All Seasons Naiharn Phuket Hotel

14/53 Moo 1, T. Rawai, A. Muang, Naiharn / Rawai / Chalong, Phuket, Thailand 83130 (Visa karta)

tidigare : Sabana Resort
All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Restaurang All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Restaurang All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Barnklubb All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Gym All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Fritidsfaciliteter All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Mötesrum All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Entré All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Pool All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Hotellet från insidan All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Omgivningar All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Hotellet från utsidan All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Utsikt All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Omgivningar All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Strand All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Strand All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Strand
All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Utsikt All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Barnklubb All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Barnklubb All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Gästrum All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Gästrum All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Badrum All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Entré All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Pool All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Omgivningar All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Pool All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Omgivningar All Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Entré
Område: Naiharn / Rawai / Chalong Antal rum: 154

8,5
Sven G. Reste med partner Sweden, den 6 februari 2014
Mkt lugnt och bra hotell

Frukostbuffen, närheten till stranden, miljön
Goran S. Ensamresenär Sweden, den 24 december 2012
Suveränt hotell med en fantastisk pool

poolen var bra
Suveräna rum , fantastisk pool , trevlig personal , bra matsal med god mat , nära till stranden , fina omgivningar
Tips: gå till stranden , promenera runt sjön och njut
Torsten S. Reste med partner Sweden, den 9 mars 2012
Utmärkt läge vid fin strand

Läget
Ganska små rum där det saknades lådor och garderober för kläder så det blev mest att kläderna låg kvar i väskan.
Alexandra V. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2011
Bra läge men nergånget hotell

Läget, trevlig personal
4,7
mycket nergånget hotell i behov av en upprustning. dålig städning av rummen; smutsiga filtar (synliga fläckar), fläckar och smuts på golven (torrsopades bara). dålig lukt, myror på väggarna, handtaget till handfatet lossade vid användning. vi sade till direkt och fick förvisso byta rum (även vårt resesällskap) men det var inte mycket bättre. sängarna hårda och ac lät som en buss på tomgång. personalen började plöstligt att röja och möblera om på grannrummet räcket utanför satt delvis löst och en hörnstolpe trillade ner (5 m) när man petade på den. avloppslukt på flera ställen inom hotellområdet och tyvärr även delvis på poolområdet. poolen smutsig och hade en veckad plastmatta i.
Helen U. Reste med partner Sweden, den 14 februari 2011
Bästa läget på fin strand

Trevlig frontdeskpersonal och god frukostbuffe
toppläge men totalintrycket faller på grund av den slitna standarden. vårt rum var ganska stort men slitet och relativt sparsamt städat. det allra största problemet var att airconditionaggregatet hade för låg kapacitet. vi löste det genom att trixa till oss en extra nyckel som fick sitta kvar i hållaren på rummet så att ac'n var igång även när vi inte var på rummet. i annat fall tog det flera timmar innan det blev tillräckligt svalt.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Hyr en vespa och ge er ut i omgivningarna. Vägen över bergen till Karon var riktigt läcker.
Tobias R. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2011
Mycket nära stranden

Läget, personalen
Bra hotell nära stranden. Bra rum nära poolen. Enda minus, röklukt på rummet.
Camilla R. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2011
Perfekt lage vid Naiharns vackra strand

bara ga over vagen sa ar du pa stranden, fin utsikt fran hotell baren ut over havet, ok rum, fint poolomrade.
jag gillade verkligen all season som ligger precis vid denna underbara langgrunda strand. kan verkligen rekommenderas, fint poolomrade och det fanns aven lite shopping och restauranger samt massage mm, allt du behover. vi hyrde moppe och korde runt och tittade pa utsiktplatser och det var inte langt till rawaistranden, stanna pa nikitas som ligger precis vid havet, jattemysigt. rummen ar inget markvardigt, lite slitna kanske men anda frascha och man hade allt man behovde dar. ja, just laget var nog det basta och frukosten var ocksa mycket bra. det fanns aven en liten sjo som alla promenerad eller joggade runt pa morgonen, toppen tyckte jag.
Restaurangtips: m&m pizzeria i nai harn byn, ett mycket populart stalle till bra priser. vart ett besok!
Inger G. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2011
Trevligt läge men små rum

Läget är perfekt men min rekommendation är att hyra en moped för att kunna ta sig till de mindre stränderna runt omkring som i mitt tycke har mer charm.
bodde 3 nätter på detta hotell. hotellet är lite stort för min smak som mer gillar mindre charmiga ställen. det var huggsexa om borden vid frukosten, som annars höll en mkt bra standard. vi hyrde moppe och var en dag på ao sane stranden som kändes väldigt avslappnad och lugn. deras strandrestaurang serverade också mkt god lunch till billig penning. det finns också mkt fina vyer att beskåda om man tar mopeden söderut. ett annat ställe jag vill tipsa om är också "living cafe" som serveras spännande alternativ mat (vegetarisk raw food). gillade hai harn som är en lungt och trevligt ställe.
Restaurangtips: Living cafe
Thomas F. Familj med äldre barn Sweden, den 13 januari 2011
bra läge och standard

Mycket strandnära. OK rum och mat.
NaiHarn är ett mycket lugnt ställe med endast ett par hotell vid stranden. Tre strandrestauranger och några butiker. BNrs för den som vill ha en lugn vistelse. Söker man shopping eller nöjen bör man söka sig längre norrut på Phuket.
Oscar S. Reste med partner Sweden, den 23 november 2010
Bra läge trevlig personal. lungt och trivsamt .

Närheten till bra bad och hyfsad snorkling.
Ett mycket lungt och fint hotell med bra standard, närhet till bra bad och gångavstånd till hyfsad snorkling, lagomt med restauranger i anslutning till stranden,tyckre att det borde vara fri internett uppkoppling,lite irreterande att de tar betalt för den rellativt långsamma internettet.

All Seasons Naiharn Phuket Hotel PhuketAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - RestaurangAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - RestaurangAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - BarnklubbAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - GymAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - FritidsfaciliteterAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - MötesrumAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - EntréAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - PoolAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Hotellet från insidanAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - OmgivningarAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - UtsiktAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - OmgivningarAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - StrandAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - StrandAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - StrandAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - UtsiktAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - BarnklubbAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - BarnklubbAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - GästrumAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - GästrumAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - BadrumAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - EntréAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - PoolAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - OmgivningarAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - PoolAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - OmgivningarAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - EntréAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - PoolAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Business CenterAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - PoolAll Seasons Naiharn Phuket Hotel Phuket - Omgivningar