arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 7,4

8 Anette J.
18 februari 2013
Lyxigt hotell
Ligger nära många fina restauranger
Detta lyxiga hotell gav oss två fantastiska nätter i Singapore. Det finns ett pool område med spa som var skönt att använda efter en varm dag på stan. Det går att ta en promenad ner till exempelvis hotell Sand med en fantastisk vy från taket. Vi fick också förmånen att dricka en Singapore Sling på det berömda hotellet Raffles som ligger granne med Carlton.

8 Hans H.
27 januari 2013
Trevligt hotell med bästa läget
Rummet var stort och servicen god men bäst av allt var läget i staden
Någor negativt är polen som under förmiddagen och fram till 2 är skymd av ett av hotellets två torn. Annars trevlig pool och gym. Raffles ligger tvär över gatan med flera fana utbud. Snett över ligger ett fint köpcentrum med många restauranger. Man går lätt ned till Marina Bay som är mycket vackert speciellt på kvällen. Åk gärna upp till pollen i "båten" och se på utsikten. Går man åt andra hållet är man snabbt på Orchard road med ett enormt utbud av varuhus och butiker. Åt ett tredjee håll kommer man snabbt till Clarke Quay eller Boat Quay. Litet av turistfäller men med amssor av bra reaturanger. Läget kan inte vara bättre.

7,3 Sofia A.
22 januari 2013
Standard businesshotell, rent och fräscht
Rent och fräscht, hjälpsam personal
Ett vanligt, standard businesshotell, rent och fräscht och vänlig personal i lobbyn. Fick tillgång till poolen hela dagen efter utcheckningen då flygresan tillbaka gick vid midnatt. Ett plus! Väldigt bra läge, nära restauranger och mysiga shoppingområden.

7,7 jan-erik A.
07 januari 2013
bästa läge
Utmärkt läge, nära till allt, fräscht och prisvärt
Tycker om hotellet för dess läge. I närheten till allt. 10 minuter med bil till de flesta ställen i Singapore, 25 min från flygplatsen. Rummen är rymliga och relativt tysta. Rent. Internet fungerar dåligt - endast kabel på rummet (mot extra betalning), WIFI i lobbyn med mycket svajande mottagning. Tips... Skaffa ett eget mobilt bredband!!! Tre dygn,fri surf - 18S dollar på Singtel. Kan införskaffas på Ruffles shopping mall "next door", plan 3.

8,3 maria H.
01 januari 2013
Mycket bra läge i Marina Bay med nära till allt och tunnelbana två minuter bort rel stora rum, rent.
bodde på hotellet fyra dagar med familjen i kommunicerande rum. bra som utgångsläge för att utforska vad singapore erbjöd för turister. personalen i receptionen är något långsamma, in/utcheckningen tog sin lilla tid. rummen var inte färdiga, trots att vi anlände vid halvsju på kvällen. internet-en katastrof på rummet (endast kabel och fungerade efter ett flertal samtal till helpdesk, trots betalning för 24 timmar bara vid första innloggning) och långsam i lobbyn. frukostbuffe ok.

7,3 Mikaela L.
29 december 2012
Snyggt och prydligt hotell med bra gym
Bra aircondition, bekvämt, bra läge
Ett helt okej hotell som på utsidan ser riktigt exklusivt ut. Vi fick ett av de äldre rummen vilket var helt okej. Vi hade efterfrågat ett rum högt upp med fin utsikt. Rummet hade mycket riktigt en vacker utsikt på nionde våningen! Så vi har inget att klaga på. Läget var perfekt, nära till MRT, Raffles och köpcentrum. Gymet var jätte fräscht och bra, fanns allt man behövde och välfungerade luftkonditionering, ett måste i Singapore!:)

8,7 Ulf O.
18 november 2012
Fint Hotell med centralt läge
Bra service, positiv personal, mycket centralt läge
Hotellet är av mycket god standard och befinner sig centralt med gångavstånd (ca 200 m) till närmsta tunnelbanestation. Läget är också centralt om man vill promenera runt Singapores centrala delar; Kajerna, Chinatown, Little India samt Orchard Road. Allt inom behagligt gångavstånd från hotellet. Från närmsta tunnelbanestation (City Hall) går tåg till flygplatsen. Hotellet ligger granne med det välkända Raffles Hotel

8,7 Ingvar L.
14 november 2012
Bra hotell
Utmärkt läge
Ett mycket bra hotell med utmärkt läge som närmaste granne till berömda Raffles Hotel.

8,7 Anders M.
12 november 2012
Bra hotel med perfekt läge
Läget Service Bra rum
bodde bara en natt på detta hotel.snabb incheckning mycket trevlig personal. blev automatiskt uppgraderade.läget var perfekt, tvärs över gatan från raffles. ca 10 min promenad ner till clark/boat key. hotelbaren var relativt billig för att vara i singapore. hotellet fixade även en bra transfer för hela famljen på 5 personer till flygplatsen till ett bra pris.

6,7 Claes P.
12 november 2012
Hotell med riktigt bra läge
Nära till Raffles
Mycket bra läge,men i övrigt inte så mkt för pengarna...Rummet var inte speciellt stort, och luktade mögel. Sängarna ändå OK.Ganska bra frukost. Tycker att man får ganska litet för pengarna, om man jämför med vad man får i tex Bangkok. Men prisläget är ju som det är i Singapore.