Andaman Cannacia Resort & Spa

212 Koak Tanod Road, Amphur Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Badrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Badtunna Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Gästrum Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Spa Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Restaurang Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Restaurang Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Restaurang Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Spa
Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Lobby Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Pool Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Pool Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Spa Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Lobby Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Lobby Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Pool Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Restaurang Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Restaurang Andaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Restaurang
Område: Kata Antal rum: 113

7,1
Ludvig V. Reste med partner Sweden, den 17 april 2013
Avkopplande men lång backe ner till stranden och C

poolen, frukosten, sängen
Den var helt okej. Ligger hyffsat centralt men har en sjukt jobbig backe som man måste gå ner till stranden och centrum.Det jobbiga kanske inte är ner såklart utan de är ju upp. Detta nämns inte då man tror hotellet ligger precis vid stranden.
Karin H. Reste med partner Sweden, den 1 december 2012
Fint hotell med otroligt bra service

Trevlig personal
personalen gav en service utöver det vanliga! vi kom fram sent på kvällen och de hade inte fått in vår bokning. trots att jag endast hade bokningen i telefonen ifrågasatte de ingenting utan gav oss ett rum. de uppgraderade oss till och med till ett rum med havsutsikt. vi valde att förlänga vårt boende och var då tvungna att byta rum (vilket de hade förvarnat oss om då de frågade om vi ville bli uppgraderade den första natten). vi var väldigt nöjda med kata beach och hotellet så vi valde att stanna ytterligare en natt till. vi var tvungna att byta rum igen. det bad om ursäkt flera gånger och trots att vi inte klagat eller ens kommenterat att vi behövt byta rum uppgraderade de oss till sviten sista natten. en otroligt trevlig gest, trots att de inte gjort något fel då det var vi själva som valde att boka rum natt för natt. ett hotell som jag verkligen kan rekommendera! det ligger rätt högt upp på en backe men det är ingen problem att gå (tar ca 5 minuter). de har även en minibuss som går några gånger på dagen och kvällen för de som inte vill gå.
Ali R. Familj med äldre barn Sweden, den 19 mars 2012
Tjusigt hotell och trevlig personal

fitness, frukost, kommunikationsmøjlighet,etc....
Det kommer att bli mer bokningar på det hær hotellet
Tips om shopping: nærhet till centralen o shopping
Ragnvi H. Reste med partner Sweden, den 15 december 2011
Medelmåttigt hotell

Hjälpsam personal
Detta hotell är beläget på ett berg. Vägen dit är väldigt brant. Gratis shuttlebuss går från hotellet till stranden varje timme samt på kvällen in till Kata centrum, återfärd till hotellet kl 22. Rummet var ok. Frukosten var också godkänd. Poolområde med solstolar. Handdukar fanns för strand och pool. Tycker dock att inte att hotellet lever upp till fyra stjärnor.
Johan M. Ensamresenär Sweden, den 28 december 2010
supermysigt hotell i utkanten av kata

Härligt hotell med fantastisk persona
mkt trevligt hotell med bra personal och service nära både kata beach och kata noi beach där den senare är lite lugnare och i mina ögon mkt trevligare
Sightseeing/ tips om sevärdheter: kata Noi beach slår Kata Beach med hästlängder
Asa J. Reste med partner Sweden, den 2 november 2009
Sådär

Stora rum, fin utsikt, bra service
Hotellet är högt beläget ovanför Kata Beach. För att komma dit måste man ta sig uppför en väldigt brant backe (men det finns ju Tuc-Tuc om man inte orkar). Vi stannade bara en natt. Vi tyckte hotellet var lite slitet och hade ett tråkigt poolområde. På fotona såg det mycket fräschare ut. Frukosten var dålig för att vara på ett 4-stjärnigt hotell. Den skulle bli bättre om man serverade omeletter som en kock står och lagar, som finns på de flesta andra hotell.
David H. Reste med partner United Kingdom, den 5 mars 2015
Lovely Hotel, well situated

Helpful staff, Very attractive setting including our own spar bath on the balcony, Good food choice
Really enjoyed stay. We found the aircon in the room to be just about adequate. Poor Wifi in room. Otherwise a very pleasant stay in a room with an amazing view from the balcony.
Yi R. Familj med småbarn China, den 28 februari 2015
good for rest

bed view service
good
Rachael W. Reste med partner United Kingdom, den 1 januari 2015
Staff try really hard but need better training.

Lovely pool, clean and well maintained. Great views of a wonderful beach. Very good food at affordable prices.
Overall we enjoyed our stay despite several hiccups. The staff did all they could to fix a catelogue of issues in our villa room and were good enough to upgrade us to a 'Honeymoon Suite' for out last day. The New Years Eve party was a big deal and the staff worked tremendously hard. Food was wonderful and entertainment, whilst a little cheesy was still good fun. I can't praise the staff enough for their efforts. Christmas tunes on repeat past the 25th December was also a bit annoying!! ;-) I would rate this hotel at between 3/4 star.
Pierre G. Reste med partner Switzerland, den 24 oktober 2014
one of Best Hotel in Thailand

Staff very efficient, luxus hotel, big rooms, very romantic hotel.
This hotel is totally perfect !!..No negative points upgrade to Junior suite. the staff is very professional...especially Ms Johann who will help you for all your wishes. all is beautiful and very professional. One of the best in Thailand

Andaman Cannacia Resort & Spa PhuketAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - BadrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - BadtunnaAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - GästrumAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - SpaAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - RestaurangAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - RestaurangAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - RestaurangAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - SpaAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - LobbyAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - PoolAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - PoolAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - SpaAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - LobbyAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - LobbyAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - PoolAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - RestaurangAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - RestaurangAndaman Cannacia Resort & Spa Phuket - Restaurang