Aspery Hotel

5/41-51 Patong Beach Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Badrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum
Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Gästrum Aspery Hotel Phuket - Badrum Aspery Hotel Phuket - Badrum Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang Aspery Hotel Phuket - Restaurang
Område: Patong Antal rum: 178

Bjorn H. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2015
+ 60 resande par

renligheten, personalen, poolen
Trevlig personal som försökte hjälpa med att få Wifi att funka, utan resultat. Hissarna var inte bra. Tog lång tid för den att dem att stanna på rätt våning.
Erika A. Reste med partner Sweden, den 20 december 2014
Rekommenderas

rummet, personalen, hiss
Vi stannade 2 nätter. Läget är jättebra. Nära till stranden. Rena fina rum. Trevlig personal. Restaurangen dålig!! Fick vänta i en evighet på maten och den var varken bra tillagad eller smakade bra. Men man kan ju välja att äta någon annanstans så mitt betyg är ändå godkänt!
Goran J. Reste med partner Sweden, den 13 december 2014

Läget, lugnet och närheten till stranden
Nära till stranden men som tyvärr inte tillhandahåller solstolar längre. Fick därför hålla oss till poolen men på em räckte inte solstolarna till. Lång väntan på lunch i restaurangen trots att det vimlade av personal och knappt några gäster?! De hade take away som möjligen prioriterades. Bekväma sängar. Tyst på natten. Billig mat a la plaststolar två och bangla på tio minuters promenad. Frukost helt ok men saknade bacon.
Gull J. Reste med partner Sweden, den 27 mars 2014
Centralt läge, allt man behöver finns

Läget, rent och fint
Över förväntan! Planerade 1-2 nätter men vi stannade 6 nätter. Toppen läge!! Några minuter till "nattlivet" och några minuter till stranden. Trevlig personal, ok frukost, härlig liten pool på taket, strandlakan. Kommer absolut boka där igen!
Ake S. Reste med partner Sweden, den 23 februari 2014
Semester

Nära till centrum, bad
Ake S. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2014
Semester

Nära till centrum, bad
bra
Mikael A. Ensamresenär Sweden, den 21 november 2013
Bra läge och standard i förhållande till pris

Priset, rumsstandard och läge.
Bra relativt lugnt läge nära både till strand och många resturanger. Rummen har bra standard i förhållande till pris. Dock ingen utsikt och i mitt rum var det dåligt tryck på vattnet i duschen.
Stellan L. Ensamresenär Sweden, den 28 april 2013
Okej hotell med bra läge

Läget, poolen och priset
Anders L. Reste med partner Sweden, den 16 januari 2013

Hotellet ligger bra nära till stranden och nära matställen rummen är bra
Vi fick rum i annexet och det visade sig att frukost inte ingår. Då vi betalar ganska mycket och frukost inte ingår är detta inte prisvärt det finns det hotell där frukost ingå till samma pris.
Joel E. Gruppresenär Sweden, den 10 januari 2013
Fint rum med utsikt. Dock äcklig frukost.

Inte så mycket negativt! Väldigt trevlig tjej på turistbyrån utanför!
Vi kom 28dec smidig ankomst. Vi fick ett rum för natten och skulle sedan bli skickade till nya byggnaden(som Inte är lika fin enligt mina kompisars åsikter). Dock blev det aldrig bytet av eftersom vi var nöjda med vårt rum med stor balkong, utsikt över berg stad hav. Frukost helt ok någon dag men fy vad enformigt och äckligt. Läste innan att det var jätte bra frukost och goda frukter osv, missnöjd. Bra turistbyrå utanför. Go thailändare som fixar allt!

Aspery Hotel PhuketAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - BadrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - GästrumAspery Hotel Phuket - BadrumAspery Hotel Phuket - BadrumAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - RestaurangAspery Hotel Phuket - PoolAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - FaciliteterAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - Hotellet från utsidanAspery Hotel Phuket - Lobby