Cebu Parklane International Hotel

Archbishop Reyes Avenue and Escario St., Cebu City, Cebu City, Filippinerna (Visa på karta)

Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Café Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Pool Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Café Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Pool Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Café Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Spa Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Gym Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Buffé Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Buffé Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Buffé
Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Gästrum Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från insidan Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Gästrum Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från insidan Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang Cebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang
Område: Cebu City Antal rum: 241

8,6
Goran K. Familj med äldre barn Sweden, den 1 april 2015
några dagars vila.

kan anan den filipinska restaurangen, poolen och gymet
Jan P. Reste med partner Sweden, den 23 februari 2015
Mycket dålig service

4,3
Den var ett evigt väntande på allt, vid ankomst behövde vänta 2 timmar på tillträde. Även vistelsen var bokad flera dagar i förväg.
Tom G. Ensamresenär Sweden, den 30 december 2014
Bra och trygg plats

Säkerheten, personalen och 4.e våningen.
Som vanligt snabb incheckning. Hänger dock upp mej på att man vill ha deponerade pengar av en gäst som bott på hotellet fem gånger tidigare.Fick ett bra rum på våning 12. Våning 4 hade fått lite nya redskap på gymmet. Det är en bra och avkopplande plats att vara på. Kunnig person som kan var hjälptränare. Poolen precis utanför. Onsdag, fredag och lördag har man även live musik på denna våningen. Maten håller alltid hög klass och har ett bra utbud.
Johannes M. Familj med småbarn Austria, den 7 oktober 2014
Nära shopping

Poolen, gymmet, restaurangen
Lagom hotel nära det stora Ayala mall. Bra pool område om vill åt att sola. Helt ok gym.
Stefan J. Ensamresenär Sweden, den 21 september 2014
Steffe i Cebu

Pris, faciliteter och läge!
Utmärkt. Rummet var något litet är det enda jag kan klaga på möjligen.
Mats B. Reste med partner Sweden, den 1 februari 2013
Bra hotell

Bästaläget vid shopping
Hotellet håller hög klas och har ett utmärkt läge centralt i staden. Ett stort varuhus ligger på ca 5 min gångavstånd.Tillgängligheten till hotellet är bra ca. 20 minuter från flygplatsen och ca 15 minuter från kajplats 1 med taxi. Hotellrummen håller bra klass och restaurangen har har en bra meny med humna priser. Frukosten är godkänd. Hotellet har en spaavdelning med gym på fjärde våningen. Den får disponeras kostnadsfritt av hotellgäster. Summan är att hotellet är mycket bra och prisvärt.
Tips om shopping: Varuhuset nedanför hotellet.
Christer S. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2013
Bra läge men små rum.

Centralt.
Hotelt ok ser bättre ut på bild vi fick vänta 2 tim efter incheckningen 13:00 på våra rum och det bjöd inte på nått mer än kaffe å vatten. Så för oss blir det andra hotel nästa gång vi besöker Cebu personalen i receptionen inte så tillmötesgående men städet var bra.
Johan W. Gruppresenär Sweden, den 7 januari 2013
Centralt hotell med allt man behöver

centralt, sen ut check billigt
Centralt hotell med allt man behöver, personalen är trevlig och har ett bra service mindset. Rummen känns lite gammla coh att hotellet har nog haft sin storhetstid. Men det är relativt prisvärt. Sängarna i vårt rum var dock inte av den standard som jag hade räknat med, de var hårda som de flesta hotellsängar i Asien på lite billigare hotell.
Tom G. Ensamresenär Sweden, den 2 januari 2013
Nyår blev för mycket!

Bra läge och trivsamt.
Detta var mitt klart sämsta besök här av fyra. Anstormningen av gäster klarade man inte av. Dåligt med varmt vatten i duschen och lång kö till frukost nyårs dag. Som stammis smögs jag dock in lite snabbare. Men borden var fulla med föregående gästs rester.Varken platser eller personal var tillräcklig. Viss kö uppstod också i hissarna. Men personalen var som vanligt hjälpsam oach trevlig. Så där fanns inget att klaga på. Men det är kanske ingen bra plats att bo vid stora högtider.
Tom G. Ensamresenär Sweden, den 26 december 2012
Det var det tredje besöket!

Här bor man bra i Cebu.
Detta hotellet bor jag på av många skäl. Rummen är mycket bra och har kaffekoknings möjligheter. Nära till Ayala Mall som är ett stort köpcenter. Man går dit på under 10 min. Maten här är mycket bra. Bra pool och gym på 4:de våningen. Säkerhetstänkandet är och mycket bra. Bodde denna gången på framsidan på våning 8. Här hördes trafiken lite. Men ändå inte så det störde nattsömnen. Till nyår blir det mitt 4:de besök här. Ska man växla pengar är det bättre att åka till Robinson området. Där är fler växelkontor så kurserna blir bättre där.

Cebu Parklane International Hotel Cebu CityCebu Parklane International Hotel Cebu City - CaféCebu Parklane International Hotel Cebu City - PoolCebu Parklane International Hotel Cebu City - RestaurangCebu Parklane International Hotel Cebu City - CaféCebu Parklane International Hotel Cebu City - PoolCebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanCebu Parklane International Hotel Cebu City - CaféCebu Parklane International Hotel Cebu City - RestaurangCebu Parklane International Hotel Cebu City - SpaCebu Parklane International Hotel Cebu City - RestaurangCebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanCebu Parklane International Hotel Cebu City - RestaurangCebu Parklane International Hotel Cebu City - GymCebu Parklane International Hotel Cebu City - BufféCebu Parklane International Hotel Cebu City - BufféCebu Parklane International Hotel Cebu City - BufféCebu Parklane International Hotel Cebu City - RestaurangCebu Parklane International Hotel Cebu City - GästrumCebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från insidanCebu Parklane International Hotel Cebu City - GästrumCebu Parklane International Hotel Cebu City - Hotellet från insidanCebu Parklane International Hotel Cebu City - RestaurangCebu Parklane International Hotel Cebu City - Restaurang