Boomerang Inn

5/1-8 Hat Patong Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Badrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Balkong/terrass Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidan Boomerang Inn Phuket - Balkong/terrass Boomerang Inn Phuket - Lobby Boomerang Inn Phuket - Pool Boomerang Inn Phuket - Pool Boomerang Inn Phuket - Lobby Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Reception
Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Pool Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Café Boomerang Inn Phuket - Fritidsfaciliteter Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum Boomerang Inn Phuket - Gästrum
Område: Patong Antal rum: 62

8,5
6,6
Britt N. Ensamresenär Sweden, den 25 februari 2014
innehållsrik semester

lugnt centralt läge. Trevlig personal. Bra mellanklass hotell.
Jag har bott i området i många år o trivs med lugnet o ändå nära till allt.jag har återkommit till Thailand 15 år i rad och de senaste 8 åren till Patong.
Ewa K. Ensamresenär Sweden, den 18 februari 2014
Ett hyfsat bra hotell!

Frukosten, personalen och hissen.
Ett trevligt hotell! Kunde varit lite bättre på städning av duschrum. Men i det stora hela helt okay. Lite svårt med engelskan av viss personal men det löste sig alltid. nära till stranden ca 2min gångväg.
Annika O. Gruppresenär Sweden, den 22 februari 2013
Bra läge och trevlig personal

Nära till stranden
Lugnt läge på parallelgata, trevlig personal och god frukosttallrik.
Asa C. Ensamresenär Sweden, den 28 mars 2012
Utmärkt läge men slitna rum

Billigt om man ej är intresserad av frukost,
Ett hotell jag inte skulle bo på någon längre tid/passar nog yngre människor eller bagpackers bäst,skulle inte bo där med barn.
Patrik R. Ensamresenär Sweden, den 3 mars 2012
Nice staff, good location

the staff
Kan säga att mycket va bra men en del va dåligt, luktade konstigt på första rummet men jag fick byta rum på en gång. i övrigt nöjd.
Marie B. Gruppresenär Sweden, den 3 mars 2012
Utmärkt läge i Patong!

läget, fräscht
Trevlig personal och rena fräscha rum. Perfekt läge med gångavstånd till både strand och krogar. Inte mitt i smeten så man stördes inte av ljud från något.
Ulf L. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2012
Trevligt familjehotell

Lugnt område med gångavstånd till centrum i patong!
Mycket trevlig vistelse då vi besökte allt vi hann med på en vecka vi åkte till phi phi och vi besökte zoo och badade så mycket vi orkade med! Vi åt massor med god mat !
Tips om shopping: Shoppa och pruta regält då det blir riktigt billigt att köpa kläder hos skräddaren bl.a silversmycken och guld kan vara billigt också!
Sara E. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2012
Lortigt

Trevlig personal
vi bodde här i ca 5 nätter och var väl inte riktigt nöjd med hotellet. rummen var riktigt lortiga och vi fick några dagar i rad lakan med brännhål i. poolen badade vi aldrig i då den såg grönaktig ut. positivt är väl att personalen var mycket trevlig och kunde bra engelska och hjälpte gärna till. även god hamburgare och gratis internet.
Marcus E. Reste med partner Sweden, den 19 januari 2012
prisvärt

stänat varje dag, bra service
bra trevlig personal med en 24h öppet reception, pool på innergården och tysta rum. nära stranden, trist bara att priserna ökat markant sedan vi var här för 3 år sedan. minus är att de för tillfället byggs ett hotell komplex på andra sidan gatan så att sitta på balkongen kan vara en ljudlig upplevelse. men på de hela taget ett bra prisvärt boende.
Daryn W. Ensamresenär Australia, den 7 augusti 2014
love the boom

the location, the staff/owners, price
I always stay at the boomerang inn whenever iam in phuket, I love it!

Boomerang Inn PhuketBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - BadrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - Balkong/terrassBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Balkong/terrassBoomerang Inn Phuket - LobbyBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - LobbyBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - ReceptionBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - CaféBoomerang Inn Phuket - FritidsfaciliteterBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - Balkong/terrassBoomerang Inn Phuket - GästrumBoomerang Inn Phuket - EntréBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - Hotellet från utsidanBoomerang Inn Phuket - RestaurangBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - PoolBoomerang Inn Phuket - Sport och fritidsaktiviteterBoomerang Inn Phuket - Sport och fritidsaktiviteterBoomerang Inn Phuket - Sport och fritidsaktiviteterBoomerang Inn Phuket - StrandBoomerang Inn Phuket - Faciliteter