Amata Resort

189/29 Rat-U-Thit 200 Pee, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Amata Resort Phuket - Pool Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Svit Amata Resort Phuket - Svit Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Svit
Amata Resort Phuket - Restaurang Amata Resort Phuket - Reception Amata Resort Phuket - Pool Amata Resort Phuket - Pool Amata Resort Phuket - Pool Amata Resort Phuket - Hotellet från utsidan Amata Resort Phuket - Pool Amata Resort Phuket - Pool Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Gästrum Amata Resort Phuket - Pool Amata Resort Phuket - Pool
Område: Patong Antal rum: 213

8,6
6,6
Par T. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2014
Mycket sämre än beskrivningen,

Nära Bangla och Jungceylon trevlig personal
4,7
Helt okej,men blev besviken på att det var så smutsigt och nedgånget. Takpoolen är inte ens värd att gå till.. Helt ok om man fått rummet billigt. Det borde heta Amata Hotell och inte Resort.. Vi har bott på många billigare hotell i Patong som haft mycket högre standard för pengarna. Men som sagt trevligt om man förstår att det är ganska nedgånget.
Susanne H. Familj med äldre barn Sweden, den 20 februari 2014
Inte värt pengarna, dålig frukorst.

Sängen, läget & trevlig personal
En besvikelse, dålig frukost, fukt i rummet, kaffekokare fanns men ej kaffe eller kopp( så man fick köpa själv), annars bra läge, nära till strand och shopping. Natt livet om man är ute efter det.tyst på nättErna,liten söt pool fanns men dåligt m solstolar och lite sol pga höga byggnader, typ en innegård . Men har man inga krav å betalar Max 250kr per natt w det acceptabelt, kommer inte rekommendera detta hotell.
Rolf E. Ensamresenär Sweden, den 9 januari 2014
fint hotell

det är helt o rent
Dennis B. Reste med partner Sweden, den 10 juli 2013
Trevligt hotell nära till strand och nattliv

Det har ett bra läge nära till "allt". Väldigt trevlig personal samt trevliga pooler.
Vi spenderade nästan 2 veckor i det här hotellet och har inga direkta klagomål. Testade rumservice några gånger och de var väldigt snabba. Städningen var bra, dock glömde dom ibland att fylla på saker. Tog två handdukar och la bara en ny :) Hyfsat nära till stranden men tar ändå 5-10 min och ca 5 min till bangla. Väldigt nära till uteliv men ändå rätt lugnt i hotellet.
Sophia P. Reste med partner Sweden, den 17 april 2013
Bra budgethotell med trevlig personal

Frukosten, läget och personalen
Personalen var trevlig, dock kunde vissa inte så bra engelska. Bra frukost, fanns mycket att välja på. Bra läge.
Lena H. Reste med partner Sweden, den 30 mars 2013
Bra hotell och läge

Bra service, fina lokaler, transfer till flygplatsen, nära till shopping
Hakan V. Familj med äldre barn Sweden, den 8 mars 2013
Bra hotell och service

Nära till shopping endast 10 min promenad, trevlig och hjälpsam personal, bra priser på maten i resturangen om man väljer thai mat
Vi stannade 3 dagar på detta hotell. Våra rum låg i den gamla delen av hotell komplexen. Utsikten var väl inte den bästa en husvägg, men rummen var ok. Det fanns två swimmingpols ganska små och vattnet var förvånansvärt kallt.Hotellet låg ca 10 min promenad från stranden.Det var ett ok hotell för pengarna.
Claes I. Reste med partner Sweden, den 7 mars 2013
Stort hotell med stora rum! Poolen va fin

Ligger jätte bra till både stan och stranden
Phuket har båda stad och strand. Dok så är det ganska så skitit.
Kayll G. Reste med partner Sweden, den 24 februari 2013
Fint hotell med väldigt trevlig personal

Personalen servicen fint närheten prisvärt
Inte långt från Bangla road, shopping och restauranger men ändå tyst och fint hotell, personalen var väldigt trevliga och service inriktade. Det är dock en bit att gå till stranden och man var tvungen att gå på Bangla road ner det va d enda dåliga. Rummet vi hade va på 8 våningen så vi hade fin utsikt och det var rent och snyggt, hotellet har en tak pool dessutom som va rätt ok o ligga bada i samtidigt ha en bra utsikt över patong :).. Rekommenderas prisvärt.
Mathias R. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2013
Bara positivt

Lugnt och skönt bra pol
Lugnt och skönt bra pol fina rum men ändå när till centrum.

Amata Resort PhuketAmata Resort Phuket - PoolAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - SvitAmata Resort Phuket - SvitAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - SvitAmata Resort Phuket - RestaurangAmata Resort Phuket - ReceptionAmata Resort Phuket - PoolAmata Resort Phuket - PoolAmata Resort Phuket - PoolAmata Resort Phuket - Hotellet från utsidanAmata Resort Phuket - PoolAmata Resort Phuket - PoolAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - GästrumAmata Resort Phuket - PoolAmata Resort Phuket - Pool