Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel

No 57-61 Winslow Street, Hung Hom, Hong Kong, Hongkong (Visa karta)

Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Badrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Gästrum Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Utsikt Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan
Område: Hung Hom Antal rum: 76

6,6
6,1
Gunnar F. Reste med partner Sweden, den 6 juni 2010
Krematoriehotellet

Nära Hung Hom, Att jag haft otrolig tur vid vistelse på hotellet tidigare. Duschen är mycket bra, men det är det enda positiva.
3,3
Jag har bott på hotellet ett antal gånger, men denna vistelse var den sämsta jag haft på något hotell överhuvud taget alla kategorier. Jag har tidigare haft tur vid ett flertal besök där, men detta var sista gången. Min fru säger hon var avundsjuk på de som låg och sov på flyplatsen för de hade hade det mycket bättre än vad vi hade på hotellet. Vi avråder från att bo på Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong.
Tips om att göra på hotellet: Mycket vackra begravningskransar och blomuppsättningar på firmorna runt krematorierna, men blommorna luktar gott.
Gunnar F. Ensamresenär Sweden, den 5 februari 2010
Veckan före kinesiska nyåret

Läge, lätt att hitta. Prisvärt
Kom tidigt till hotellet och fick checka in och ställa in väskan på rummet trots att de inte hunnit städa. Tackar för den möjligheten. Återkom rätt sent och hade lite otur med störande ljud från grannar som hade högt tv ljud. Skulle själv iväg kl 04 till tidigt flyg och fann en taxi direkt utanför hotellet som tog mig till bra hållplats för buss N21. Bättre alternativ än N11 som går vid Hung Hom.
Marcus N. Ensamresenär Sweden, den 17 november 2009
Bra men små rum

Rent Bra läge nära Hung Hom Trevligt personal
Bodde här några dagar i slutet av november 2009. Hotellet ligger rätt bra till nära stationen och det finns mataffärer precis runt hörnet. Området är fullt av begravningsentreprenörer vilket mest betyder att det är fullt med blommor överallt och luktar gott. Rummet var rent och hyffsat modernt, sängen rätt så skönt. Väldigt litet rum dock, en person får plats men det kan vara problem med två. Tv med helt okej kanalutbud och luftkonditioneringen fungerade bra. Brandlarmet gick en natt och det var effektivt, de har nödljus i varje rum, brandkåren kom men det visade sig vara falskt larm. Testade aldrig restaurangen så jag kan inte säga något om den.
Gunnar F. Ensamresenär Sweden, den 28 oktober 2009
Åter Bridal Winslow hotell

Lättillgängligheten och kostar inte "skjortan".
Vid detta besök var min bror med och vi hyrde därför två rum. Personalen är mycket bra och gav tips och råd om "vad som händer just nu", samt annan värdefull info på mycket god engelska. Efter flera färjeturer var det skönt att bara sitta vid kajkanten med en kopp the och titta på båttrafiken före den korta promenaden till hotellet. Återkommer igen till Winslow hotel.
Wing Y. Gruppresenär Hong Kong, den 16 december 2014
Very noisy from neighbouring room and hotel staff

the location close to Hung Hom Station
4,3
Lester F. Reste med partner Philippines, den 10 december 2014
Pleasant & clean

Accessibility to MTR, value for money, cleanliness
Pleasant
Christian R. Familj med småbarn Philippines, den 25 november 2014
Comfortable stay

cleanliness, friendliy staff,
Christina R. Reste med partner Indonesia, den 23 november 2014
small and clean room

near MTR, clean
It was ok.. i just stayed for 1 night bcoz I arrived quite late in hk. The only reason I choose thia hotel was bcoz of the price and location which is near station. The room was super small for 2 person but clean. They provide simple breakfast which was ok. This is ok choice if you just need a place to sleep.
Louie R. Reste med partner Philippines, den 24 oktober 2014
A compact and complete hotel

location, cleanliness, free breakfast
Although the guy at the reception counter wasn't all smiles when we checked in, he was still helpful. Plus points for allowing us an early check in, although the available room at that time was a two single bed room vs a double bed room which is what we requested. The free breakfast or afternoon tea's menu didn't change over the course of 4 days but it was okay. Very easy to access via bus A21 and Hung Hom MTR. Overall, highly recommended and will sure to stay here again.
Ka M. Ensamresenär China, den 24 oktober 2014
Big Smell & Poor Facility in Room; Dirty Wall;

Cheap. Simple.
4,3

Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong KongBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - BadrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - GästrumBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - UtsiktBridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan

Kundrecensioner - Bridal Tea House Hung Hom Winslow Hotel, Hong Kong