Airport Resort

80/15 Moo 1, T. Sakoo, A. Thalang, Naiyang / Naithon, Phuket, Thailand 83110 (Visa karta)

Airport Resort Phuket - Strand Airport Resort Phuket - Strand Airport Resort Phuket - Gästrum Airport Resort Phuket - Gästrum Airport Resort Phuket - Gästrum Airport Resort Phuket - Gästrum Airport Resort Phuket - Gästrum Airport Resort Phuket - Restaurang Airport Resort Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort Phuket - Restaurang Airport Resort Phuket - Hotellet från utsidan Airport Resort Phuket - Trädgård
Område: Naiyang / Naithon

7,1

7,1
6,0
Per-Olof E. Reste med partner Sweden, den 27 oktober 2013
Nära flygplatsen

Bra transfer till hotellet. Trevlig personal. Bra priser.
Mycket bra. Snabb transfer till hotellet.Bra incheckning. Trevlig personal. Bra rum med minibar. Hotellet ligger nära stranden.
Carina L. Reste med partner Sweden, den 19 januari 2013
Trevligt boende,bra personal,lungt och skönt

Närhet till flygplats och strand
Ett perfekt boende att börja eller avsluta sin resa på. Bra sevice, lungt och skönt område.
William M. Reste med partner Sweden, den 17 oktober 2012
Strand och flygplatsnära hotell

närheten
Lugnt och fridfullt strandnära hotell med bra restauranger i närområdet.
Johanna J. Familj med äldre barn Sweden, den 13 april 2012
Mycket behagligt och bra hotell

rummen, badrummen mkt fräscha
Personalen pratade dock inte så bra engelska. De har ingen restaurang men hotellbar, vänliga att ordna mat till oss som kom till hotellet, men inte mycket av matbeställningarna stämde.
Restaurangtips: ingen mat på hotellet
Johanna J. Familj med äldre barn Sweden, den 13 april 2012
Trevligt bekvämt

badrummen va jättefina
personalen pratade dock inte så bra engelska. de har ingen restaurang men hotellbar, vänliga att ordna mat till oss som kom till hotellet, men inte mycket av matbeställningarna stämde.
Restaurangtips: finns inga restauranger men småstånd på stranden för den som är hungrig
Per-Erik O. Ensamresenär Sweden, den 8 april 2012
Besvikelse

Nära flygplatsen.
4,7
förväxlande lika på bilder och i namn med airport resort and spa på agoda. skillnaderna mellan hotellen är stor. välj det andra, är mitt råd. jag bokade fel av misstaf efter att tidigare ha bott på airport resort and spa- funkade för en övernattning, inte mer.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Stranden är nära, värt en promenad.
Tito P. Ensamresenär Sweden, den 13 mars 2012
mycket bra läge och trevligt överhuvudtaget

närheten till flygplatsen samt bra standard
trivdes utmärkt med allt så jag skulle tänka mig och återvända vid behov nästa resa
Richard P. Reste med partner Sweden, den 7 mars 2012
Halvtrevligt hotell, inget att rekommendera

Gratis transfer till flygplatsen
Bilderna på hotellet ljuger, i själva verket är det inte särskilt trevligt att bo där. Vi skulle bara bo där sista natten innan flyget gick på morgonen och till och med det var jobbigt. Dålig aircondition på rummet och kackerlackor på golvet! Dålig med värme och tryck i duschen. Ha en trevlig vistelse (på ett annat hotell)
David A. Reste med partner Sweden, den 19 mars 2011
bra läge

nära flygplatsen
Helt okej "sista natten" hotell innan hemresa från Phuket. OK liten pool, fräscha rena rum och okej meny i restaurangen. Trevlig personal och gratis transfer till flygplatsen.
Marge A. Familj med småbarn Sweden, den 11 mars 2011
Utmärkt läge men små rum

nära flygplatsen och nära stranden
Vi stannade två nätter innan hemresan. Fracha rum, liten med tillräckligt fin pool, trevlig personal i receptionen (dock ei vid frukostserveringen) och bra taxicervice (ville åka till apoteket med vår minsta barn på 10 mån. som hade fått öroninflammation, taxi körde mig fram och tillbaka och väntade medans jag var inne i apoteket och handlade). Hade velat se ett bättre viloplats för personalen, en av chaufförerna fick sova på golvet i matsalen. Man förstår att de kör gäster till flygplasen dygnet runt, det skulle inte vara svårt att ha en en soffa eller säng för personalen. Det skulle kännas bättre för oss gäster att veta att de kan vila ut några timmar.
Restaurangtips: Bra restauranger precis på stranden.

Airport Resort PhuketAirport Resort Phuket - StrandAirport Resort Phuket - StrandAirport Resort Phuket - GästrumAirport Resort Phuket - GästrumAirport Resort Phuket - GästrumAirport Resort Phuket - GästrumAirport Resort Phuket - GästrumAirport Resort Phuket - RestaurangAirport Resort Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort Phuket - RestaurangAirport Resort Phuket - Hotellet från utsidanAirport Resort Phuket - Trädgård