Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel

No 57-61 Winslow Street, Hung Hom, Hong Kong, Hongkong (Visa karta)

Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Utsikt Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan
Område: Hung Hom Antal rum: 76

6,6
6,1
Gunnar F. Reste med partner Sweden, den 6 juni 2010
Krematoriehotellet

Nära Hung Hom, Att jag haft otrolig tur vid vistelse på hotellet tidigare. Duschen är mycket bra, men det är det enda positiva.
3,3
Jag har bott på hotellet ett antal gånger, men denna vistelse var den sämsta jag haft på något hotell överhuvud taget alla kategorier. Jag har tidigare haft tur vid ett flertal besök där, men detta var sista gången. Min fru säger hon var avundsjuk på de som låg och sov på flyplatsen för de hade hade det mycket bättre än vad vi hade på hotellet. Vi avråder från att bo på Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong.
Tips om att göra på hotellet: Mycket vackra begravningskransar och blomuppsättningar på firmorna runt krematorierna, men blommorna luktar gott.
Gunnar F. Ensamresenär Sweden, den 5 februari 2010
Veckan före kinesiska nyåret

Läge, lätt att hitta. Prisvärt
Kom tidigt till hotellet och fick checka in och ställa in väskan på rummet trots att de inte hunnit städa. Tackar för den möjligheten. Återkom rätt sent och hade lite otur med störande ljud från grannar som hade högt tv ljud. Skulle själv iväg kl 04 till tidigt flyg och fann en taxi direkt utanför hotellet som tog mig till bra hållplats för buss N21. Bättre alternativ än N11 som går vid Hung Hom.
Marcus N. Ensamresenär Sweden, den 17 november 2009
Bra men små rum

Rent Bra läge nära Hung Hom Trevligt personal
Bodde här några dagar i slutet av november 2009. Hotellet ligger rätt bra till nära stationen och det finns mataffärer precis runt hörnet. Området är fullt av begravningsentreprenörer vilket mest betyder att det är fullt med blommor överallt och luktar gott. Rummet var rent och hyffsat modernt, sängen rätt så skönt. Väldigt litet rum dock, en person får plats men det kan vara problem med två. Tv med helt okej kanalutbud och luftkonditioneringen fungerade bra. Brandlarmet gick en natt och det var effektivt, de har nödljus i varje rum, brandkåren kom men det visade sig vara falskt larm. Testade aldrig restaurangen så jag kan inte säga något om den.
Gunnar F. Ensamresenär Sweden, den 28 oktober 2009
Åter Bridal Winslow hotell

Lättillgängligheten och kostar inte "skjortan".
Vid detta besök var min bror med och vi hyrde därför två rum. Personalen är mycket bra och gav tips och råd om "vad som händer just nu", samt annan värdefull info på mycket god engelska. Efter flera färjeturer var det skönt att bara sitta vid kajkanten med en kopp the och titta på båttrafiken före den korta promenaden till hotellet. Återkommer igen till Winslow hotel.
Brian T. Ensamresenär United Kingdom, den 19 oktober 2014
Bridal Tea House Hung Hom Winslow

cheap
staff tried to harass me to get out of the room so they could clean it, as I walked out of the shower, still dripping wet. Mould in parts. Paper-thin walls and a T.V. that needs some serious tuning. Very little storage space and NO internet access in your room, inly at reception.
Pui M. Reste med partner Hong Kong, den 13 oktober 2014
Clean but tiny

reasonable price , clean and good location for food
4,7
the bed is too hard and the shower room always dont have hot water
Yin C. Familj med äldre barn Hong Kong, den 17 september 2014
Poor and disappointing

location, quality of food for breakfast, warm bath water is available
4,7
For the price, it is a very bad quality for the room standard. Food choice for breakfast is so limited. In a nutshell, lousy cost performance ratio.
Ong A. Reste med partner Singapore, den 10 september 2014
food catering not applicable

nothing
3,7
Unable to sleep in all the three nights due to uncomfortable bed and noisy aircon. However, its surrounding older buildings give a feel of old Hong Kong and there are some good food stores and shop streets nearby where we are able to eat and shop freely with less crowds compare to Nathan Rd area.
Wong K. Reste med partner Hong Kong, den 10 september 2014
Reasonable hotel

Convienient, Cheap, Close to transport stations
Chui Y. Familj med småbarn China, den 10 september 2014
Small Size

Clean and good renovation, air-con is in good condition.
The room is extremely too small!! TV screen is not so clear.

Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong KongBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - UtsiktBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan

Kundrecensioner - Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel, Hong Kong