Best Western Kuta Beach

Benesari Street Pantai Kuta, Kuta / Tuban, Bali, Indonesien (Visa karta)

Best Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidan Best Western Kuta Beach Bali - Hotellet från utsidan Best Western Kuta Beach Bali - Svit Best Western Kuta Beach Bali - Pub/lounge Best Western Kuta Beach Bali - Gästrum Best Western Kuta Beach Bali - Pub/lounge Best Western Kuta Beach Bali - Badrum Best Western Kuta Beach Bali - Gästrum Best Western Kuta Beach Bali - Restaurang Best Western Kuta Beach Bali - Mat och dryck Best Western Kuta Beach Bali - Mat och dryck Best Western Kuta Beach Bali - Mat och dryck Best Western Kuta Beach Bali - Mat och dryck Best Western Kuta Beach Bali - Mat och dryck Best Western Kuta Beach Bali - Mat och dryck Best Western Kuta Beach Bali - Pool
Best Western Kuta Beach Bali - Business Center Best Western Kuta Beach Bali - Omgivningar Best Western Kuta Beach Bali - Pool Best Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidan Best Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidan Best Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidan Best Western Kuta Beach Bali - Balkong/terrass Best Western Kuta Beach Bali - Pool Best Western Kuta Beach Bali - Pool Best Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidan Best Western Kuta Beach Bali - Mötesrum
Område: Kuta / Tuban Antal rum: 144

7,1
Fredrik C. Reste med partner Sweden, den 18 juli 2013
Mycket prisvärt

Nära till stranden, relativt lugnt område, ok standard
Mycket bra. Hotellet ligger jättebra. Nära till stranden (200m) ligger i ett lite lugnare område än Kuta/poppies lane. Med tanke på priset så har jag inte hittat något som är bättre och lika nära till stranden. Det är ca 15-20 min att gå till nattklubbar etc. Rummen är väldigt små, men vi tyckte att det var helt ok. Frukosten får godkänt men inte så mycket mer. Tyvärr bygger dom ett nytt hotell framför BW så utsikten från takpoolen stämmer inte riktigt med verkligheten... Vi kommer bo här igen.
Josefine J. Reste med partner Sweden, den 24 april 2013
strand häng, shopping och nöjen

relativt bra läge, nära till stranden, fräsht
bra, väldigt rent och fint med bekväma rum. väldigt nära till stranden och relativt nära till shopping och ute liv.
Sofia N. Gruppresenär Sweden, den 30 januari 2013
Underbar takterass med pool

Hotellet var av hög klass, bra frukost, fin pool, mysig lounge o restaurang på taket
det här va ett hotell jag gillade mkt, underbara sängar, två sköna stora sängar. många kanaler på tvn, var på engelska flera film kanaler, mysig toa o dusch, safetybox, kyl plus minibar. gratis vatten varje dag. städning o nya lakan o handdukar varje dag. leende o mycket trevlig personal. bra frukost buffé med det mesta på. bäst var takterassen med utsikt över hela kuta beach solnedgångarna var underbara från den höjden. pool restaurang och chillout lounge täkte terrassen. kanon! det negativa var att det va lyhört. bodde på vån 1 o där hörde man ständigt trafik vakternas visselpipa stup i ett. samt ngn sorts renoveringen på hotellet, dom spika o banka förfullt, o till sist monster bygget utanför fönstret där dom lägger en grund.... hemsk utsikt o jobbigt ljud!!
Sofia N. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2013
Jättefint hotell

Frukosten poolen rummet
Underbart ställe bara ett stenkast från stranden, underbar takterass med pool restaurang o chill hörna, nystädat varje dag mysiga rum, tråkig utsikt dock där dom bygger ett nytt hotell, tunna väggar man hör allt, stor o bra frukost buffé helt underbar
Richard N. Reste med partner Sweden, den 9 januari 2013
Okey läge, dessvärre ganska sunkigt !

Stora rum, gratis internet och fin utsikt över havet!
Vi bodde på hotellet i 2 nätter! Rummet var ganska stort, men fick en sunkigt känsla ganska snabbt! Utsikten från rummet var på en bakgård med en massa galna höns och tuppar , dessutom byggde dom om på baksidan, så det såg ut som att det hade varit krig dagarna innan vi anlände. Men helt okey om man bara ska landa där för några dagar för att senare fortsätta att resa! Personalen var mycket hjälpsamma!
Emmy H. Reste med partner Sweden, den 24 november 2012
Rent & fräscht, bra läge MEN...

Rent, modernt rum, hyfsat bekväm säng, bra läge
Helt okej hotell för den peng man betalar! Relativt centralt utan att vara riktigt mitt i smeten (några hundra meter från stranden, några minuters promenad till Beachwalk-gallerian, några minuters promenad till shoppinggata med restauranger, massage etc.). Rent och välstädat överallt, både i rum och allmänna utrymmen som poolområde. Väldigt trevlig och hjälpsam personal vilket ger många plus! Dock så är rummen otroligt små och saknar möjlighet att hänga upp kläder, handdukar osv för torkning. Frukosten är ingen direkt höjdare men innehåller frukt, bröd, ägg, kaffe och diverse varma rätter.
Restaurangtips: Rakt över gatan finns en restaurang som hör till hotellet Komala Indah II som serverar god och billig mat!
Camilla J. Reste med partner Sweden, den 20 juni 2012
Ett toppenhotell med centralt läge

Hotellets placering, frukosten och den trevliga personalen
vi blev jätte nöjda med vår vistelse på detta hotell att vi valde att bo där igen när vi återvände till kuta efter två veckor på gili trawangan. rummen är små men väldigt fräscha! kuta beach ligger endast 50-100 meter från hotellet och det finns även en supermarket 30 meter från hotellet. det är gångavstånd till shopping och stort utbud av barer och restauranger. vi kan varmt rekommendera detta hotell och har redan gjort det till våra närstående som planerat in en resa senare i år!
Niclas B. Familj med småbarn Sweden, den 21 maj 2012
Fint och nybyggt hotell

Trevlig personal
Hotellet ligger en bit ifrån Kuta "centrum" det tar ca 10-15 min att gå med barnvagn. Rummen är ganska små, dåligt med garderob plats. Bra städat på rummen och en väldigt bra frukost buffe med allt vad man kan önska sig. Trevlig och hjälpsam personal. Om vi åker tillbaka till Kuta så är detta hotell ett alternativ.
Amanda M. Gruppresenär Sweden, den 4 maj 2012
rent och fint hotell

poolen pa taket, trevlig personal, harlig frukostbuffe
vi har rest runt som backpackers och blev valdigt glada av att motas av detta fina hotell, rummet som vi fick var dock ratt litet, men det funkar om man trivs med sitt sallskap. Frukostbuffen var jattegod, och personalen var valdigt trevlig och det var bra stadning. Hotellet lag nara till stranden och nara in till "stan"
Tips: vi bokade dett
Emelie W. Reste med partner Sweden, den 22 april 2012
Trevligt hotell vid stranden

Poolen, personalen och frukosten
härligt hotell med trevlig personal. jättefin pool på taket och alldelens vid stranden. frukosten var bra, fanns mycket att välja på. lite små rum kanske, men rent och fräscht.

Best Western Kuta Beach BaliBest Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidanBest Western Kuta Beach Bali - Hotellet från utsidanBest Western Kuta Beach Bali - SvitBest Western Kuta Beach Bali - Pub/loungeBest Western Kuta Beach Bali - GästrumBest Western Kuta Beach Bali - Pub/loungeBest Western Kuta Beach Bali - BadrumBest Western Kuta Beach Bali - GästrumBest Western Kuta Beach Bali - RestaurangBest Western Kuta Beach Bali - Mat och dryckBest Western Kuta Beach Bali - Mat och dryckBest Western Kuta Beach Bali - Mat och dryckBest Western Kuta Beach Bali - Mat och dryckBest Western Kuta Beach Bali - Mat och dryckBest Western Kuta Beach Bali - Mat och dryckBest Western Kuta Beach Bali - PoolBest Western Kuta Beach Bali - Business CenterBest Western Kuta Beach Bali - OmgivningarBest Western Kuta Beach Bali - PoolBest Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidanBest Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidanBest Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidanBest Western Kuta Beach Bali - Balkong/terrassBest Western Kuta Beach Bali - PoolBest Western Kuta Beach Bali - PoolBest Western Kuta Beach Bali - Hotellet från insidanBest Western Kuta Beach Bali - Mötesrum