Alpa City Suites Hotel

Hernan Cortes Street corner, F. Cabahug Street, Mandaue, Mandaue City, Filippinerna 6014 (Visa på karta)

Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Reception Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Restaurang Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Reception Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum Alpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum
Område: Mandaue Antal rum: 84

baserat på 757
omdömen

8,6
8,5
Bo-Lennart K. Reste med partner Sweden, den 27 november 2011
Bra hotell, bra läge, mycket trevlig personal

Mycket trevlig personal
har i princip bott på detta hotell alla gånger jag varit i cebu. har alltid upplevt hotellet som rent och snyggt. och en mycket trevlig personal. kommer fortsättningsvis boka mig på detta hotellet. en sak till som jag uppskattade mycket var internet-uppkopplingen. ett måste när jag bokar hotell.
Bo-Lennart K. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2011
Bra hotell för pengarna

Trevlig personal
Snyggt och rent. Trevlig personal. Hjälpsamm personal.
Frida L. Ensamresenär Sweden, den 2 mars 2011
Bra hotell i Cebu

Rent och fräscht hotell
Detta hotellet var ett mycket rent och fräscht hotell. Tyvärr var omgivningarna inte så roliga, men det var bara att ta en kort taxitur till roligare delar av staden. Vakterna hjälper mer än gärna till att stanna en taxi. Jag stannade här en natt innan jag åkte vidare och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo här igen om jag har vägarna förbi Cebu.
Paolo G. Reste med partner Philippines, den 31 augusti 2015
very nice

room upgrade
very good considering getting a free room upgrade
Ivo F. Reste med partner Germany, den 29 augusti 2015
Overrated

It is new, quiet and clean
Breakfast buffet was well sorted, but quality of foods didn't meet expectation. Missing power outlet at bed side; front desk staff needed extra reminder to provide extension cord needed to operate medical device I need for sleep. Amenities provided are insufficient for a hotel considering itself to be 4-star establishment.
Dennis A. Affärsresenär Philippines, den 26 augusti 2015
Good Hotel

Location, Staff and Price.
Comfortable except for the shower, its too small.
Glen L. Reste med partner Australia, den 25 augusti 2015
very good hotel

fantastic breakfast, comfort, facilities.
Very impressed with this hotel. Security staff checked the taxis everytime we got out to make sure we hadnt left anything. Fridges, microwave, jug, tea and coffee provided. Good clean rooms and happy staff.
Christine I. Affärsresenär Philippines, den 23 augusti 2015
Super nice hotel

Clean room/sheets, good location and nice staffs we checked in early.
Over all very good
Rhocella S. Affärsresenär Philippines, den 11 augusti 2015
Best Hotel in Cebu

Location, staff and room accommodation
I always stay at Alpa City Suites whenever I'm in Cebu.
Jenneth C. Ensamresenär Philippines, den 9 augusti 2015
Fantastic

Food. Seminar venue. Caring people
Very relaxing

Alpa City Suites Hotel Mandaue CityAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - ReceptionAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - RestaurangAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - ReceptionAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - GästrumAlpa City Suites Hotel Mandaue City - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.