Balisandy Resorts

Jalan Raya Pantai Kuta, Poppies Lane 2, Kuta, Bali, Indonesien 83061 (Visa på karta)

Balisandy Resorts Bali - Pool Balisandy Resorts Bali - Pool Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Gästrum Balisandy Resorts Bali - Balkong/terrass
Balisandy Resorts Bali - Balkong/terrass Balisandy Resorts Bali - Balkong/terrass Balisandy Resorts Bali - Utsikt Balisandy Resorts Bali - Utsikt Balisandy Resorts Bali - Entré Balisandy Resorts Bali - Lobby Balisandy Resorts Bali - Lobby Balisandy Resorts Bali - Lobby Balisandy Resorts Bali - Faciliteter Balisandy Resorts Bali - Faciliteter Balisandy Resorts Bali - Restaurang Balisandy Resorts Bali - Restaurang
Område: Kuta Antal rum: 55

6,9
6,8
Robert E. Familj med äldre barn Sweden, den 22 juli 2015
Helt ok

Personalen, poolen & avståndet.
Helt ok. Just passerade för vidare transport inom Indonisien. Personalen hjälpsam.
Linnea B. Reste med partner Sweden, den 31 januari 2015
Wierd!

Så himla konstigt! Det är jättelika standard i de olika rummen, vi bodde här förut, checkade ut och reste runt lite sen kom vi tillbaka och skulle checka in. Fick då ett annat rum som var MYCKET sämre än de vi hade innan. Fanns ingen kyl, badrummet var snuskigt, myror överallt och usch det var inte alls som de rummet vi hade innan. Men vi gick mer till receptionen och vi fick byta rum, faktiskt till de vi hade första gången :)
Linnea B. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2015
Mycket bra, trivsamt och fint

Personalen var super, rent och fräscht och valuta för pengarna!!!
Vi stannade i 4 nätter och var väldigt positivt överraskade! Jättebra frukost, trevlig personal, fin pool och städade rum.
Mons B. Familj med äldre barn Sweden, den 4 januari 2015
Fint poolområde men dåliga rum.

God frukost. Fin balkong o härlig pool.
Rummen var dåliga och ofräscha. Personalen trevlig o poolen fin. Tyvärr är stranden fruktansvärt skitig. Ingen upplevelse men vi var där endast 2 nätter innan hemresa.
Peter S. Reste med partner Sweden, den 20 december 2014

Poolen, läget, trevlig personal
Åk aldrig till Kuta, smutsig strand, otrevliga människor som är på som flugor. Hotellet var bra, bra restauranger i närheten.
Hannes H. Reste med partner Sweden, den 18 maj 2013
bra hotell 3 min gångavstånd kuta beach

nära kuta beach, pool,
Jan V. Reste med partner Sweden, den 19 mars 2013
Mysigt hotell nära stranden

Poolen, personalen och det centrala läget.
Amanda W. Reste med partner Australia, den 25 augusti 2015
GREAT VALUE

PRICE, LOCATION & STAFF
VERY PLEASANT STAY AT BALI SANDY. IT IS THE SECOND TIME WE HAVE STAYED AT THE RESORT AND WE WOULD HAVE NO HESITATION IN STAYING AGAIN.
Nina-Maria J. Familj med småbarn Australia, den 20 augusti 2015
Fantastic holiday

Food Service Cleanliness
Fantastic family holiday.
Mohamed F. Gruppresenär Singapore, den 17 augusti 2015
Awesome

Location,surrodings,good rooms
Awesome!!

Balisandy Resorts BaliBalisandy Resorts Bali - PoolBalisandy Resorts Bali - PoolBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - GästrumBalisandy Resorts Bali - Balkong/terrassBalisandy Resorts Bali - Balkong/terrassBalisandy Resorts Bali - Balkong/terrassBalisandy Resorts Bali - UtsiktBalisandy Resorts Bali - UtsiktBalisandy Resorts Bali - EntréBalisandy Resorts Bali - LobbyBalisandy Resorts Bali - LobbyBalisandy Resorts Bali - LobbyBalisandy Resorts Bali - FaciliteterBalisandy Resorts Bali - FaciliteterBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - RestaurangBalisandy Resorts Bali - Restaurang

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.