Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm

Knesebeckstrasse 63, Charlottenburg, Berlin, Tyskland 10719 (Visa på karta)

Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Restaurang Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Restaurang Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Restaurang Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Entré Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Reception Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Lobby Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Entré Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidan
Område: Charlottenburg Antal rum: 131

Jan A. Ensamresenär Sweden, den 20 februari 2015
läget

läget priset service
Leena A. Reste med partner Sweden, den 31 maj 2014
Centralt och nära till restauranger.

Nära till allmänna kommunikationsmedel. Nära till restauranger och cafeer. Ligger i ett tryggt område.
Jag var på hotellet för ett par år sidan och det hade verkligen chanserat! Hotellfrukosten var nu mycket enkel och personalstyrkan hade minskat till ett minimum. Förra gången kände man sig mycket omhändertagen, nu flummade den lilla personalstyrkan mest runt. Maten var ok, men inte mer. Detsamma gäller maten i restaurangen, men där var personalen vänlig. Städningen av rummet var i tidigaste laget (runt 8.30). Rummet var rent men nedslitet, ljudet från gatan och korridoren hördes väldigt mycket (öronproppar rekommenderas!).
Lars-Ake S. Reste med partner Sweden, den 2 maj 2013
Fick inte det rum som jag bokat...

Läget, läget, läget
Enligt personalen fick de inte reda på att vi valt ickerökare och två sängar eftersom vi inte bokade direkt med dom.. Dåligt. Fick först ett rökrum som vi direkt sa att vi inte bokat (har allergi...). Vi fick ett annat rum, men det rummet hade bara en stor säng och inte två som jag bokade!! :(
Patrik E. Ensamresenär Sweden, den 2 augusti 2012
Läget är toppen!

Läget
Nära till det jag ville hinna med under mina två dagar i Berlin. Dock väldigt på rummet mot bakgården så solen ligger på hela dagen.
Tips: Ett par tvärgator ligger Meinekestrasse som blev något av en hemgata för mig. Otroligt god Currywurst. Lika bra Thai och Vietnamesisk mat inne i Lidl-gallerian bredvid och lite längre ner på gatan fanns det bästa av allt: Lanna Thai. Den bästa Thaimassage jag varit med om. Perfekt för en stel bilåkarkropp. (För att det inte ska bli några missförstånd: Thaimassage utan de kladdiga aspekter som så ofta förknippas med det)
Helmut P. Reste med partner Germany, den 1 augusti 2015
Not again

Convenience , 24/7 open , good bathroom
No fridge, food reheated, linen rinsed in soft rinse and made oure bodies itchy. Internet is difficult to maintain and cut off on day of leave . Lift in building too smal
Sergelen T. Reste med partner Mongolia, den 17 juli 2015
Great location am Kurfurstendamm

Clean, great location, friendly staff
We stayed for one night and it was a right choice to stay at this hotel. Clean, close to everything and the hotel has a parking place for those who travel by car.
Alasdair U. Ensamresenär Australia, den 4 juli 2015
Comfortable and clean without trimmings

Staff were very helpful and gave good advice about sights to see in Berlin. Location was excellent and handy for the 109 bus which runs in from Tegal airport
Very pleasant and I would use the hotel again.
Yingxin L. Ensamresenär China, den 30 juni 2015

comfort, location, cleen
Rohan G. Affärsresenär Sri Lanka, den 9 mars 2015
Not value for money

Nothing

Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm BerlinBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - RestaurangBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - RestaurangBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - RestaurangBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - EntréBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - ReceptionBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - LobbyBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - EntréBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidan

Kundrecensioner - Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm, Berlin

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.