April Suites Pattaya

346/4 Pattaya Sai 2 Soi 6 Soi Saithong Moo 9, Nongprue Banglamung, Centrala Pattaya, Pattaya, Thailand 20150 (Visa karta)

April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Badrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Gästrum April Suites Pattaya Pattaya - Pool April Suites Pattaya Pattaya - Pool
April Suites Pattaya Pattaya - Pool April Suites Pattaya Pattaya - Pool April Suites Pattaya Pattaya - Lobby April Suites Pattaya Pattaya - Lobby April Suites Pattaya Pattaya - Lobby April Suites Pattaya Pattaya - Entré April Suites Pattaya Pattaya - Hotellet från utsidan
Område: Centrala Pattaya Antal rum: 79

6,6
Isack K. Ensamresenär Sweden, den 3 juli 2014
Trevligt vistelse.

Standarden, poolen , städservice
Det är ett bra hotell med bra standard, dock föredrar jag att bo mer i smeten. Men vill man bo billigt och lite lugnare så är detta ett perfekt val, det ligger relativt centralt.
Kimmo T. Reste med partner Sweden, den 8 maj 2014
Rena fräscha rum. Bra pool.

Rummen, poolen och läget.
Allt var kanon. Bra läge med närhet till lokala Bahtbussar.
Kimmo T. Ensamresenär Sweden, den 6 augusti 2013
Rent och fint hotell.

Poolen, rent och fint.
Rent och fint hotell med hyffsat centralt läge. Pool på taket som ger bra svalkande vind.
Kimmo T. Ensamresenär Sweden, den 4 augusti 2013
Rent och prisvärt hotell

Lugnt läge, fin takpool och fina rum.
Bra läge med fin pool på taket. Fläktar bra då det ligger högt upp. Gina rena rum. Klart värt pengarna.
Jens J. Ensamresenär Sweden, den 4 augusti 2013
Mycket bra hotell.

Poolen, rummer och värde för pengarna.
April Suites är ett mycket bra hotell, fina rum, bra poolområde och trevlig personal. Internet är snabbt och stabilt. Ett hotell som rekommenderas.
Toni O. Ensamresenär Finland, den 9 maj 2013
Det bästa Hotell någonsin i denna prisklass.

Fin pool med bastu och gym(gymmet är dock under par men det gick att få till lite svett), rena rum, trevlig personal.
Jag har rest runt en del och måste säga att detta är det absolut mest prisvärda hotell jag bott på söder om eqvatorn. Första men inte sista gången jag bor på detta hotell.Allt är fräscht, inga konstiga lukter, ingen ohyra, bra wifi, ingen lyx men inget fattas.
Hamed Z. Reste med partner Sweden, den 10 april 2013
Väldigt fint hotell! Dåligt läge.

Fint hotell, väldigt rent och prisvärt.
Ett väldigt fint hotell! Otroligt bra pol och väldigt prisvärt. Trevlig personal och bra städning. Dock dåligt läge, ligger i en gränd med illaluktande miljö runt omkring.
Emil J. Ensamresenär Sweden, den 11 februari 2013
Fint hotel med tråkigt läge

fina rum, trevlig personal
ett i stortsätt bra och trevligt hotel, det tråkiga är att det ligger längst in i en mörkgränd vilket inte gör det lika trevligt på kvällarna när man kommer hem. långt till närmsta 7/11 eller annan mataffär, bathbussarna går där gränden mynnar ut på andra gatan.
Hans A. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2013
mysigt hotell på mindre mysig bakgata

Centralt
litet mysigt hotell, efter en natt vart vi dock tvingade att byta hotell pga överbokning. vi vart istället uppgraderade till en svit på broderhotellet august suites. mycket uppskattat av mig och tjejen.
Tips om nattklubbar: 5 min promenad till Nattlivet på Soi 7 & 8 Hotellet ligger väldigt bra till.
Thomas P. Reste med partner Sweden, den 31 december 2012
rent och fint

fint med poolen pa taket och bastu och gym dar
hade otur att falla igenom tratrallen med ena foten . men en mycket trevlig personal hjalpte mej och stoppade blodningen . hogsta chefen , agaren , sa att jag skull aka till sjukhuset och fa allt undersokt . han sa att dom var forsakrade mot olycker med hotellgaster och lovade att sta for alla kostnader . vi far se om han haller vad han lovade .

April Suites Pattaya PattayaApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - BadrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - GästrumApril Suites Pattaya Pattaya - PoolApril Suites Pattaya Pattaya - PoolApril Suites Pattaya Pattaya - PoolApril Suites Pattaya Pattaya - PoolApril Suites Pattaya Pattaya - LobbyApril Suites Pattaya Pattaya - LobbyApril Suites Pattaya Pattaya - LobbyApril Suites Pattaya Pattaya - EntréApril Suites Pattaya Pattaya - Hotellet från utsidan