Aspery Hotel

5/41-51 Patong Beach Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Badrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum
Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Badrum Aspery Hotel Phuket - Badrum Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang
Område: Patong Antal rum: 178

Gull J. Reste med partner Sweden, den 27 mars 2014
Centralt läge, allt man behöver finns

Läget, rent och fint
Över förväntan! Planerade 1-2 nätter men vi stannade 6 nätter. Toppen läge!! Några minuter till "nattlivet" och några minuter till stranden. Trevlig personal, ok frukost, härlig liten pool på taket, strandlakan. Kommer absolut boka där igen!
Mikael A. Ensamresenär Sweden, den 21 november 2013
Bra läge och standard i förhållande till pris

Priset, rumsstandard och läge.
Bra relativt lugnt läge nära både till strand och många resturanger. Rummen har bra standard i förhållande till pris. Dock ingen utsikt och i mitt rum var det dåligt tryck på vattnet i duschen.
Stellan L. Ensamresenär Sweden, den 28 april 2013
Okej hotell med bra läge

Läget, poolen och priset
Anders L. Reste med partner Sweden, den 16 januari 2013

Hotellet ligger bra nära till stranden och nära matställen rummen är bra
Vi fick rum i annexet och det visade sig att frukost inte ingår. Då vi betalar ganska mycket och frukost inte ingår är detta inte prisvärt det finns det hotell där frukost ingå till samma pris.
Joel E. Gruppresenär Sweden, den 10 januari 2013
Fint rum med utsikt. Dock äcklig frukost.

Inte så mycket negativt! Väldigt trevlig tjej på turistbyrån utanför!
Vi kom 28dec smidig ankomst. Vi fick ett rum för natten och skulle sedan bli skickade till nya byggnaden(som Inte är lika fin enligt mina kompisars åsikter). Dock blev det aldrig bytet av eftersom vi var nöjda med vårt rum med stor balkong, utsikt över berg stad hav. Frukost helt ok någon dag men fy vad enformigt och äckligt. Läste innan att det var jätte bra frukost och goda frukter osv, missnöjd. Bra turistbyrå utanför. Go thailändare som fixar allt!
Maria K. Reste med partner Sweden, den 30 november 2012

Bra läge och fint hotell
rummet vi fick fanns det ingen hiss upp till. det låg i en byggnad bredvid själva hotellet. det var rent, fint och tyst. om ni ska vidare till bangkok så boka inte resa av tjejen som sitter till höger i ingången till hotellet. resan blev mycket dyrare än om man fixat allt själv och hon sa att det bara fanns bussar på eftermiddagen vilket gjorde att vi var framme i hua hin kl på natten istället för midnatt. det går flera bussar under hela dagen från phuket town.
Kent W. Ensamresenär Sweden, den 6 juni 2012
Privärt hotel, rent och funktionellt.

Funktionellt, trevlig personal, rent
jag bokade ett standard rum med frukost, blev uppgraderad till ett finare rum en bit från huvudbyggnaden, eftersom gästerna som bodde i mitt rum inte hade hunnit checka ut, då jag kom tidigt på morgonen. rummet var mycket funktionellt med platt tv, dusch och kylskåp. sängen var stor men mycket hård. frågade 2:a dagen efter en extra madrass, vilket jag fick utan extra kostnad. allt var mycket funktionellt i rummet men kanske en aningen spartanskt. rummet städades varje dag och var alltid rent och varje dag fick jag nya handukar.
Restaurangtips: Ät prisvärt och gott på foodmarten på huvudgatan
David A. Ensamresenär Sweden, den 2 juni 2012
Trevligt hotell med bra och hjälpsam personal!

Bra läge. Nära till stranden o ca 5 min gång till nattlivet. Lungt på nätterna..
Jag har haft en härlig semester i 16 dagar. Tyvärr regnade det en del, men finns ju saker man kan göra ändå ;)Åtit gott o träffade en massa nya vänner från alla värdens hörn, hopppas man får se dom igen. Blev även lite sol o bad..
Dan A. Reste med partner Sweden, den 14 april 2012
Fint Hotell

Bra läge nära Patong Beach
Bra läge, 2 minuters promenad från Patong Beach.Tyst o lungt område. Stor frukost buffe som äts i en trevlig restaurang. Trevlig personal. Fin Pool på taket med solstolar. Har bott där vid 4-5 tillfällen o en gång fick vi rum i ett annex utan hiss, det är väl det enda negativa jag kan säga om Aspery Hotell. Vi kommer att bo där igen.
Asa C. Reste med partner Sweden, den 28 mars 2012
Utmärkt läge ,gångavstånd till det mesta!

Rena o fina rum,trevlig /hjälpsamm personal
Bodde på detta hotell i fyra veckor,kan inte klaga på nånting,rent o fint,trevlig personal,bra frukost,kaffe o the på rummet,handdukar till beachen fin pool på taket,gångavstånd till det mesta!

Aspery Hotel PhuketAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - BadrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - BadrumAspery Hotel Phuket - BadrumAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - PoolAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - FaciliteterAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - Lobby