Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof

Platz vor dem Neuen Tor 6, Mitte, Berlin, Tyskland 10115 (Visa karta)

Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Reception Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidan Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby
Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mötesrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Mötesrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Lobby Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/lounge Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/lounge Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Restaurang Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pool
Område: Mitte Antal rum: 139

8,5
9,0
9,0
Marina S. Reste med partner Sweden, den 30 juni 2014
Perfekt boende i fräsch lägenhet

Fina lägenheter, lugnt område, trevlig personal
Bra lägenheter fint utrustade, fräscht hotel. Bra personal 200 m till U bahn och 600 m till S-bahn och Haptbahnhof. Berlin är en fantastisk stad som kräver manga besök. Har allt -kultur - historia-restauranger,
Louise E. Ensamresenär Sweden, den 31 maj 2014
Fint hotell på gångavstånd från centralstationen

Mysigt rum, utsökt frukost buffé, centralt läge
Jag (22 år) och min pappa (50 år) var på 4 dagars resa till Berlin, första gången för båda. Vi kom med nattåg och en av anledningarna till valet av hotell var närheten till centralstationen Berlin Hauptbahnhof, som ligger mindre än en kilometer bort. Ca 500 meter till tunnelbana. Fint rum och fantastisk frukostbuffé. Middagen i restaurangen var också god men i dyraste laget. Inget gratis wifi på rummet men fick ta ner min laptop och surfa gratis i foaljen.
Karin N. Gruppresenär Sweden, den 4 maj 2014
Hade en härlig weekend i Berlin!

Hotellet låg perfekt m gångavstånd till det mesta o i ett lugnt område. Rummen var fina m sköna sängar o med kylskåp. Rent o snyggt! Pool, bastu o gym.
Perfekt läge, fint rum, sköna sängar, pool o bastu
Karsti F. Reste med partner Sweden, den 15 oktober 2012
Trevlig hotelllägenhet, bra spa del

Spa och gymdelen, stort rum med kökshörna, separat sovrum
Trevligt lägenhetshotell med trevlig personal. Bra pool och gym. Centralt
Anna-Carin H. Reste med partner Denmark, den 3 augusti 2012
Snygg design med bra komfort i gästvänlig miljö

Stora rum, snygg stilren design, sköna sängar och mycket trevlig . Ett plus för pool avdelningen som var liten men ren och fräsch.
Min man och reste en weekend i Berlin och för oss var det viktigt att bo på ett trevligt hotell med snygg design, stora rum med ett bra läge. Vi fick allt detta och mer därtill. Redan när man parkerar bilen i garaget ser man att hotellet är nytt, rent, och gästvänligt. Ljusa fina färger och lätt att parkera i garaget. Hotellet är lagom stort, så det är lätt att orientera sig på hotellet. Rummet var perfekt för oss, sort och rymligt med mycket snygg design. Badrummet på hotellrummet blev en inspiration till vårt badrum som vi nu renoverar. Hotell rummen är överlag mycket rymliga och nästa gång när barnen får följa med, blir detta hotell ett givet val då det finns extra sovrum och även kök om man vill ha det- perfekt för en 2-barns familj. På kvällen tog vi ett dopp i hotellets lilla, men mycket trevliga pool avdelning. Det var rent och fräscht och helt lagom för en simtur. Hotellets personal var mycket gästvänliga och hjälpte oss med sevärdheter, restauranger och annat som gjorde var weekend trevlig. Det var gångavstånd till både U-bahn och S-bahn, men vi valde att ta en promenad varje dag till servärdheter och restuaranger, det tog ca 15-20 minuter och var en skön promenad. Sista kvällen tog vi taxi från shopping gatan, och det är smidigt och prisvärt. Detta hotell kan jag och min man varmt rekommendera!
Claus S. Familj med småbarn Denmark, den 24 juli 2014
Famelyhotel: )

Kind service, nice breakfast and very nice rooms
Perfect and a nice stay in Berlin, central and easy to find. super facility and good resort areas! helpful and professional staff: ) best way to enjoy a holiday in capital of Germany: )
Bernard B. Familj med småbarn France, den 20 juli 2014
Nice place to stay and drop The stress away.

Room, pool and locality
God stay like every time We are coming to Berlin, The only bad thing this time was at The breackfast time a Girl working as a help was very disterbing and give som irritation around The costumer. Have saying That i hoppe That she Will not be working there next time We are coming. Adina hotel is The hotel you want to go to if you are in Berlin
Teofilo D. Reste med partner Singapore, den 20 juli 2014
very comfortable stay

clean, complete with in-room laundry and kitchen facility, very helpful staff
very comfortable and satisfying stay. will come back again if there is chance. wish they have free wi-fi in the rooms also
Rita W. Gruppresenär Canada, den 12 juli 2014
Excellent would stay sgain

Location , area excellent, walking distance to attractions
Lyris L. Reste med partner Hong Kong, den 9 juli 2014
Very central location and very best apartment

Clean, full kitchenette, small single bed
It was a good stay and we love the apartment. However, the single bed is a little bit small.

Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof BerlinAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - ReceptionAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - MötesrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - LobbyAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - RestaurangAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GymAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - BarnklubbAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från insidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Hotellet från utsidanAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - PoolAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Pub/loungeAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - GästrumAdina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof Berlin - Gästrum

Kundrecensioner - Adina Apartment Hotel Berlin Hauptbahnhof, Berlin