Mitt konto (logga in)

Aroon Residence

Ban Hadsady Neua, Chathabouly, Saylom Road, Vientiane centrum, Vientiane, Laos (Visa karta)

Aroon Residence Vientiane - Svit Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Svit Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Gästrum Aroon Residence Vientiane - Badrum Aroon Residence Vientiane - Badrum Aroon Residence Vientiane - Badrum Aroon Residence Vientiane - Hotellet från insidan Aroon Residence Vientiane - Balkong/terrass
Aroon Residence Vientiane - Business Center Aroon Residence Vientiane - Lobby Aroon Residence Vientiane - Lobby Aroon Residence Vientiane - Svit Aroon Residence Vientiane - Restaurang Aroon Residence Vientiane - Hotellet från insidan Aroon Residence Vientiane - Hotellet från insidan Aroon Residence Vientiane - Svit Aroon Residence Vientiane - Svit Aroon Residence Vientiane - Svit Aroon Residence Vientiane - Svit Aroon Residence Vientiane - Svit
Läge: Vientiane centrum

6,9
Leif J. Reste med partner Sweden, den 24 februari 2013
Lugnt läge, fantastiskt stort och fint rum med sto

Tyst, kunna sitta ute på balkongen
min. 50 words Vi hade 3 härliga dagar i Vientiane. Vi trivdes på detta härliga hotell. Enda nackdelen var att det var en bit att gå för att komma till centrum.
Brita P. Reste med partner Sweden, den 31 oktober 2012
Lugnt och fräscht hotell med trevlig personal!

Hotellet ligger centralt men ändå avskilt från trafiken, allt är fräscht och vi hade stort badrum, väldigt trevlig personal!
Aroon överraskade med att vara tjusigare än vad vi väntat oss! Fina rum med stort badrum, härlig byggnad som ligger avskilt från trafiken runt om. Bra frukost (inte buffé men bra ändå). Det enda jag har att anmärka på var att sängen var hård!
Brita P. Reste med partner Sweden, den 24 oktober 2012
Fint hotel, centralt men lugnt läge

Det bästa med hotellet är att det ligger central men ändå avskilt, rummen är fräscha, frukosten är bra (dock inte buffé)
Hotellet överraskade med mer än vad vi väntat oss! Fint rum med stort badrum, fin frukost även om det inte var buffé. Det ända jag kan klaga på är att sängen var hård.
Barbara L. Reste med partner Sweden, den 5 april 2012
Tjusig hotell med trevlig personal

Bra lugn läge
Hotellet har trevliga rum, det är städad varje dag. Hotellet har mycket trevlig personal, serverar mycket enkel frukost. Hotellet har bra läge , det är lugnt och rent på hotellet, det är nära till buss stationer, Patuxai - triumf båge och många tempel. Det är gång avstånd till det mesta sevärdheter i Vientiane.
Tips: Besök Skandinavien bageri,serverar god och billig ficka och lunch.
Billan M. Reste med partner Sweden, den 11 mars 2012
Trevligt hotel och personal

Servicen pa hotellet, personalen
Trevligt rum med badkar och dusch, gratis wifi pa rummet. bra frukost. Personalen hjalpsam, fixade biljetter och transport bade inom Vientiane och resan till Luanga Prabang
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Vi kolla runt i stan for att hitta billiga bussbiljetter till Luanga Prabang, slutade med att hotellet hade basta priset
Emelie W. Reste med partner Sweden, den 14 februari 2012
Fint hotell och trevlig personal

Rummen, personalen
Ett fint hotell med stora rena fina rum, bra badrum. Trevlig och hjälpsam personal. Hotellet låg ungefär 5-10 min från centrum, fanns en stor marknad nära. Det hade varit skönt med en pool men fanns några i närheten man kunde gå till..
Kenny W. Familj med småbarn Sweden, den 8 januari 2012
Fint hotell med bra läge

Närhet till det mesta
Fräscht hotell med bra frukost och rena rum. Nära bra shopping och till det mysiga skandinaviska cafeet vid fontänen. Vänlig personal och lugnt läge. Bra för barnfamiljer men även andra resenärer!! Städningen var helt ok, frukosten var bra och personalen gav bra service utan att vara påflugen!
Ove I. Reste med partner Sweden, den 15 september 2011
Utmarkt lage

Trevlig personal
Mycket rent hotell med trevlig personal och bra sevice.Jag var dar for att ordna visa till Thailand. Laget ar perfekt nara till resturanger och centrum ca 5 min promenad,hotellet ligger inne pa en gard inget stmm utanfor.
Tips: bra hotell om man skall ordna med visa
Per-Ake A. Reste med partner Sweden, den 23 mars 2011
bra hotell och trevlig personal

rent och snygt
bodde här 3 nätter för att förlänga visa rent och fräsht hotell med trevlig personal bra läge till centrum och shopping negativt frukost inte den bästa men annas mycket bra hotell.
Keith A. Reste med partner United Kingdom, den 12 april 2014
Friendly staff, nice room

Staff
Very good, as we checked in the owner invited us to join his family and staff bbq party in the garden.

Aroon Residence VientianeAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - BadrumAroon Residence Vientiane - BadrumAroon Residence Vientiane - BadrumAroon Residence Vientiane - Hotellet från insidanAroon Residence Vientiane - Balkong/terrassAroon Residence Vientiane - Business CenterAroon Residence Vientiane - LobbyAroon Residence Vientiane - LobbyAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - RestaurangAroon Residence Vientiane - Hotellet från insidanAroon Residence Vientiane - Hotellet från insidanAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - Hotellet från utsidanAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - SvitAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - RestaurangAroon Residence Vientiane - RestaurangAroon Residence Vientiane - Hotellet från insidanAroon Residence Vientiane - Hotellet från insidanAroon Residence Vientiane - LobbyAroon Residence Vientiane - ReceptionAroon Residence Vientiane - Hotellet från utsidanAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - Hotellet från utsidanAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - GästrumAroon Residence Vientiane - Hotellet från utsidanAroon Residence Vientiane - Hotellet från utsidanAroon Residence Vientiane - Svit