, den 30 juni 2014
Perfekt boende i fräsch lägenhet

Fina lägenheter, lugnt område, trevlig personal
Bra lägenheter fint utrustade, fräscht hotel. Bra personal 200 m till U bahn och 600 m till S-bahn och Haptbahnhof. Berlin är en fantastisk stad som kräver manga besök. Har allt -kultur - historia-restauranger,
Louise E. Ensamresenär Sweden, den 31 maj 2014
Fint hotell på gångavstånd från centralstationen

Mysigt rum, utsökt frukost buffé, centralt läge
Jag (22 år) och min pappa (50 år) var på 4 dagars resa till Berlin, första gången för båda. Vi kom med nattåg och en av anledningarna till valet av hotell var närheten till centralstationen Berlin Hauptbahnhof, som ligger mindre än en kilometer bort. Ca 500 meter till tunnelbana. Fint rum och fantastisk frukostbuffé. Middagen i restaurangen var också god men i dyraste laget. Inget gratis wifi på rummet men fick ta ner min laptop och surfa gratis i foaljen.
Karin N. Reste med partner Sweden, den 4 maj 2014
Hade en härlig weekend i Berlin!

Hotellet låg perfekt m gångavstånd till det mesta o i ett lugnt område. Rummen var fina m sköna sängar o med kylskåp. Rent o snyggt! Pool, bastu o gym.
Perfekt läge, fint rum, sköna sängar, pool o bastu
Karsti F. Reste med partner Sweden, den 15 oktober 2012
Trevlig hotelllägenhet, bra spa del

Spa och gymdelen, stort rum med kökshörna, separat sovrum
Trevligt lägenhetshotell med trevlig personal. Bra pool och gym. Centralt
Anna-Carin H. Reste med partner Denmark, den 3 augusti 2012
Snygg design med bra komfort i gästvänlig miljö

Stora rum, snygg stilren design, sköna sängar och mycket trevlig . Ett plus för pool avdelningen som var liten men ren och fräsch.
Min man och reste en weekend i Berlin och för oss var det viktigt att bo på ett trevligt hotell med snygg design, stora rum med ett bra läge. Vi fick allt detta och mer därtill. Redan när man parkerar bilen i garaget ser man att hotellet är nytt, rent, och gästvänligt. Ljusa fina färger och lätt att parkera i garaget. Hotellet är lagom stort, så det är lätt att orientera sig på hotellet. Rummet var perfekt för oss, sort och rymligt med mycket snygg design. Badrummet på hotellrummet blev en inspiration till vårt badrum som vi nu renoverar. Hotell rummen är överlag mycket rymliga och nästa gång när barnen får följa med, blir detta hotell ett givet val då det finns extra sovrum och även kök om man vill ha det- perfekt för en 2-barns familj. På kvällen tog vi ett dopp i hotellets lilla, men mycket trevliga pool avdelning. Det var rent och fräscht och helt lagom för en simtur. Hotellets personal var mycket gästvänliga och hjälpte oss med sevärdheter, restauranger och annat som gjorde var weekend trevlig. Det var gångavstånd till både U-bahn och S-bahn, men vi valde att ta en promenad varje dag till servärdheter och restuaranger, det tog ca 15-20 minuter och var en skön promenad. Sista kvällen tog vi taxi från shopping gatan, och det är smidigt och prisvärt. Detta hotell kan jag och min man varmt rekommendera!
John W. Familj med småbarn Ireland, den 3 maj 2016
A fine place to stay
A very nice place to stay and staff and clientele were fine. Facilities fantastic but the additional costs for basics such as WiFi and cot and high price for parking means I mark down slightly.
Natalie S. Affärsresenär United Kingdom, den 9 mars 2016
Great Stay

Facilities, breakfast, location
The Adina Apartment Hotel was clean and comfortable, with excellent pool and spa facilities. I would recommend the breakfast, which was delicious.
Jennifer G. Reste med partner Australia, den 22 december 2015
Everything you need fir a great trip

Service- the reception staff are friendly and helpful. Great facilities in the rooms. Comfortable foyer to relax in.
I really enjoyed our one night stay . The only thing that u would change is to have free wi-fi in the rooms .
John C. Reste med partner United Kingdom, den 9 december 2015
Berlin

Facilities Staff Value
Superb nice hotel with great facilities
See M. Familj med äldre barn Singapore, den 15 november 2015
spacious, 800m to 1km to the centre station

spacious, washer and dryer
The stay was fine. But strongly recommend that the Adina management to review their wifi access policy
1 - 5 av 5 omdömen
Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof BerlinAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mat och dryckAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mat och dryckAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GymAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - ReceptionAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - ReceptionAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.