Alfresco Phuket Hotel

162/48-50, 162/58-59 Phung Muang Sai Kor Rd., Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Alfresco Phuket Hotel Phuket - Pool Alfresco Phuket Hotel Phuket - Pool Alfresco Phuket Hotel Phuket - Pool Alfresco Phuket Hotel Phuket - Hotellet från utsidan Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurang Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurang Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurang Alfresco Phuket Hotel Phuket - Buffé Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurang Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurang Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurang Alfresco Phuket Hotel Phuket - Hotellet från insidan Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum
Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gästrum Alfresco Phuket Hotel Phuket - Golfbana
Område: Patong Antal rum: 37

från 2070 recensioner

7,1
Alla recensioner (2070)
Jonas B. Reste med partner Sweden, den 13 februari 2014
Rent men duschen var sliten

Fint sovrum men långt till stand
Susan H. Familj med äldre barn Sweden, den 18 mars 2013
Första gången i Thailand

Billigt, bra internet, aircondition
3,3
Första gången i Thailand, bokade hotell hemifrån. Hotellet ligger precis vid trafikerad väg, rummen är inte så trevliga, toaletten luktade illa, Bra aircondition,, Bra massge tvärs över vägen.. På taket där poolen var är det rent o snyggt, skönt att ta ett dopp efter stranden - som ligger en bra bit ifrån. Tar helst tuktuk dit o hem. Okej frukost. Väljer anant hotell nästa gång.
David I. Reste med partner Sweden, den 1 februari 2013
Helt ok hotell med fin pool på taket

poolen på taket och gratis tuk tuk från hotellet
bodde här i 5 nätter januari 2013 och tror inte man kan få så mycket bättre för det priset, fanns en jätte fin pool på taket och dom hade gratis taxi service från hotellet samt fri wi-fi. personalen var trevlig och hjälpsam så jag skulle absolut kunna tänka mig att bo på detta hotell nästa gång jag besöker patong
Atena E. Ensamresenär Sweden, den 31 januari 2013
Trevlig hotell

Trevlig personal, poolen på taket, stora rena rum
jag bodde här i ca 5 dgr och hade en bra vistelse, det är ca 10-15min promenad till stranden och ca 10min till stor centrum/bangla! jag tyckte att detta vart en bra hotell som inte låg mitt i centrum om man vill ha lite lugn och ro.
Tips om att göra på hotellet: Hmm de hyrde motorcyklar på själva hotellet och hade taxi service så du kunde ta dig omkring väldigt lätt
Hannes O. Reste med partner Sweden, den 24 augusti 2012
Helt ok läge, hotel bra standard

Fint rum, gratis tuktuk till galleriet (inte retur), gratis internet, nära till Family Mart 24/7
hotellet och rummet var trevligt och fräscht. poolen på taket var fin med bra utsikt. frukosten var ganska kass... rummet var städat och rent. personalen hjälpsam, gratis tuktuk till gallerian och till närheten av stranden, dock hämtar den inte upp. granne till family mart 24/7. enda dåliga var att vi fick utsikt mot stan och ett hotellbygge..
Tips om shopping: Det är lätt att ta sig från Gallerian till hotellet, tar ca 10 min att gå, så slipper man taxi och tuktuk förarna som blåser en på pengar. Vid Macdonalds utgången från gallerian ta bara till höger och följ vägen rakt tills du kommer till hotellet.
Almedina M. Reste med partner Sweden, den 1 mars 2012
Jättefint hotell med trevlig personal

allt
detta hotell var det bästa vi bott på, vi var i thailand i två veckor och bodde här i tre nätter. personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. hotellrummet var stort, fint och rent. väldigt bra wi-fi har de. gratis är det!
Linda H. Familj med äldre barn Sweden, den 27 februari 2012
Mkt otrevlig kvinnlig receptionist!

Såg fint ut, men läget kan disskuteras
2,7
Hade bokat två nätter på detta hotell, men checkade inte in där pga den mkt otrevliga kvinnliga receptionisten! Det första hon frågade när vi kom, var: hur gammal är flicka? Jag sa 13år. Hon sa då, det är inget barn! Sedan skulle hon ha 600 baht extra per natt för xsäng! Notera då att jag redan betalt till Agoda för den extrasäng jag beställt! Till slut gav hon sig, men sa då att vi inte får rummet förens kl 14 vi var där 12.05. Jag satte mig då och letade nytt hotell, ville absolut inte tillbringa våra sista nätter där. Bi har varit i Thailand 4ggr o har ALDRIG blivit så otrevligt behandlade på ett hotell! Det andra hotellet vi bokade in på var SUPER!
Armin M. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2012
Trevligt hotell strax utanför hysterin i Patong!

Stora rum och trevlig personal
Ett relativt nytt hotell på "tredje gatan", dvs en liten bit till stranden. Det tar ca 10-15 min att gå till stranden och ca 5-10 min att gå till jungceylon, men hotellet har även en egen tuktuk som kan köra en. Hotellet har stora rum men inte så mycket mer. Slitna handdukar och hårda sängar får man räkna med. Frukosten var helt ok, ingen stor buffé men för oss räckte det.
Christian E. Reste med partner Sweden, den 5 december 2011
Fräscht Hotell

Nytt - Fräscht - Prisvärt...
ett relativt nytt och fräscht hotell med ljusa rum och en underbar pool på taket. trevlig personal - alltid glada och hjälpsamma. hotellet låg en bit från strand och centrum men hotellet hade gratis transport så det var inget problem. det enda vi kan klaga på var frukosten, den var visserligen fräsch - men tråkig litet urval...
Patrik V. Reste med partner Sweden, den 8 april 2011
Riktigt trevligt hotell och trevlig personal

Riktigt fin takpool.
Riktigt fint hotell nu byggt med moderna rum och riktigt fin takpool som man kan ligga och slapp vid. Personalen är kanon treliga hjälpsamma med fina leenden. Det enda som är negativt är att det ligget i ett område som är ny byggt och vägen utanför är så dammig. Men de skall bygga om den senare och då kommer allt bli mycket bättre.

Alfresco Phuket Hotel PhuketAlfresco Phuket Hotel Phuket - PoolAlfresco Phuket Hotel Phuket - PoolAlfresco Phuket Hotel Phuket - PoolAlfresco Phuket Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurangAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurangAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurangAlfresco Phuket Hotel Phuket - BufféAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurangAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurangAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurangAlfresco Phuket Hotel Phuket - Hotellet från insidanAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GolfbanaAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - GästrumAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - SvitAlfresco Phuket Hotel Phuket - Svit