Baan Laimai Beach Resort

66 Thavee-Wong Road, Patong, Phuket, Thailand

66 omdömen på svenska

9,0
Hanna L. Reste med partner Sweden, den 19 mars 2016
Riktigt prisvärt samt stora bra rum
Jag reste med min vän och vi tyckte att hotellet var mycket trevligt och hade bra läge! De som inte fungerade helt var internet.
Marcus I. Familj med småbarn Sweden, den 28 februari 2016
Barnvänligt hotell.

Närheten till stranden, poolområdet och frukosten
Bra.
Maitham A. Reste med partner Sweden, den 14 december 2015
Good outside , worst inside

Poolen,utseendet,platsen
3,7
Vi hade bokat en superior och den var jätte smutsig samt en extra säng som var väldigt dålig. Väggarna va slitna och de fanns hål.
Bo A. Ensamresenär Sweden, den 5 december 2015
RÖKFRITT HOTELL ?

LÄGET. POOLOMRÅDET.UTRYMMET RUNT RECEPTIONEN.
VISTELSEN VAR BRA. MEN JAG REAGERADE PÅ ATT DET RÖKTES I POOLEN PÅ BALKONGERNNA ÄVEN PÅ RUMMEN UTAN ÅTGÄRD SÅ DET VAR INTE RÖKFRITT TROTS STORA SKYLTAR VID INGÅNGARNA.
Marko G. Familj med småbarn Sweden, den 1 december 2015
Kommer tillbaka

Barn vänligt
Kommer tillbaka hit, ett trevligt ställe och barnvänligt. Kändes som semester att vara på hotellet, nära till det mesta och som en familj med en lite kotte så kunde man gå inomhus med sulkyn, bra utrymmen att röra sig på. Som barnfamilj välj rum med fönster, gärna mot poolen så känns det trevligare.
Per N. Reste med partner Sweden, den 26 februari 2015
Bästa läget i Patong

Läget, poolområdet och gymet
Som alltid trevligt på Baan Laimai. Det mesta bra på detta hotell utom möjligen receptionen där det fortfarande brister i språkkunskaper o snabbhet. Nya gymmet superklass, snacka om utsikt!
Jan L. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2015
Kanon läge

Nära till Shopping & Stranden. Stora rum. Rent.
Mycket bra. Stora rum samt trevlig personal. Gymmet öppnar tyvärr inte förän kl 09:00! Det ska sägas att det spelas väldigt hög musik mellan kl 20-24 på hotellet! Är man känslig för ljud blir det inget sova förän dom spelat klart.
Rickard H. Ensamresenär Sweden, den 22 januari 2015
Fick ett dåligt hotell rum

Läget, Maten och servicen
Våran toalett var dålig och spol anordningen läckte vatten. Även efter att en service kille kommit och "lagat" den så kvarstod felet. Det fanns små kakerlackor överallt på golvet. Det ända bra med detta hotel är placeringen och hotell restaurangen.
Arne L. Familj med småbarn Sweden, den 1 december 2014
OMG

Poolen, läget, rummen
Helt underbar
Linda A. Familj med småbarn Sweden, den 13 november 2014
Vår vistelse på Baan Laimai Resort

Nära till stranden, fin pool, bra frukost
Fick bo första natten i ett rum med strandutsikt, på tredje våningen. Mycket trevligt, tyckte vi, tills livebandet drog igång nedanför. Och höll oss och barnen vakna till halv två på natten. Tyckte inte att man blev så störd av trafiken och utelivet, men det är ju i relation till ett livebandsframträdande utsnför fönstret. Så, när bandet började spela även följande kväll bad vi om att få byta rum. Fick ett väldigt tyst och lugnt rum på andra sidan hotellet, men här stank det mögel istället. Bad att få byta, men det enda de hade var ett likadant, med exakt samma stank. Inget annat fanns att tillgå, och personalen sa att alla rum luktade likadant, trots att jag påtalade att försts rummet var ok. Trevlig pool, och läget vid stranden är ju svårslaget. Frukosten var också bra.
1 - 10 av 66 omdömen Nästa sida
Baan Laimai Beach Resort PhuketBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - LobbyBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - PoolBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - StrandBaan Laimai Beach Resort Phuket - Hotellet från insidanBaan Laimai Beach Resort Phuket - GymBaan Laimai Beach Resort Phuket - BarnklubbBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - Hotellet från insidanBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - GästrumBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurangBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurangBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurangBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurangBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurangBaan Laimai Beach Resort Phuket - Mat och dryckBaan Laimai Beach Resort Phuket - Mat och dryckBaan Laimai Beach Resort Phuket - Mat och dryckBaan Laimai Beach Resort Phuket - Mat och dryckBaan Laimai Beach Resort Phuket - Mat och dryckBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - UtsiktBaan Laimai Beach Resort Phuket - Utsikt

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.