Balisandy Resorts

Jalan Raya Pantai Kuta, Poppies Lane 2, Kuta / Tuban, Bali, Indonesien 83061 (Visa på karta)

Balisandy Resorts Bali - Pool Balisandy Resorts Bali - Pool Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Balkong/terrass
Balisandy Resorts Bali - Balkong/terrass Balisandy Resorts Bali - Balkong/terrass Balisandy Resorts Bali - Utsikt Balisandy Resorts Bali - Utsikt Balisandy Resorts Bali - Entré Balisandy Resorts Bali - Lobby Balisandy Resorts Bali - Lobby Balisandy Resorts Bali - Lobby Balisandy Resorts Bali - Faciliteter Balisandy Resorts Bali - Faciliteter Balisandy Resorts Bali - Restaurang Balisandy Resorts Bali - Restaurang
Område: Kuta / Tuban Antal rum: 55

6,0
5,9
Linnea B. Reste med partner Sweden, den 31 januari 2015
Wierd!

Så himla konstigt! Det är jättelika standard i de olika rummen, vi bodde här förut, checkade ut och reste runt lite sen kom vi tillbaka och skulle checka in. Fick då ett annat rum som var MYCKET sämre än de vi hade innan. Fanns ingen kyl, badrummet var snuskigt, myror överallt och usch det var inte alls som de rummet vi hade innan. Men vi gick mer till receptionen och vi fick byta rum, faktiskt till de vi hade första gången :)
Linnea B. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2015
Mycket bra, trivsamt och fint

Personalen var super, rent och fräscht och valuta för pengarna!!!
Vi stannade i 4 nätter och var väldigt positivt överraskade! Jättebra frukost, trevlig personal, fin pool och städade rum.
Mons B. Familj med äldre barn Sweden, den 4 januari 2015
Fint poolområde men dåliga rum.

God frukost. Fin balkong o härlig pool.
Rummen var dåliga och ofräscha. Personalen trevlig o poolen fin. Tyvärr är stranden fruktansvärt skitig. Ingen upplevelse men vi var där endast 2 nätter innan hemresa.
Peter S. Reste med partner Sweden, den 20 december 2014

Poolen, läget, trevlig personal
Åk aldrig till Kuta, smutsig strand, otrevliga människor som är på som flugor. Hotellet var bra, bra restauranger i närheten.
Hannes H. Reste med partner Sweden, den 18 maj 2013
bra hotell 3 min gångavstånd kuta beach

nära kuta beach, pool,
Jan V. Reste med partner Sweden, den 19 mars 2013
Mysigt hotell nära stranden

Poolen, personalen och det centrala läget.
Firdaus A. Ensamresenär Singapore, den 3 maj 2015
Decent hotel, good people

Good location, decent food, affordable prices
The staff made my stay pleasant. The food here is decent. However, the rooms are a bit old - this will not be a big issue for solo travellers.
Ian W. Ensamresenär Australia, den 27 april 2015
friendly quick place

pool bar/ staff /breakfast
really good, was difficult to find the lane way to the resort the first couple of days but after that no problems go out the laneway turn left you have shopping then the beach turn right you have shopping and the main street and bars
Antony B. Reste med partner United Kingdom, den 23 april 2015
needs up dating

staff very helpful
Ok for the price
Md F. Familj med småbarn Malaysia, den 21 april 2015
NICE HOTEL AN VALUE FOR MONEY

NEAR TO THE BEACH, NEAR TO SHOPPING MALL AND VALUE FOR MONEY
I'M HAPPY AND WILL REPEAT FOR NEXT TIME :)

Balisandy Resorts BaliBalisandy Resorts Bali - PoolBalisandy Resorts Bali - PoolBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - Balkong/terrassBalisandy Resorts Bali - Balkong/terrassBalisandy Resorts Bali - Balkong/terrassBalisandy Resorts Bali - UtsiktBalisandy Resorts Bali - UtsiktBalisandy Resorts Bali - EntréBalisandy Resorts Bali - LobbyBalisandy Resorts Bali - LobbyBalisandy Resorts Bali - LobbyBalisandy Resorts Bali - FaciliteterBalisandy Resorts Bali - FaciliteterBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - Restaurang