Beringgis Beach Resort & Spa

Km 26, Jalan Papar, Kampung Beringgis, Kinarut, Papar, Kota Kinabalu, Malaysia 89600 (Visa karta)

Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Gästrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Gästrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Gästrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Gästrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Gästrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Gästrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Gästrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Badrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Badrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Badrum Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Lobby Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Pool Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Spa Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Spa Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Restaurang Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Business Center
Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Hotellet från utsidan Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Hotellet från utsidan Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Hotellet från utsidan Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Trädgård Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Trädgård Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Strand Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Utsikt Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Utsikt Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Spa Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Omgivningar Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Entré Beringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Restaurang
Område: Papar Antal rum: 130

6,5
6,8
Mons B. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2013
Stort opersonligt hotell

Fint läge alldeles vid en lång härlig sandstrand. En bra anläggning ensligt belägen
Dålig respons från receptionen. Tog över 1 tim att få ett acceptabelt rum. Dåliga kunskaper och ointresse att vara behjälplig med transporter. Fick en urusel taxi till ett överpris.
Erik G. Reste med partner Sweden, den 17 januari 2013
Strandhotell för avslappning

Rent / lyxiga rum / vackert läge
Ligger 25min utanför stan - Hotellet erbjuder skjuts för 15RM enkel resa, taxi kostar 60RM. Rent,lyxigt och luftigt rum (superior) med 25sec till poolen. Matutbudet är något tafatt men smakmässigt OK. Tilltagen frukostbuffé. Ett hotell för dig som vill ligga i en solstol och läsa. Stranden var ren (långgrunt) men trafikerades då och då av bilar.
Camilla O. Reste med partner Sweden, den 15 februari 2011
Bra mat och fina rum

Trevlig personal
Fint hotell med trevlig personal och bra mat. Ligger en bit utanfor stadskarnan men eftersom vi inte bodde dar sa manga natter sa gjorde inte det nagot. Nara till stranden med det var inte sa fint dar sa vi lag mest vid poolen. Poolen var kanske inte sa ren, den var iallafall valdigt grumlig.
Frida O. Gruppresenär Sweden, den 15 februari 2011
Fint hotell men langt utanfor Kota Kinabalu

Fina rum
fint hotell och fina rum, trevlig personal. poolen var ganska grumlig och restaurangen pa hotellet var sadar. sjalva maten var helt okej men hanteringen av restaurangen var lite slapp. vi fick be extra om rena glas bla.
Johnny J. Reste med partner Sweden, den 23 januari 2011
Lugt läge med trevlig personal

Mycket trevlig personal, lugnt, härlig strand
lugnt läge. ca 40 min från kk stad. buss avgår 4ggr per dag tor från resorten, för en billig peng. stranden lugn och perfekt för långa promenader. skylt varnade för maneter, men vi badade några gånger, såg/kände inga. alla i personalen väldigt trevliga och vänliga. vi fick god service och mycket bra bemötande. härlig trädgård kring boendet.
Johnny J. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2011
Lungt läge, strandnära

Lungt, trevlig personal.
lugnt och skönt läge. en lummig trädgård kring boendet. caféet/restaurangen vid stranden hade inte så mycket att välja på, men det vi åt där var väldigt gott. stranden var lugn och nästan folktom då vi var där. ett stort plus är personalen, som alla är väldigt trevliga och tillmötesgående. stämningen är hjärtlig, nästan familjär. ca 40 min tar det in till kk, beroende på trafiken. en buss avgår tre gånger om dagen t.o.r från hotellet. bra service för en billig peng. bra att ibland komma in till stan för shopping, restauranger och billigare massage!
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Bra att boka turer via disken på hotellet. Vi bokade Mount Kinabalou och det funkade bra. Vi är väldigt nöjda.
Evert L. Ensamresenär Sweden, den 10 januari 2011
fina rum, fin service fran all persona

Att alla i personalen hjalpte till med allt och ett glatt humor.
ett mycket bra hotell for den / dom som vill ha lite lugn och ro omkring sig, stranden som ar ett par km lang, ar utmarkt for en morgon/kvallstraning. och om man vill sa var det latt att ta sig in till kota kinabalu. dagtid har hotellet egna bussar. aven en god service for dom som onskar nagot aventyr, te.x. forspaddling.
Filippa K. Familj med småbarn Sweden, den 9 januari 2011
Bra och trevligt resort

Fin strand, ostört och bra pool
Barnen älskade stranden och poolen. Vi hade tre lugna och sköna dagar där. Standarden var vad man kunde förvänta sig av priset. Frukosten var mycket bra. Resturangen erbjöd en bred meny med ok priser. Vi var mycket nöjda.
Paul F. Reste med partner United States of America, den 8 september 2014
enjoying the atmosphere

quiet, pool, ocean front
It is a nice place to get away from the hustle of life. ... quiet, peaceful, ..however i think you are over priced by at least $50-75 myr per night. Things like , more drinking water, access to ice, and more servings of coffee would improve my impression.
Swee T. Reste med partner Malaysia, den 30 juli 2014

good

Beringgis Beach Resort & Spa Kota KinabaluBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - GästrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - GästrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - GästrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - GästrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - GästrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - GästrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - GästrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - BadrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - BadrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - BadrumBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - LobbyBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - PoolBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - SpaBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - SpaBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - RestaurangBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Business CenterBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Hotellet från utsidanBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Hotellet från utsidanBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Hotellet från utsidanBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - TrädgårdBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - TrädgårdBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - StrandBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - UtsiktBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - UtsiktBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - SpaBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - OmgivningarBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - EntréBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - RestaurangBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - StrandBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - RestaurangBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - SpaBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - UtsiktBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - LobbyBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - PoolBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - UtsiktBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - CaféBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - PoolBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - RestaurangBeringgis Beach Resort & Spa Kota Kinabalu - Strand

Kundrecensioner - Beringgis Beach Resort & Spa, Kota Kinabalu