Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach

4/1,4 Leam Sai Road, Karon District, Amphur Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gästrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gästrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Badrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Utsikt Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Faciliteter Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Utsikt Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Omgivningar Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gym Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gästrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Restaurang Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gästrum
Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gästrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Mötesrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pub/lounge Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Lobby
Område: Kata Antal rum: 143

9,0
Tommy H. Ensamresenär Sweden, den 19 juli 2014
avkopplande gästvänligt

lungtläge finstandar gästvänligt
en välbehövlig avkopplande semester men endast en taxi resa från shopping och upplevelser
Janne P. Familj med småbarn Sweden, den 17 november 2013
Lugnt och fint

Lyx-känsla, frukost och servicen
Högt beläget med närhet till strand, shopping och restauranger. Har varit här tidigare och kommer att återvända om tillfälle ges. Bra och trevlig service. Fina rum och bra pooler med fin pool bar.
Reino T. Familj med äldre barn Sweden, den 8 juli 2013
Fina stränder och bra mat

Bra service, trevliga personal och snabbt internet
I helhet var jag nöjd med hotellet. Trevlig personal, bra service och snabb Internet. Fick förvara mitt bagage och lånade duschrum efter utcheckningen utan problem, men med två vuxna och två äldre barn med en extra säng i rummet (Grand Deluxe) var alldeles för trång
Klara R. Familj med småbarn Sweden, den 6 mars 2013
Härlig pool-vistelse

Poolområdet, aktiviteter för barnen, lyxigt rum
Poolområdet fint i olika nivåer och med olika områden, var fullbelagt men sällan svårt att hitta plats. Själva hotellbyggnaden riktigt ful. Fint litet gym med glasväggar och utsikt mot en av poolerna. Barnen(7 och 8) gillade både barnklubben och "game-rummet" med pingis, dart, billjard och fotbollsspel. Spat höll 4 gånger så höga priser som salongerna utanför. Bra frukost. God mat i restaurangen men lite höga priser. Barnmeny med högst rimliga priser fanns dock. Restaurangen kändes mörk. Härligt stort rum med fint badrum och sköna sängkläder, sängen dock för hård för mig som är lätt. Bra belysningspanel vid sängarna. Välutrustad köks-del. Vi hamanade i ett rum med jättestor balkong som dock hade utsikt mot en vägg. Blev erbjuden en flytt, fick då utsikt mot grannhotellet vilket inte heller var optimalt + att balkongen var pytteliten. Brant rätt lång backe som leder upp till hotellet, inte så farligt som det först såg ut dock. Fritt tillgängliga datorer i receptionen med snabb nätåtkomst samt wifi på rummen.
Anna A. Familj med äldre barn Sweden, den 28 februari 2013
Fantastiskt hotell!

läget, rummen, service
Hotellet överträffade alla våra förväntningar. Både barn och vuxna var mycket nöjda!
Restaurangtips: Vi var på en restaurant på södra delen av Kata beach flera gånger - "Mama Kata". Enkel vid stranden men mycket god mat och otroligt trevligt bemötande personal!
Emmeline L. Reste med partner Sweden, den 25 februari 2013
härlig avkoppling

personal, utsikten, rummen
Sonya V. Familj med äldre barn Sweden, den 23 januari 2013
Underbart hotell m engelsk talande personal!

All personal talar o förstår engelska, trevligt bemötande, barnvänligt
Vi var jätte nöjda m denna hotell, personal va trevlig, bra läge, barnvänligt!
Stefan N. Reste med partner Sweden, den 15 december 2012
Fint hotell men något stort

Personalen var otroligt servicemindade och gjorde allt man bad om blixtsnabbt!
Ett något dyrt hotell som inte riktigt ger valuta för pengarna. Vårt rum var fint men läget var inte alls så som beskrivningen. Den fina utsikten som vi förväntat oss visade sig vara en husvägg och vi är inte riktigt nöjda med det. Personalen var dock ypperlig och otroligt servicemindade och gjorde allt man bad om och det blixtsnabbt!
Restaurangtips: Nere i centrum finns Ricos Steakhouse, helt klart den bästa restaurangen i Kata och klart värt ett besök
Fredrik G. Reste med partner Sweden, den 2 december 2012
Lyxigt hotell med ok läge vid Kata Beach

poolen, rummet (vi blev uppgraderade)
Enda nackdelen med detta hotell är att det inte ligger "beach front" annars hade det nog fått högsta betyg. O andra sidan är det skönt att komma en bit ifrån trafiken. Det tar dock bara ca 5 min att gå till stranden och bra restauranger. OBS! Hotellet ligger högt upp - man måste gå i en brant backe hem från strand/restauranger, om man nu inte tar taxi eller tuck-tuck. God och överdådig frukostbuffé.
Hans N. Reste med partner Sweden, den 6 november 2012
Förstklassig service och mycket trevlig personal

Lugnt läge och hjärtligt bemötande från all personal
Vill man ha lugn och ro är läget perfekt. Placerat på en höjd en bit från det bullrande centrum men ändå nära till stranden. Den branta backen från hotellet till stranden är mycket brant som kan kännas tungt för många men kan också vara en skön motion. För den som inte vill ha motion kan utnyttja hotellets gratistransport till och från stranden.

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach PhuketAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GästrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GästrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - BadrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - UtsiktAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - PoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - FaciliteterAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - UtsiktAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - PoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - PoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - PoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - OmgivningarAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GymAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GästrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - PoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - RestaurangAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GästrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GästrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - PoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - MötesrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pub/loungeAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Lobby