Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm

Knesebeckstrasse 63, Charlottenburg, Berlin, Tyskland 10719 (Visa karta)

Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Badrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Badrum Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Buffé Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Buffé
Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Restaurang Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Restaurang Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Festvåning Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Festvåning Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Pub/lounge Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Café Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Café Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Café Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Reception Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidan Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidan
Område: Charlottenburg Antal rum: 131

6,8
Leena A. Reste med partner Sweden, den 31 maj 2014
Centralt och nära till restauranger.

Nära till allmänna kommunikationsmedel. Nära till restauranger och cafeer. Ligger i ett tryggt område.
Jag var på hotellet för ett par år sidan och det hade verkligen chanserat! Hotellfrukosten var nu mycket enkel och personalstyrkan hade minskat till ett minimum. Förra gången kände man sig mycket omhändertagen, nu flummade den lilla personalstyrkan mest runt. Maten var ok, men inte mer. Detsamma gäller maten i restaurangen, men där var personalen vänlig. Städningen av rummet var i tidigaste laget (runt 8.30). Rummet var rent men nedslitet, ljudet från gatan och korridoren hördes väldigt mycket (öronproppar rekommenderas!).
Lars-Ake S. Reste med partner Sweden, den 2 maj 2013
Fick inte det rum som jag bokat...

Läget, läget, läget
Enligt personalen fick de inte reda på att vi valt ickerökare och två sängar eftersom vi inte bokade direkt med dom.. Dåligt. Fick först ett rökrum som vi direkt sa att vi inte bokat (har allergi...). Vi fick ett annat rum, men det rummet hade bara en stor säng och inte två som jag bokade!! :(
Patrik E. Ensamresenär Sweden, den 2 augusti 2012
Läget är toppen!

Läget
Nära till det jag ville hinna med under mina två dagar i Berlin. Dock väldigt på rummet mot bakgården så solen ligger på hela dagen.
Tips: Ett par tvärgator ligger Meinekestrasse som blev något av en hemgata för mig. Otroligt god Currywurst. Lika bra Thai och Vietnamesisk mat inne i Lidl-gallerian bredvid och lite längre ner på gatan fanns det bästa av allt: Lanna Thai. Den bästa Thaimassage jag varit med om. Perfekt för en stel bilåkarkropp. (För att det inte ska bli några missförstånd: Thaimassage utan de kladdiga aspekter som så ofta förknippas med det)
Jaeho B. Ensamresenär South Korea, den 3 oktober 2014
Good Location, Reasonable price

Location, Prcie, Clean
Alias I. Ensamresenär Malaysia, den 16 augusti 2014
You Are Paying More Only For The Location

Location
3,3
The price is a little high compared to the facilities offered. The room didn't even have air conditioned. You need to open the balcony door/window to let some fresh air go in. Unfortunately it was noisy at night. I found a dead bee in my toilet shower gel bottle (imagine how did it get in there) and was wondering if the housekeeping team did their jobs properly. I only love the location. That's all.
Samantha H. Ensamresenär Australia, den 16 augusti 2014
lovely hotel

clean, nice staff, spacious
Michael A. Ensamresenär United Kingdom, den 4 juli 2014
Good

Good
Paula P. Reste med partner Brazil, den 9 maj 2014
great location, ok hotel

location, fast check in an
Frank N. Ensamresenär Norway, den 3 maj 2014
A verry kind Staff in an cosy hotel.

The Staff.Location.Price.
I have som Good Days and good night off sleep. The location is great.
Prasanth P. Ensamresenär India, den 2 mars 2014
BUdget hotel, Good location, their Wifi sucks

Location
It was OK. Other than location and budget, there is nothing great about this hotel. Book this only if you are on a tight budget.

Berlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm BerlinBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - BadrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - BadrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från utsidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - BufféBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - BufféBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - RestaurangBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - RestaurangBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - FestvåningBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - FestvåningBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Pub/loungeBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - CaféBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - CaféBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - CaféBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - ReceptionBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Hotellet från insidanBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - MötesrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - GästrumBerlin Plaza Hotel am Kurfurstendamm Berlin - Gästrum