Airport Resort & Spa

9/19 M.1 T. Sakoo A. Thalang, Phuket flygplats, Phuket, Thailand 83110 (Visa karta)

Airport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidan Airport Resort & Spa Phuket - Gästrum Airport Resort & Spa Phuket - Gästrum Airport Resort & Spa Phuket - Gästrum Airport Resort & Spa Phuket - Gästrum Airport Resort & Spa Phuket - Gästrum Airport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort & Spa Phuket - Badrum Airport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort & Spa Phuket - Restaurang Airport Resort & Spa Phuket - Restaurang Airport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort & Spa Phuket - Gästrum Airport Resort & Spa Phuket - Badrum Airport Resort & Spa Phuket - Restaurang
Airport Resort & Spa Phuket - Restaurang Airport Resort & Spa Phuket - Restaurang Airport Resort & Spa Phuket - Reception Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Pool Airport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan
Område: Phuket flygplats Antal rum: 60

Anna A. Reste med partner Sweden, den 5 april 2013
Bra hotell för slutet på resan

Närma flygplatsen, Hotellet hade gratis skjuts och hämtning på stranden. Gratis transfer till flyget.
Lina F. Familj med äldre barn Sweden, den 9 mars 2013

Nära till flygplatsen . Gratis transfer. okej pris med agoda
Läste på olika hotelsidor om detta hotel och att visa klagade över att det inte var rent och så och diverse småkryp men jag fick ett jättefint och rent rum Hade inget internet att boka rummet så tog taxi ditt och frågade receptionen om lediga rum och pris. jag lånade min kompis iPhone bokade via agoda fick voucher efter 3-4min. visade tjejen i receptionen och hon skrattade och frågade om jag bokade precis nu och jag sa att man måste vara smart. och rekommenderar detta hotel för trevlig personal och bra läge nära flygplatsen och gratis transfer
Maxmilliam E. Reste med partner Sweden, den 5 februari 2013
Inge bra hotell

Nära flygplatsen med gratis transfer
3,3
Rekomenderar detta hotell om man vill ha nära till flygplatsen sista natten i Phuket. Gratis transfer till flyget ingår. Personalen var otrevliga och arroganta. Äckligt badrum med hudavlagringar i badkaret. På utsidan är allt fint men på insidan är det värre. Wi-Fi ingick inte utan kostade pengar. Maten är okej.
Mia P. Familj med småbarn Sweden, den 12 januari 2013
Trevligt och fint hotell nära flygplatsen.

Rent, fräscht, lungt
Lungt hotell ca 5 minuter från Phukets flygplats. Fina bungalows och bra pool. Vi blev uppgraderade och fick en hel villa, med 2 dubbelrum samt en lounge emellan. Jättefint! Poolen var superbra och poolbaren likaså. De hade det mesta förutom glass, men det var säkert bara den dagen. Restaurangen var bra. Man hade inte så mycket att välja på i restaurangväg eftersom man inte lätt kan ta sig någonstans iom motorvägen som går utanför. Fri transfer till flygplatsen, samt till en strand som låg en bit bort.
Sara G. Ensamresenär Sweden, den 12 januari 2013
Bra fräscht för en natt

Bra rum
Bra för en natts övernattning, nära flygplatsen och ingår transfer
Gustav N. Reste med partner Sweden, den 8 december 2012
Helt ok men inte mer

Någorlunda fräsht
4,7
Hotellet ligger väldigt nära flygplatsen, personalen är inte vaken eller speciellt trevlig. Rummen ser fräscha ut men vi hade småkryp i sängen och en kackerlacka i badrummet. Bra ställe att övernatta en natt på om man vill bo nära flygplatsen annars inte värt det. Gratis taxi till flygplatsen och stranden.
Hed K. Familj med äldre barn Sweden, den 4 december 2012
Fint hotell

Fin trädgård med pool.
Vi valde det här hotellet för att ligga där sista natten innan hemfärd. Fem minuter från flygplatsen. Ett fint hotell med rum i små egna hus. Vacker trädgård med fina planteringar. Handdukar fick man hämta själv.Servicen kunde ha varit bättre Inte så bra mat i restaurangen och dyrare än vanligt.Man fick vänta länge på maten. Läget var lugnt.
Goran P. Familj med äldre barn Sweden, den 2 mars 2012
Inget att rekomendera

Jag gillar inget
vi bokade 1 nätt för att vår dotter skulle åka med flyget kl 7.00 på morgonen. inget hotell att rekomendera. sängarna var stenhårda. personalen var med intreserade av sina telefoner än att serva sina gäster. kommer aldrig att boka på detta hotel mera.
Elisabet W. Ensamresenär Sweden, den 18 februari 2012
helt ok

Fräscht poolområde och fina rum. Vid tidig avfärd fick man en matsäck med sig då restutrangen inte var öppen-
positivt är läget och närheten till flygplatsen och gratis taxiresa dit oavsett tid på dygnet. inget att göra runt hotellet mer än sitta i baren eller bada i polen. ointresserad personal som samtalade och umgicks med varandra och inte visade någon direkt engagemang i sina gäster.
Linus K. Familj med småbarn Sweden, den 8 februari 2012
Prisvärt nära flygplatsen

Nära Phukets flygplats, trevlig pool, fräscha rum, gratis airport transfer
Vi skulle bara sova en natt i närheten av flygplatsen innan vi flög hem till Sverige. Blev positivt överraskade av hotellet. Väldigt fräscht, stora rum och mysigt poolområde. Enda minuset att man störs lite av trafiken när man sitter i restaurangen (inte annars).

Airport Resort & Spa PhuketAirport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidanAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort & Spa Phuket - BadrumAirport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort & Spa Phuket - RestaurangAirport Resort & Spa Phuket - RestaurangAirport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - BadrumAirport Resort & Spa Phuket - RestaurangAirport Resort & Spa Phuket - RestaurangAirport Resort & Spa Phuket - RestaurangAirport Resort & Spa Phuket - ReceptionAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort & Spa Phuket - EntréAirport Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - PoolAirport Resort & Spa Phuket - BadrumAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - BadrumAirport Resort & Spa Phuket - GästrumAirport Resort & Spa Phuket - Gästrum