arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 7,0

6 Jimmy F.
05 februari 2011
Helt ok, men..
Fint rum, ok frukost, trevlig personal.
När vi kollade på agoda så såg det väldans fint ut med nära till havet o pool med utsikt över havet etc.. Men stranden vid hotellet va inte så fin som på bilden o poolen väldigt liten.... Hotellet låg heller inte nära till nånting utan helt o hållet för sig själv in i mellan... ihop med bostäder... Det va dock billigt o vi stannade bara en natt för att sedan åka vidare... tyckte det dög för ändamålet ;). Frukosten va helt ok.

7 Hans B.
18 februari 2010
semester 2010 thailand
Personalen, polen, rent trevligt och välordnat.
Avsaknad av bord stolar och någonstans att sitta både ute och inne. Dåliga badrumsdetaljer som duschållare som inte fungerade, småsaker som felhängda dörrar i toalettutrymmen. I övrigt helt OK
Mycket trevlig och tillmötesgående personal både i hotell samt restaurangen.Frukosten var OK juicerna smakade mera söt saft än juice, kaffet klent, avsaknad av yougurt men i övrigt helt OK. Maten i övrigt upplevde vi som mycket god och vällagad för den asiatiska delen av menyn men varning för den Europeiska maten som vi upplevde som riktigt dålig.

3,3 Mathias S.
10 januari 2010
Ta ett annat hotell
Receptionen var snygg. Roomservicen var billig
Långt ifrån prisvärt
Det finns ingen badbar strand på flera kilometer även om det görs sken av i deras reklam. Rummet luktade avföringen. Man befinner sig i en djungel så det går inte ens att sola vid poolen. Restaurangen är dyr och dålig och det är långt till andra restauranger så du har ändå inget val. Personalen pratar sämre engelska än vanligt. Efter fem minuter konstaterade vi att här vill man inte bo. Kort sagt de sämsta och dyraste dagarna på vår semester.

6 Tony N.
07 januari 2010
Lungt och mysigt läge
Lungt läge i avkopplande och vacker miljö. Mycket fint boende i Sea wiew villa.
Dåligt utbud av frukosten. Ingen strand att bada på.
Lungt läge i avkopplande och vacker miljö, mysiga poolområden. Ingen strand att bada på och långt att åka till stranden. För litet utbud av frukosten. Mycket god mat på hotellt men ganska dyr. Personalen har mycket dåliga kunskaper i engelska. Jättefint boende i Sea wiew villa, rent och fräscht. Gamla och dåliga datorer, internet fungerade inte alltid.

5,3 Tony N.
07 januari 2010
Lungt och avkopplande läge
Lungt och avkopplande läge. Mysiga poolområde. Trevlig och hjälpsam personal.
Myror och kackerlacka på rummet. För litet utbud av frukosten.
Lungt läge i avkopplande och vacker miljö, mysiga poolområden. Ingen strand att bada på och långt att åka till stranden. För litet utbud av frukosten.Rummet fräscht förutom myror och kackerlacka. Mycket god mat på hotellet men ganska dyr. Personalen mycket trevlig men har dåliga kunskaper i engelska. Gamla och dåliga datorer, internet fungerade inte alltid.

5 Madelein K.
05 januari 2010
Mysigt hotell
Mysigt hotell, fina stora rum. Två stora poolområden! Hade dukat upp jätte fint nere vid stranden på julafton med stor buffé och livemusik. Personalen var jättedålig på engelska. De förstod ingenting av man sa. Vi beställde hotelltaxi som skulle hämta oss kl 16 från stranden, chauffören kom 40 min försent. Ligger en bra bit från stora vägen! Internet fungerade dåligt. STENHÅRD säng, kunde inte sova i dem, var som att ligga på stengolv.

6,7 ARI S.
17 november 2009
Liten djungel
Läget,poolerna
Engelskan från personalen
Ett härlig oas inte långt ifrån det Södra Phuket har att erbjuda,stort grön område runt hela hotellet,2 pool områden varav ena precis vid stranden,har ett eget Spa med bastu,massage mm.Frukosten väl godkänd även restaurangen får godkäntPersonalen var trevlig men skulle behöva förbättra sina engelska kunskaper.Tips om man bor här att ta en promenad längs strandkanten till piren i Chalong,tar ca 5-10min

8 CHAWALIT T.

Good Location Seaview ,Good Swimming Pool

8,4 Narongdej T.
26 maj 2016
private beach
great pool, with the beach friendly staff room too old