Castle Peak Hotel

F.Cabahug Cor. pres. Quezon Sts, Villa Aurora, Mabolo, Cebu City, Cebu City, Filippinerna (Visa karta)

Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan Castle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Lobby Castle Peak Hotel Cebu City - Restaurang
Castle Peak Hotel Cebu City - Restaurang Castle Peak Hotel Cebu City - Reception Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från insidan Castle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från insidan Castle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från insidan Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum
Område: Cebu City Antal rum: 106

6,9
Pierre H. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2013
fräscht hotel med bra läge

läget, lätt att hitta och nära shopping
Vänlig personal och rent o fräscht. Det ligger även nära både ayala center och sm mall. Helt okej badrum.
Restaurangtips: Många härliga restauranger i the terasses på ayala center.
Jan K. Reste med partner Sweden, den 26 augusti 2011
känner mig lurad

vänlig personal
inget hotell jag vill rekommendera. bokade rum med två bäddar men fick bare en men fick byta rum. i det nya rummet fans inget badkar som utlovat och den fantastiska utsikten var bara en bakgård. personalen vid "frontdesk" var helt outbildade och kunde inte hjälpa oss på något vis. inte ens med telefonnummer till flygbolaget eller något annat nummer. bytte hotell efter mina 3 dygn där. blev både billigare och bättre. det fanns dock en sak som stämde: det fans kylskåp på rummet. hotellets hissdörrar är fortfarande rena dödsfällan
Emilia A. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2010
Ok hotell

Det var billigt, rent, nära till busstationen.
Hej! Vi bodde en natt på detta helt ok hotell. Vi hade rum mot gatan men jag upplever inte att vi stördes av trafiken. Det fanns en restaurang på bottenplan med ok mat. Vi gick inte ut så jag kan inte säga något om omgivningarna. Personalen upplevde vi som trevlig. Ps. Akta er för hissdörren, den är livsfarlig!
Naesook L. Reste med partner South Korea, den 24 november 2014
strange ordor

easy access to Ayala Mall and SM mall-by walk 20min, by taxi 10min
1. Strange smell from the toilet 2. Cleaning was not perfect -No wipping the tables 3. No DC or speciall care even though I have stayed regularly 4. Often mistkes of each receptionist
Bernard J. Affärsresenär Philippines, den 23 november 2014
Nice hotel

Location
Its nice facilities are great
Jayma J. Reste med partner Philippines, den 10 november 2014
One day stay

nice location & cheap
Emmanuel S. Affärsresenär Philippines, den 4 november 2014
Fine Hotel

Clean, accessible to transport and worth of the money
Its as usual as it is, clean. However, the hotel should consider upgrading the old wing.
Naesook L. Ensamresenär South Korea, den 2 november 2014
Good for a person who stays more than one week.

Cleanness, convenience
Cleanness of the room and the building, convenience with the 24hrs convenience store, a restaurant & a massage shop, near a department store, 'Ayala mall'
Edgardo A. Familj med småbarn Philippines, den 30 oktober 2014
a nice comfortable hotel with respectful staff

food, price and staff
quite satisfactory, except for the park area which needs paving. I presume it is still undergoing the process.
Harold T. Ensamresenär United States of America, den 25 oktober 2014
Best Deal in Town

Water pressure, Cable TV, comfortable bed
Excellent

Castle Peak Hotel Cebu CityCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanCastle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - LobbyCastle Peak Hotel Cebu City - RestaurangCastle Peak Hotel Cebu City - RestaurangCastle Peak Hotel Cebu City - ReceptionCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från insidanCastle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från insidanCastle Peak Hotel Cebu City - Hotellet från insidanCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - RestaurangCastle Peak Hotel Cebu City - SkönhetssalongCastle Peak Hotel Cebu City - SkönhetssalongCastle Peak Hotel Cebu City - SpaCastle Peak Hotel Cebu City - SpaCastle Peak Hotel Cebu City - SpaCastle Peak Hotel Cebu City - PoolCastle Peak Hotel Cebu City - FaciliteterCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - Spa