Alpa City Suites Hotel

Hernan Cortes Street corner, F. Cabahug Street, Mandaue City, Cebu City, Filippinerna 6014 (Visa karta)

Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Reception Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Restaurang Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Reception Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum
Område: Mandaue City Antal rum: 84

8,6
8,8
8,6
Bo-Lennart K. Reste med partner Sweden, den 27 november 2011
Bra hotell, bra läge, mycket trevlig personal

Mycket trevlig personal
har i princip bott på detta hotell alla gånger jag varit i cebu. har alltid upplevt hotellet som rent och snyggt. och en mycket trevlig personal. kommer fortsättningsvis boka mig på detta hotellet. en sak till som jag uppskattade mycket var internet-uppkopplingen. ett måste när jag bokar hotell.
Bo-Lennart K. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2011
Bra hotell för pengarna

Trevlig personal
Snyggt och rent. Trevlig personal. Hjälpsamm personal.
Frida L. Ensamresenär Sweden, den 2 mars 2011
Bra hotell i Cebu

Rent och fräscht hotell
Detta hotellet var ett mycket rent och fräscht hotell. Tyvärr var omgivningarna inte så roliga, men det var bara att ta en kort taxitur till roligare delar av staden. Vakterna hjälper mer än gärna till att stanna en taxi. Jag stannade här en natt innan jag åkte vidare och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo här igen om jag har vägarna förbi Cebu.
Othello R. Familj med småbarn Philippines, den 19 februari 2015
Awesome

Clean and in good condition room. Staff are friendly
Great!
Janeth K. Reste med partner Philippines, den 16 februari 2015
Alpa Suites suits your budget!

Clean, cheap, comfy!
Overrated; practical and cheap!
Rhonda C. Ensamresenär Philippines, den 19 januari 2015
Good, clean hotel

Clean, spacious, comfortable, helpful staff
Ardy J. Affärsresenär Indonesia, den 17 januari 2015
no good

so expensive
Andy S. Reste med partner Australia, den 12 januari 2015
nice clean hotel, between 2 major shopping centres

Staff super nice - Very good breakfast - Clean rooms
my second stay, it was nice as before, great breakfast, polite staff always willing to help. However my prepaid meal daily which I had in room deal turned out to be same choice of pork, chicken or fish dish served same for 10 days of my stay! Big disappopintment Alpa, tsk tsk.. If in Cebu again, Alpa will be my choice - no meal deal tho ;)
Yoshihiro H. Affärsresenär Japan, den 25 december 2014
Smooth and quiet

location, food, silent
Its nice and no problem as usual. But one thing setting of hot water is very low. I wish more hot.
Othello R. Familj med småbarn Philippines, den 24 december 2014
Mr

Service, condition and food
Excellent

Alpa City Suites Hotel Cebu CityAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - ReceptionAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - RestaurangAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - ReceptionAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - GästrumAlpa City Suites Hotel Cebu City - Gästrum