Bong Sen Hotel Saigon

117-119-121-123 Dong Khoi Street, District 1, Dist. 1 - Dong Khoi, Ho Chi Minh-staden, Vietnam (Visa karta)

Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum
Område: Dist. 1 - Dong Khoi Antal rum: 129

8,9
7,1
Mons B. Reste med partner Sweden, den 18 januari 2014
Utmärkt hotel centralt läge

Läge, Stor Svit, Stor balkong
Vistelsen på Bong Sen var positivt, hjälpsam personal, Middags buffén med skaldjur spännande men var en katastrof för magen.
Kjell W. Familj med äldre barn Sweden, den 3 januari 2013
Utmärkt läge men små rum

Bra läge, bra frukost, vänliga personal
bra läge nära alla kända hotell såsom hotell rex, contentinental och caravell. även nära till shoppingen ändå ett lungt läge. har även en resebokning på hotellet så man kan boka resa till tunnlarna, väldigt intressant( ta med öronskydd om man har känsliga öron) där man får bl.a. provskjuta gevär.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: resa till tunnlarna, väldigt intressant( ta med öronskydd om man har känsliga öron) där man får bl.a. provskjuta gevär.
Gunnar A. Reste med partner Sweden, den 21 mars 2012
Utmärkt läge i Distrikt 1

Läget, service
Ett perfekt läge mitt i stan, nära till det mesta. Lite slitna rum, men fullt ok för ett par dagars vistelse i staden. Vänlig personal och en bra frukost.
Nils D. Reste med partner Sweden, den 5 februari 2012
Mycket bra och centralt beläget hotell

centralt läge, god service, bra frukost
hotellet ligger på bästa läge i hcmc. du har nära till de bättre butiksgatorna. kanske inte de allra billigaste kvarteren men på kort avstånd kan du nå flera intressanta besök. hotellet har en mycket bra service och personalen talar bra engelska, vilket inte är någon garanti på andra hotell. en mycket bra hotell frukost serveras högst upp. vi kan varmt rekommendera hotellet.
Restaurangtips: Det berömda hotell Rex ligger bakom knuten och kan vara värt ett besök på deras berömda takterass
Anders J. Reste med partner Sweden, den 22 december 2010
Utmärkt läge Slitna rum

Bra personal låg bra till
LÅG bra till nära till alla sevärdetheter.bra personal. god frukost. nära till saigon floden om vlle åka båt.
Restaurangtips: BIER Garden till vänster om hotellet mycker gods öl sorter och bra mat.
Birgitta A. Reste med partner Sweden, den 2 december 2010
Trevligt hotell

Rent och fräscht rum.Bra läge
bong sen hotel är enligt vår mening ett prisvärt alternativ om du letar boende centralt i ho chi minh. rummet var rent och fräscht.sängarna var mjuka (med asiatiskt mått).gatutrafiken hördes ej in.frukostbuffe ingick och hotellet ordnade upphämtning på flygplatsen åt oss.eftersom vi reste vidare redan nästa morgon så kan vi tyvärr inte bedömma de andra faciliteterna.
Kjell M. Reste med partner Sweden, den 23 mars 2010
Trevligt hotell - nära till allt

Hotellet är inte alltför stort och har en trevlig atmosfär med vänlig personal och ligger nära till allt mitt i stan. Rent och snyggt med bra frukost och möjlighet att sitta ute på takterass. Snabbt internet finns i anslutning till matsalen. Vacker äldre byggnad.
Min fru och jag har rest mycket och det här hotellet gillade jag verkligen. Vacker äldre byggnad mitt i stan och nära till allt med gångavstånd till flera sevärdheter. Hotellet har en intim karaktär och är inte större än att man blir igenkänd av personalen. Det enda negativa är en viss störning från trafiken, men den var inte särskilt besvärande. Hotellet kan rekommenderas och jag skulle välja det igen.
Ulf L. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2010
Saigon mars-10

Hotellet är ok med bra service och mat
Rummet var ok i sig men utan fönster och rätt trist men rent och i övrigt ok.
Anna B. Gruppresenär Sweden, den 17 januari 2010
Nice but noisy

Very good service. The room was nice and clean.
The Bong Sen Hotel is a really nice hotel in the center of Saigon. We could walk almost anywhrer we wanted to (the ben than market, nice restaurants, the "notre dame", the club we went to at night). The breakfast was really good and the staff was friendly and helpful. The room was nice and clean, but very noisy during the night, due to all the aircon that was right outside. So bring your earplugs!
Stig V. Ensamresenär Sweden, den 23 december 2009
Prisvärt centralt beläget hotell

Det centrala läget är utmärkt aldeles invid Sheraton hotel. God hotelstandard för priset.
Jag hade bokat två hotellnätter 21-23 december 2009 som avslutning på en 14 dagars semester i Vietnam. Jag hade gått förbi hotellet vid min ankomst 12 dagar tidigare och bestämt mig för att bo här på grund av det centrala läget. Mina önskemål via Agodas bokningsformulär om ett tyst rum högt upp i huset och innåt gården uppfylldes. Rumsstandarden uppfyller mina krav med AC, säkerhetsskåp och kylskåp.

Bong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-stadenBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidanBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - MötesrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - MötesrumBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangBong Sen Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Lobby