Alona Kew White Beach Resort

Alona Kew, Tawala, Alona Beach - Panglao Island, Bohol, Filippinerna (Visa karta)

Alona Kew White Beach Resort Bohol - Balkong/terrass Alona Kew White Beach Resort Bohol - Balkong/terrass Alona Kew White Beach Resort Bohol - Balkong/terrass Alona Kew White Beach Resort Bohol - Strand Alona Kew White Beach Resort Bohol - Strand Alona Kew White Beach Resort Bohol - Strand Alona Kew White Beach Resort Bohol - Strand Alona Kew White Beach Resort Bohol - Entré Alona Kew White Beach Resort Bohol - Gästrum Alona Kew White Beach Resort Bohol - Gästrum Alona Kew White Beach Resort Bohol - Gästrum Alona Kew White Beach Resort Bohol - Entré Alona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från utsidan Alona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från utsidan Alona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från utsidan Alona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från insidan
Alona Kew White Beach Resort Bohol - Lobby Alona Kew White Beach Resort Bohol - Pool Alona Kew White Beach Resort Bohol - Pool Alona Kew White Beach Resort Bohol - Reception Alona Kew White Beach Resort Bohol - Fritidsfaciliteter Alona Kew White Beach Resort Bohol - Restaurang Alona Kew White Beach Resort Bohol - Restaurang Alona Kew White Beach Resort Bohol - Utsikt Alona Kew White Beach Resort Bohol - Omgivningar Alona Kew White Beach Resort Bohol - Entré Alona Kew White Beach Resort Bohol - Badrum Alona Kew White Beach Resort Bohol - Gästrum
Område: Alona Beach - Panglao Island

Trevligt

5,9
6,6
6,9
5,9
Christian S. Familj med äldre barn Sweden, den 28 december 2013
Ok standard

Bodde 4 i sviten, ok frukost och bra pool och bra läge går att dela extrasäng med en 9 åring tycker jag
Trevligt bemötta av personal, ej wi-fi på rummen Men bra städning, bra läge på stranden, dock lite mycket rätter på menyn de ej hade Varmvatten i duschen varannan dag, men inte iskallt så ok att ta en snabb dusch Tycker stället funkade
Amanda T. Familj med småbarn Sweden, den 6 april 2013
Prisvärt strandhotell

Vi åkte tre familjer ihop och rummen bredvid varandra, bra med uteplats att sitta tillsammans och ok att köpa med mat utifrån
Mia N. Familj med småbarn Sweden, den 22 januari 2013
Bra läge, små rum utan fönster.

Hotellet låg bra till och var rent.
rummet var litet och saknade fönster och kylskåp. det var rent. frukosten som ingick bestod av fisk, ris och vitt rostbröd. vi bodde på 6 hotell under vår resa i filippinerna och detta var det med klart tråkigaste rum i samma prisklass.
Mathias L. Reste med partner Sweden, den 7 januari 2013
Dålig standard men nära stranden

Det enda positiva är att det ligger nära stranden
4,7
Rummet vi fick var ett "superior" men det borde byta namn. Vårt rum var väldigt litet, inte särskilt fräscht och det var en hel del myror. I badrummet kom det knappt något vatten i varken dusch eller handfat. Frukosten hade inte mycket att erbjuda men kaffet var gott. Överlag är vi mycket missnöjda med vistelsen.
Mikael J. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2013
Lever på gamla meriter

Ligger på stranden.
Skall vara bästa hotellet på Panglao men det var nog några år sedan. Mycket personal som bara stod och såg på. Servicen var på låg nivå men OK. Läget är fantastisk så det är bara att ta sig ner på stranden.
Lina K. Familj med småbarn Sweden, den 4 januari 2013
Opersonligt hotell med dålig service

Rummen var stora och läget bra.
Det var mycket som felade under vår vistelse. Reningen i poolen var trasig, det saknades kallvatten i duschen, städningen var dålig, internet långsamt och personalen ville inte hjälpa oss att få en bra vistelse.
Restaurangtips: Att äta på de underbara restaurangerna längs stranden var helt fantastiskt! Färska skaldjur, trevlig service, gott, gott, gott!
Krister A. Ensamresenär Sweden, den 28 december 2012
Utmärkt läge

Trevlig och hjälpsam personal, närhet till strand
Utmärkta rum och hjälpsam personal gör denna vistelse väldigt trevlig. Hälsningar Christer
Tips: Boka via vebben, annars lite dyrt.
Anneli H. Gruppresenär Sweden, den 25 december 2012
vänligt bemötande,trevlig personal

nära vattnet
vi fick byta rum pga läcka i duschen, det gick utmärkt och vi fick dessutom ett finare rum med balkong
Sightseeing/ tips om sevärdheter: alona beach är ett mycket trevligt och lagom stort/mysigt resmål i fillipinerna
Reinhold L. Ensamresenär Sweden, den 25 april 2012
Bra läge tråkig frukost

Trevilk o hjälpsam personal
Generösa rum med det mesta dusch o bad Tv garderob och kylskåp. Resturangen lyckades översalta min omelett två morgnar i rad det vittnar om en viss orutin eller oproffsighet. Olyckligtvis var internetuppkopplingen bedrövligt dålig 0,11 Mb/sek var det ofta och fungerade inte alls ibland Glob hette leverantören dom var ruskigt oproffsiga i sin hantering av mej som kund . Synd att det ska drabba hotellet som gjorde sitt bästa.
Christina N. Reste med partner Sweden, den 10 mars 2012
Utmärkt läge men slitna rum

Läget, trevlig personal.
Bra läge, beachen direkt bredvid. Dock var rummen slitna, luktade mögel. Ingen kyl på rummet. Frukosten var inget vidare, med tanke på att det var buffe, så kunde man endast äta bröd, marmelad, stekt ägg, juice och kaffe eller te. Var marmeladen slut så fick man ingen,trots att det varit lätt att gå till affären tvärs övr gatan och handla. Fullt av myror på brödet och på bordet. Äckligt. Ej prisvärt hotell.

Alona Kew White Beach Resort BoholAlona Kew White Beach Resort Bohol - Balkong/terrassAlona Kew White Beach Resort Bohol - Balkong/terrassAlona Kew White Beach Resort Bohol - Balkong/terrassAlona Kew White Beach Resort Bohol - StrandAlona Kew White Beach Resort Bohol - StrandAlona Kew White Beach Resort Bohol - StrandAlona Kew White Beach Resort Bohol - StrandAlona Kew White Beach Resort Bohol - EntréAlona Kew White Beach Resort Bohol - GästrumAlona Kew White Beach Resort Bohol - GästrumAlona Kew White Beach Resort Bohol - GästrumAlona Kew White Beach Resort Bohol - EntréAlona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från utsidanAlona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från utsidanAlona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från utsidanAlona Kew White Beach Resort Bohol - Hotellet från insidanAlona Kew White Beach Resort Bohol - LobbyAlona Kew White Beach Resort Bohol - PoolAlona Kew White Beach Resort Bohol - PoolAlona Kew White Beach Resort Bohol - ReceptionAlona Kew White Beach Resort Bohol - FritidsfaciliteterAlona Kew White Beach Resort Bohol - RestaurangAlona Kew White Beach Resort Bohol - RestaurangAlona Kew White Beach Resort Bohol - UtsiktAlona Kew White Beach Resort Bohol - OmgivningarAlona Kew White Beach Resort Bohol - EntréAlona Kew White Beach Resort Bohol - BadrumAlona Kew White Beach Resort Bohol - GästrumAlona Kew White Beach Resort Bohol - Balkong/terrass