Tillbaka till hotellinfo

Niclas B.
02 augusti 2012
Fint och nybyggt hotell
Trevlig personal
Hotellet ligger en bit ifrån Kuta "centrum" det tar ca 10-15 min att gå med barnvagn. Rummen är ganska små, dåligt med garderob plats. Bra städat på rummen och en väldigt bra frukost buffe med allt vad man kan önska sig. Trevlig och hjälpsam personal. Om vi åker tillbaka till Kuta så är detta hotell ett alternativ.

Camilla J.
26 juni 2012
Ett toppenhotell med centralt läge
Hotellets placering, frukosten och den trevliga personalen
vi blev jätte nöjda med vår vistelse på detta hotell att vi valde att bo där igen när vi återvände till kuta efter två veckor på gili trawangan. rummen är små men väldigt fräscha! kuta beach ligger endast 50-100 meter från hotellet och det finns även en supermarket 30 meter från hotellet. det är gångavstånd till shopping och stort utbud av barer och restauranger. vi kan varmt rekommendera detta hotell och har redan gjort det till våra närstående som planerat in en resa senare i år!

Amanda M.
14 maj 2012
rent och fint hotell
poolen pa taket, trevlig personal, harlig frukostbuffe
vi har rest runt som backpackers och blev valdigt glada av att motas av detta fina hotell, rummet som vi fick var dock ratt litet, men det funkar om man trivs med sitt sallskap. Frukostbuffen var jattegod, och personalen var valdigt trevlig och det var bra stadning. Hotellet lag nara till stranden och nara in till "stan"

Emelie W.
28 april 2012
Trevligt hotell vid stranden
Poolen, personalen och frukosten
härligt hotell med trevlig personal. jättefin pool på taket och alldelens vid stranden. frukosten var bra, fanns mycket att välja på. lite små rum kanske, men rent och fräscht.

Christian M.
31 mars 2012
Fin utsikt
Poolen på taket
Vi bodde här i 4 dagar. Fick bra frukost och lite lugn uppe på taket till hotellet där poolen finns. Det ligger lite utanför Kuta om man nu gillar det röriga livet mitt inne i. Därför får man rekommendera en mopped om man vill ta sig runt. Men havet ligger ju nära.

Dana C.
12 mars 2012
Bra läge till bad och nöje
Bra läge, fina och rena rum, nära till det mesta.
Hotellet ligger bara några meter till Kuta beach och bara kort gångavstånd till shopping och nattliv. Varmt rekommenderat är hotellets takterass med pool och bar! Man kan se hela Kuta beach därifrån. Det finns många bra restauranger i närheten med varierande maträtter, så det passar alla magar. Enkelt att hyra moppe och surfbräda i närheten av hotellet. Det finns också många reseagenter i närheten som har oerhört många aktiviteter att erbjuda. Vi köpte en dykningsutflykt och det är verkligen att rekommendera!

David G.
19 februari 2012
Rent och bra läge.
Bra läge. Rent och nytt. Takpoolen.
Kändes nytt och fräscht och allt fungerar som förväntat av prisklassen. Rummet kanske i minsta laget för två personer med packning + surfbräda. Frukostmatsalen under förväntan, trångt och stökigt. Bufféutbudet ok. Att toaletten har glasvägg mot sängen kanske kan upplevas lite oprivat.

Leandro L.
Filippinerna
27 augusti 2016
Location
Very close to the beach and the mall

Victoria G.
Australien
26 augusti 2016
Return visitor
Second time staying at BW hotel is very good for the price you pay, staff are friendly and helpful. Good location. Will visit again!

shamirul O.
Brunei