Boomerang Inn

5/1-8 Hat Patong Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa på karta)

Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidan Boomerang Inn Phuket - Balkong/terrass Boomerang Inn Phuket - Lobby Boomerang Inn Phuket - Pool Boomerang Inn Phuket - Pool Boomerang Inn Phuket - Lobby Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Reception Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Pool Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Café
Boomerang Inn Phuket - Fritidsfaciliteter Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Balkong/terrass Boomerang Inn Phuket - Entré Boomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidan Boomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidan
Område: Patong Antal rum: 62

baserat på 172
omdömen

8,5
Britt N. Ensamresenär Sweden, den 24 februari 2015
lugn semester

nära till stranden. lagom stort hotell. vänlig personal. bra gångavstånd till bangla road och jungseilon.
Mycket trevligt. Andra året som jag bor där, äter frukost varje morgon med en annan svensk som också bor där varje år.
Lena N. Reste med partner Sweden, den 6 februari 2015
trevlig personal och ett bra läge på hotellet

bra fungerade wifi rent och fint och trevlig och glad petdpnsö
Var inte där så länge men det är helt ok ställe
Fredrik H. Gruppresenär Sweden, den 28 januari 2015
Prisvärt

Mkt prisvärt, man får vad man betalar för
Helt oki, trevlig personal, ngt slitna rum
Britt N. Ensamresenär Sweden, den 25 februari 2014
innehållsrik semester

lugnt centralt läge. Trevlig personal. Bra mellanklass hotell.
Jag har bott i området i många år o trivs med lugnet o ändå nära till allt.jag har återkommit till Thailand 15 år i rad och de senaste 8 åren till Patong.
Ewa K. Ensamresenär Sweden, den 18 februari 2014
Ett hyfsat bra hotell!

Frukosten, personalen och hissen.
Ett trevligt hotell! Kunde varit lite bättre på städning av duschrum. Men i det stora hela helt okay. Lite svårt med engelskan av viss personal men det löste sig alltid. nära till stranden ca 2min gångväg.
Annika O. Gruppresenär Sweden, den 22 februari 2013
Bra läge och trevlig personal

Nära till stranden
Lugnt läge på parallelgata, trevlig personal och god frukosttallrik.
Asa C. Ensamresenär Sweden, den 28 mars 2012
Utmärkt läge men slitna rum

Billigt om man ej är intresserad av frukost,
Ett hotell jag inte skulle bo på någon längre tid/passar nog yngre människor eller bagpackers bäst,skulle inte bo där med barn.
Patrik R. Ensamresenär Sweden, den 3 mars 2012
Nice staff, good location

the staff
Kan säga att mycket va bra men en del va dåligt, luktade konstigt på första rummet men jag fick byta rum på en gång. i övrigt nöjd.
Marie B. Gruppresenär Sweden, den 3 mars 2012
Utmärkt läge i Patong!

läget, fräscht
Trevlig personal och rena fräscha rum. Perfekt läge med gångavstånd till både strand och krogar. Inte mitt i smeten så man stördes inte av ljud från något.
Ulf L. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2012
Trevligt familjehotell

Lugnt område med gångavstånd till centrum i patong!
Mycket trevlig vistelse då vi besökte allt vi hann med på en vecka vi åkte till phi phi och vi besökte zoo och badade så mycket vi orkade med! Vi åt massor med god mat !
Tips om shopping: Shoppa och pruta regält då det blir riktigt billigt att köpa kläder hos skräddaren bl.a silversmycken och guld kan vara billigt också!

Boomerang Inn PhuketBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Balkong/terrassBoomerang Inn Phuket - LobbyBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - LobbyBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - ReceptionBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - FritidsfaciliteterBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - Balkong/terrassBoomerang Inn Phuket - EntréBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - RestaurangBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - Sport och fritidsaktiviteterBoomerang Inn Phuket - Sport och fritidsaktiviteterBoomerang Inn Phuket - Sport och fritidsaktiviteterBoomerang Inn Phuket - StrandBoomerang Inn Phuket - FaciliteterBoomerang Inn Phuket - Hotellet från insidanBoomerang Inn Phuket - Hotellet från insidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.