Castle Peak Hotel

F.Cabahug Cor. pres. Quezon Sts, Villa Aurora, Mabolo, Cebu City, Cebu City, Filippinerna (Visa karta)

Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Mötesrum Castle Peak Hotel Cebu City - Lobby Castle Peak Hotel Cebu City - Restaurang Castle Peak Hotel Cebu City - Restaurang Castle Peak Hotel Cebu City - Reception Castle Peak Hotel Cebu City - Skönhetssalong Castle Peak Hotel Cebu City - Spa Castle Peak Hotel Cebu City - Spa Castle Peak Hotel Cebu City - Spa Castle Peak Hotel Cebu City - Pool
Castle Peak Hotel Cebu City - Faciliteter Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Gästrum Castle Peak Hotel Cebu City - Spa
Område: Cebu City Antal rum: 106

6,9
Pierre H. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2013
fräscht hotel med bra läge

läget, lätt att hitta och nära shopping
Vänlig personal och rent o fräscht. Det ligger även nära både ayala center och sm mall. Helt okej badrum.
Restaurangtips: Många härliga restauranger i the terasses på ayala center.
Jan K. Reste med partner Sweden, den 26 augusti 2011
känner mig lurad

vänlig personal
inget hotell jag vill rekommendera. bokade rum med två bäddar men fick bare en men fick byta rum. i det nya rummet fans inget badkar som utlovat och den fantastiska utsikten var bara en bakgård. personalen vid "frontdesk" var helt outbildade och kunde inte hjälpa oss på något vis. inte ens med telefonnummer till flygbolaget eller något annat nummer. bytte hotell efter mina 3 dygn där. blev både billigare och bättre. det fanns dock en sak som stämde: det fans kylskåp på rummet. hotellets hissdörrar är fortfarande rena dödsfällan
Emilia A. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2010
Ok hotell

Det var billigt, rent, nära till busstationen.
Hej! Vi bodde en natt på detta helt ok hotell. Vi hade rum mot gatan men jag upplever inte att vi stördes av trafiken. Det fanns en restaurang på bottenplan med ok mat. Vi gick inte ut så jag kan inte säga något om omgivningarna. Personalen upplevde vi som trevlig. Ps. Akta er för hissdörren, den är livsfarlig!
Mohamed B. Ensamresenär Tunisia, den 20 februari 2015
Average service but OK for the price

Friendly staff
Erik J. Ensamresenär Philippines, den 15 februari 2015
Pleasurable stay

Clean,location,helpful staff
good
Stanley R. Reste med partner Philippines, den 8 februari 2015
Castle Peak Hotel Personal Review

Attentive staff, good cable tv, relatively fast internet
Lew J. Reste med partner Philippines, den 6 februari 2015
experience at castle peak hotel

location only
Not good
Ray H. Affärsresenär Singapore, den 30 januari 2015
Clean and easy accessible

Clean, friendly staff, good location
First time stay at hotel for business travel. Clean room. Agoda deal does not have any option that include breakfast. Have to pay separately. Breakfast selection is limited. Room come with USB charging points, very good for travelers to charge their phone or ipad near their resting point. Worth the price and stay.
Erik J. Ensamresenär Philippines, den 11 januari 2015
Pleasureable weekend

Clean,location,helpful staff
Pleasant and comfortable.
Jumper M. Reste med partner Canada, den 11 januari 2015
comfortable stay

affordable and clean and located close to the shopping area
It was comfortable. The breakfast selection was not the greatest.

Castle Peak Hotel Cebu CityCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - MötesrumCastle Peak Hotel Cebu City - LobbyCastle Peak Hotel Cebu City - RestaurangCastle Peak Hotel Cebu City - RestaurangCastle Peak Hotel Cebu City - ReceptionCastle Peak Hotel Cebu City - SkönhetssalongCastle Peak Hotel Cebu City - SpaCastle Peak Hotel Cebu City - SpaCastle Peak Hotel Cebu City - SpaCastle Peak Hotel Cebu City - PoolCastle Peak Hotel Cebu City - FaciliteterCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - GästrumCastle Peak Hotel Cebu City - Spa